🍑Felix Perspektiv🍑
Smällande från Filippas och Omars rum väckte mig denna morgon. "Ah" stön hördes och jag vände mig äcklat om, att lyssna på sin bästa vän ta sin lilla systers oskuld är ingen favorit att lyssna på. Jag synade Cattis som sov, jag kunde inte rå för att dra bort håret som hade hamnat framför hennes ansikte. Hon suckade till och öppnade ögonen, "Morgon" mumlade hon och jag log och smekte hennes kind. Hon märkte snabbt av ljudet från Filippa och Omar, en rynka skapades mellan hennes ögonbryn och hon satte sig upp. "Är dem seriösa?" frågade hon och jag log, "Tydligen" sade jag och drog en hand genom mitt hår, hon reste sig upp ur sängen och hasade ut genom rummet. " Fin rumpa du har" sade jag och kollade på den, hon stannade upp och kollade bak på mig och höjde sina ögonbryn. "Den är så söt, plus den färgen passar dig" hon kollade ner på hennes spets string som var i en neon lila färg. Jag log oskyldigt emot henne innan hon försvann ut genom dörren. Snart kom hon tillbaka med en äcklad min och lade sig under täcket. Jag var snabb med att dra henne närmre mig och gosa in mig mot hennes hals. Efter en stund av att ligga så, så började jag lämna kyssar på hennes hals, hon suckade till och jag log. Hon virade sina armar runt min hals och jag lade mig mer över henne. Hon pillade löst med mitt nackhår, bara för att retas lite så sög jag lätt på hennes hud. Jag drog ifrån efter en stund och synade hennes hals, som nu hade röd blåa märken på sig. Jag log och hon kollade underligt på mig, tills hon kom på det. "Nej Felix, vafan" sade hon och lade handen över, jag log busigt, hon tog sin mobil och kollade sin hals. "Fan ta dig" sade hon och slog till mig.
Jag böjde mig ner och kysste henne, som förvandlades till ett hetsigt hångel, min hand åkte bak till hennes rumpa och smekte den lätt, hennes händer smekte min rygg. "Tänkte fråga om ni ville ha frukost men jag ska låta er vara" hörde vi bakom oss och hur dörren stängdes. Jag drog ifrån och kollade bak och sen ner på Cattis igen. "Dem ska fan inte säga något" muttrade hon och pressade ihop våra läppar, vi låg så en stund och myste tills vi bestämde att gå upp. "Så vad ska vi göra idag?" frågade jag henne och lade mina händer på hennes höfter. "Jag ska sola" sade hon och tog med sig sin bikini in till badrummet. Snart kom hon ut igen och jag log. "Min tjej är så vacker" sjöng jag och kramade henne.
Nere i köket var det bara vi. Vi läste lappen och skrattade, vi åt frukost och gick sedan ut till poolen via vardagsrummet. Filippa och Omar låg redan på ett av solstolarna. "Hallå kåtisar" sade Cattis och slog sig ner på en av stolarna och började smörja in sig själv i någon olja. "Ska du säga med sugmärken över hela halsen" kommenterade Filippa och hon himlade med ögonen. Cattis satte på musik via ute högtalarna. Jag var i vattnet med Cattis när resten kom in med Burger King påsar i handen. "Holaa" sade Alex och ställde ner påsarna på bordet och började ta ut sakerna. Jag och Cattis simmade fram till kanten och tog varsin hamburgare och pommes. "Oj" sade Oscar och vi alla kollade underligt på han. Han pekade på Cattis hals och stod där och åt min mat i tystnad. Dem kollade på mig med höjda ögonbryn, jag tuggade på mina pommesfrites och rykte på axlarna.
💃Alex Perspektiv💃
Dem andra var kvar ute och chillade i poolen medans jag var inne och vilade då jag hade en hemsk huvudvärk, antagligen för att min mens kommer snart. Ogge öppnade dörren och höll i en skål med olika frukter och ett glas med Alvedon bredvid. "Naw" sade jag och han log. "Vad vill du kolla på?" frågade han och startade tvn, "Välj du" sade jag och han lade sig bredvid mig. "Okej, då blir det The Flash" jag log och lade mitt huvud på hans bröst.
