🎈Emmas Perspektiv🎈
Vi hade bestämt oss att ta en spontan trip till Grönan och chilla på livet lite. Så vi alla vad betytt om till lite mer passande kläder för årstiden. "Ska vi gå?" Frågade Emma när alla hade på sig en jacka och skor. "Si señorita" sade Cattis, vi lämnade huset och låste då man vet aldrig vad det finns för folk, framförallt inte när mina är nyinflyttad som jag är. "Mot grönan!" Sade Cattis och vi gick emot buss hållsplatsen som skulle släppa av oss i centrum. Vi tog båten som skulle ta oss till grönan och snart hade vi redan gått en timma på nöjesplatsen.
Vi satt med varsin kebab talrik framför oss och under vårdat samtal får jag ett sms från okänt nummer.'Hej jag undrade lite om du kanske vill komma och va med mig:) du behöver inte, men det skulle vart kul att få lära känna sig bättre// Oscar E
När jag läste meddelandet så pirrade till i magen och ett leende spred sig över mina läppar. "Är din telefon rolig eller?" Frågade Filippa och ja kollade förvirrar upp på dem båda tjejerna framför mig som log finurligt emot mig. "Va?" Flög ur min mun och sem log, "Du sitter och flinar åt din telefon" sade Cattis och ja kände handsvetten sippra fram. "Ehm det är inget" mumlade jag och kände rodnaden fylla mina kinder och dem log större, "nänä, varför rodnar du då?" Rodnaden spred sig mer över mitt ansikte, "ojojoj Emma har hittat en crush" kommenterade Cattis. "Nej det har ja inte, men du har" kommenterade jag tillbaka och hon blev tyst och kollade snopet på mig. "Jaja whatever" mumlade hon och hög kebab på hennes gaffel och stoppade in det i munnen, "men vem gillar Filippa då?" Frågade hon sen för att ta bort all uppmärksamhet på henne. "Haha hemlis" sade hon med en lurig blick. "Hemlis? På riktigt? Här sitter jag och öppnar upp men då håller du hemlisar" sade hon med en tillgjord röst, vi alla fattade att hon skojade då det är hennes specialitet att göra. "Nä men Omar är la rätt snygg" sade hon sen och drack utav hennes dricka, "ja Filippa du har ju en tendens att falla för utländska killar" sade jag och åt lite utav min mat, "ja, men asså mörk bruna ögon, det svarta håret och hudtonen...Ååh...ja kan bara inte motstå det" sade hon och vi började skratta. "Plus hans göteborgska är rätt jävla härlig" lade hon till och åt utav hennes kebab tallrik, mitt sms ljud löd igen och ja kollade ner på telefonen.
'?? Ville du komma eller inte? Annars ska ja inte störa dig :)
'Haha förlåt, ja glömde av att svara Cattis och Filippa gjorde mig distraherade, men ja skulle gärna vilja komma:))'
"Så vem är sin lilla crush?" Frågade Cattis och ja log, " det du" log jag retsamt emot henne och hon kollade surt på mig, "säg innan du får kebabsås över dig" hotade hon och jag suckade. "Oscar E undrade om jag ville komma och va med han idag" sade jag och dem kollade på varandra, "Well vad sitter du här för?" Frågade Filippa och ja log, "vet ju inte vart han bor dummer" sade jag och hon himlade med ögonen, "men vi kanske ska åka hem så du kan fixa dig?" Frågade Cattis och ja tänkte, "egentligen behövs det inte, men vi har redan gått igenom hela grönan så vi kan åka hem" sade jag och vi reste oss, vi gick emot utgången och sen emot båten som skulle ta oss till andra sidan igen.
Väl där hemma sminkade jag mig lite och tog på lite parfym innan ja fick ett sms att Oscar var på väg. Vi hade bestämt att han skulle hämta mig på hans moped, och att ja skulle ställa mig uppe vid en korsning så han slapp åka hela vägen.
"Jag går nu "sa jag och dem sade hejdå medans dem satt i soffan och kolla på Disney Chanel. Jag gick upp emot korset och väntade på han i cirka fem minuter innan han dök upp på sin svarta moped. "Heej "sa jag och kramade honom, "Heej "sa han i mitt hår bakom hjälmen, han låste upp sätet och tog fram en extra hjälm. "ska vi åka då?" Frågade jag och han nickade och startade mopeden igen. "Ja men vi måste åka förbi Ica också för att köpa tacos om det är ok?" Sade han och jag nickade "ja visst "svarade jag och lade mina händer runt hans midja, han körde ifrån korsningen och inte långt efter stannade vi vid en Ica affär. Hans hus var ett stort vitt hus med staket runt med en gullig grind, från grinden och till trappan så var det en grus väg med små lampor på varsin sida, på gräsmattan kunde man syna hundleksaker så jag antog att han hade hund. Huset var nersmält och ingen bil stod på deras uppfart. "ingen är hemma . "Sa han och ja nickade, "jag förstod det" mumlade jag och hjälpte han med att ta maten, "by the Why du är inte rädd för hundar va?" Frågade han och jag skakade på huvudet.
