☁️Filippas Perspektiv☁️
Jag kanade utav att solen lös mig i ansiktet igenom dem nerdragna persiennerna, jag vände mig om och blickade ut över mitt rum, det fanns cirka bara två o upp packade lådor kvar, jag suckade och satte mig upp i sängen och slängde av mig täcket, jag fick fram mot min garderob och tog fram en Calvin Klein tröja och ett par gråa mjukisbyxor, jag flätade mitt hår i en slarvig fiskbens fläta och gick ut till toaletten och tvättade av mitt ansikte med produkter och lämnade sedan toaletten för att gå ner till köket där källan av rösterna kom ifrån. "God morgon sömtuta" sa Felix och tuggade på sin macka, och Omar drack ur sin oboy.
"Ha-Ha vem är det som är sömtuta i detta huset egentligen?" sa jag och kollade menande på dem. Felix gav mig en sur blick och tuggade färdigt maten han hade i munnen, "skärp dig" mumlade han och jag kollade förvånat på honom. "Har du umgåtts mycket med Cattis eller?" Frågade jag och han kollade underligt på mig, "hon säger alltid så" sade jag och både Omar och Felix gjorde ett aha ljud. Jag tog en macks och smörade den och lade på ost på mackan. Sen fyllde ja ett glas med oboy och blandade det.
Emma kom ner visslande för trappan och in i köket, hon öppnade kylskåpet och tog ett äpple, hon vände sig om emot oss och fyllde ett glas med oboy. "Hade ni det kul igår?" Frågade Felix lurigt och hon kollade underligt på oss. "Bra" sade hon avvikande och drack ur glaset, "vi märker det" sade jag och pekade på platsen på min hals där hon har sitt sugmärke. Hon kollade surt och generat på oss inmana hon lämnade rummet och gick upp för trappan, vi alla började skratta, vi påbörjade ett random samtal och snart hade vi alla glömt Emma och Oscar.
Efter frukosten gick jag upp till badrummet och borstade mina tänder, jag skulle kolla på några avsnitt utav Teen Wolf men såg att min iPad bara hade 3 procent, så jag fick ner för trappan för att hämta min laddare som var i vardagsrummet. Väl nere märkte jag att Oscar och Ogge hade kommit, "hej" sade jag och kollade lurigt på Oscar innan jag gick och hämtade min laddare. Jag gick upp för trappan och in i Emmas rum, där hon stod och sminkade över sugmärket."Bara så du vet är din pojkvän här" sade jag innan ja gick in i mitt rum och satte Ipaden på laddning. Jag bestämde mig för att kolla om Cattis var vaken eller inte, jag öppnade hennes dörr och möttes utav att hon låg på mage, med handen under kudden och ena benet utanför täcket. Hennes rum var städat och rent, och det ska ni vet är inte ofta. Jag skakade om henne och hon grymtande till och vände sig om. "Vakna, innan jag hämtar Felix" sade jag och hon vände sig mot mig och kollad surt på mig, "du skulle bara våga" sade hon och jag log, "Gå upp då" sade jag och lämnade hennes rum utan att stänga dörren, bara för att irritera henne. "Jag gick sedan ner till vardagsrummet och satte mig framför tvn och startade GTA, snart kom Emma ner och satte sig bredvid mig och joinade mig i spelet, "ska du inte hälsa på Oscar?" Frågade jag och hon hummade, "det kommer" mumlade hon och ja nickade. "Vänta bara inte för länge" sade jag och vi båda fokuserade oss på spelet igen. Snart kom Cattis ner och tog en kontroll och spelade med oss, killarna kom ut till oss och kollade vad vi gjorde, Felix slog sig ner bredvid Cattis och det var redan förutspått att han skulle, visst det gjorde ont att se men som sagt han var ändå min tvilling.
YOU ARE READING
King Of The Radio
RandomJAG SKRIVER DENNA BOKEN BARA FÖR SKOJS SKULL, EFTERSOM DET VAR ETT LITET SKÄMT JAG OCK MINA KOMPISAR HADE FÅR CA TVÅ PR SEDAN MEN JAG KÅNNER ATT JAG VILL FORTSÄTTA SKROVA FÖR MIN EGNA SKULL. SÅ NU VET NI VRF DEN ÄR SÅ DÅLIG. Vad händer när 3 tjejer...