Några timmar senare hade jag och Ogge förflyttat oss ner till filmrummet och startade Mario Cart. "Jasså här sitter ni" sade Felix och slog sig ner i soffans ena kant. Cattis kom efter och tänkte sätta sig bredvid honom, men han drog ner henne i sitt knä. "Vi ska ha en live stream sen så du kanske ska dölja det där sade Ogge och pekade på Cattis hals. Felix log och kollade på henne. "Jag som tycker det är så fint" hon log och kollade på spegeln. Snart kom resten in och slog sig ner. "Vart har ni tänkt att ha liven?" frågade Cattis , "I köket har vi tänkt" mumlade Oscar och Cattis nickade, "Okej men jag ska börja med maten nu så" hon ställde sig upp och vi alla bestämde att följa efter. Killarna ställde ner datorn på köksön, "Vänta!" sade Cattis och försvann, ngn minut senare kom hon ner med sitt puder i handen och en borste och duttade det över halsen. "så" killarna startade liven och vi tjejer fixade maten bakom dem. "Vad har du tänkt att göra?" frågade Felix och kollade bak på oss. "Hemlis" sade hon och skvätte lite vatten på honom. "Passa dig" sade han och hon log utmanande. Killarna satt och svarade på frågor och ibland fick vi också några. "Okej dem vill att vi ska köra sanning eller konka" sade Omar och kollade bak på oss. "Sure" svarade jag och dem första frågotna var mest hur gamla med mera. "Okej jag tar konka för jag är ingen pussy som ni" sade Cattis och ställde sig bakom Oscar. "Oh jävlar vad mycket dem vill att jag ska göra" "Kyss Felix, Ge Oscar en puss på kinden, Stå på händer" Omar läste och Cattis skrattade. "Vi får rösta på vilket utav det, skriv ett för att ja ska kyssa Felix, två för att ge Oscar en puss på kinden och tre för att stå på händer" sade hon, jag stod och stekte baconen som skulle in i fläskpannkaka. "Oooh i Think Felix is gonna get a kiss" sade Filippa och jag vände mig om. Cattis ryckte på axlarna, Felix som satt på en hög stol snurrade den så den var emot Cattis, Felix lade sina händer på hennes höfter och dem pressade sina läppar emot varandra i en kyss som inte varade speciellt länge. "Alex, känner jag att det luktar bränt?" jag vände mig om och rörde om i pannan.
Cattis ställde sig bredvid mig och jag log emot henne. "Whoops" viskade hon och jag skrattade. "Det kommer bli kaos" viskade jag och hon nickade, "You dont say" sade hon och jag log. "Eh Cattis, din eh..." sade Filippa och pekade på hennes hals. Cattis försvann fort till den närmsta toalett. "Vad hände?" frågade Oscar och jag pekade på min hals och han nickade.
Killarna hade fortfarande igång sin live, jag satt och tuggade på maten vi hade gjort. Fansen hade frågat flera gånger om vi kunde pussas med mera. "Kan inte Cattis pussa Ogge på kinden?" läste Emma och hon ställde sig upp. Hon gick fram till och Ogge och pussade hans kind innan hon drog tungan över den. "Usch" sade Ogge och torkade av hennes saliv, vi alla skrattade, jag kunde tydligt se Felix lägga sin hand på hennes lår.
I kanske tre timmar var liven igång innan alla ville sova."godnatt" sade Ogge och pussade min panna innan vi båda somnade.
YOU ARE READING
King Of The Radio
RandomJAG SKRIVER DENNA BOKEN BARA FÖR SKOJS SKULL, EFTERSOM DET VAR ETT LITET SKÄMT JAG OCK MINA KOMPISAR HADE FÅR CA TVÅ PR SEDAN MEN JAG KÅNNER ATT JAG VILL FORTSÄTTA SKROVA FÖR MIN EGNA SKULL. SÅ NU VET NI VRF DEN ÄR SÅ DÅLIG. Vad händer när 3 tjejer...