"Bra, för du kan bli påhoppad" sade han och låste upp dörren, när han öppnade dörren flög det ut en stor hund och fyra små efter. "Wow" sade jag och han skrattade, "standard" kommenterade han och gick in, jag följde efter och ställde maten på köksbordet, hundarna kom snart in igen med svansarna flygandes åt alla håll och det var svårt att inte försöka trampa på någon utav dem.Vi lagade till maten och bar ut det till vardagsrummet, där vi skulle sitta och kolla på film. "Vad vill du kolla på?" Frågade han och satte igång tvn. "Ingen skräck film bara" kommenterade jag och han kollade ledset på mig, "om det händer något på tv och ja äter och ja blir rädd då kommer maten flyga säger jag bara" sade jag och han log, "det är jag som städar så det är lugnt" sade han och satte på någon skräck film.
När filmen var slut så satt jag bokstavligen i Oscars knä, mat låg på golvet efter jag hade hoppat till ett ex antal gånger, jag kollade surt på han men ja möttes utav att han kollade på mig med en blick som ja inte kunde tyda, han bet sig i läppen och lade sin han på min kind, han lutade sig närmre och tryckte sina läppar emot mina, Jag kunde inte motstå att inte kyssa tillbaka så ja följde med i hans rörelser och jag hamnade gränsle över honom. Han la sina händer på mina höfter och tryckte mig mot honom, Jag lade mina armar runt hans hals och lekte med håret i hans nacke. Jag kände hur han strök med tungan över min underläpp, Men jag ville retas lite. När jag inte gjorde som han ville , nafsade han tag om min under läpp som fick mig att ge ifrån mig ett svagt stön. Jag kunde känna hur han log överlägset i kyssen, eller kyss och kyss mer hångel men ja. Jag drog ifrån för att hämta andan, han kollade på mig och denna gången var det jag som tog initiativet och kysste honom, den varade inte länge dock då min ringsignal ljöd igenom rummet.
"Hallå?" Frågade jag då jag inte kollade vem det var som ringde, "hej, när kommer du hem?" Frågade Cattis på andra sidan med en lurig ton, "tja, ja vet inte, vi har ätit så ni behöver inte laga mat åt mig" sade jag, helt plötsligt känner jag Oscars mjuka läppar kyssa min hals löst, jag bet mig i läppen och väntade in Cattis svar, då hon sa till de andra att inte laga mat åt mig. "Men vi ska kolla film och sen sova, kommer du hem när vi sover så får du fan inte väcka oss" sade hon och ja skrattade, "nejdå jag lovar att smyga" sade jag och hon mumlade ett bra. "Hejdå" sade jag och hon svarade med ett hejdå innan ja lade på sa talet. Oscars läppar hade rört sig över min hals med mjuka rörelser, jag kände hur hans läppar formade om sig och sög lätt på min hud, jag krampade ett tag om hans hår och fick ifrån mig ett lätt stön. "Fan, alla kommer se" sade jag och han slutade, "och?" Frågade han och ja kollade på honom. "Oscar, vi håller inte på. Vi har träffats två gånger, det är lite... vad kan man säga , "horigt" typ" förklarade jag och han nickade. "Det kanske gick lite för fort fram" mumlade han och jag nickade lite, "men vi kan ju alltid träffas flera gånger" sade jag och han log. "Ja det kan vi" sade han och kramad som mig, jag kramade tillbaka och satte mig bredvid honom och lutade mitt huvud emot hans axel, hans arm lade han över mina axlar och smekte min arm. Jag kollade klockan och bestämde mig att det var tid att gå hem.
"Oscar jag måste hem nu" sade jag och han grymtade missnöjt, "vill inte jag" mumlade han och jag suckade, "vi syns imorgon?" Frågade jag och han nickade. Han kysste mig innan jag gick ut till hallen och drog på mig mina skor och jacka. "Hejdå" sade jag och fick ett svar tillbaka innan jag stängde dörren, jag googlade upp den busshållsplats som skulle snabbast ta mig hem.
Efter en timma var jag hemma och dem alla satt i soffan och pratade, jag smög in igenom dörren och sedan upp för trappan, då jag inte ville att dem skulle se sugmärket Oscar gav mig. Väl upp på gästrummet tog ja en våtservett och torkade bort mitt smink, jag satte upp håret i en tofs och bytte om till ett par shorts och en t-shirt och lade mig under täcket och det tog inte lång tid innan jag somnade.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King Of The Radio
RastgeleJAG SKRIVER DENNA BOKEN BARA FÖR SKOJS SKULL, EFTERSOM DET VAR ETT LITET SKÄMT JAG OCK MINA KOMPISAR HADE FÅR CA TVÅ PR SEDAN MEN JAG KÅNNER ATT JAG VILL FORTSÄTTA SKROVA FÖR MIN EGNA SKULL. SÅ NU VET NI VRF DEN ÄR SÅ DÅLIG. Vad händer när 3 tjejer...