Kapitel 33

501 9 3
                                    

🎒Emmas Perspektiv🎒

Alla satt nere i tv rummet och spelade ett Wii spel när Ogges mobil ringer, "det är Katia" sade han och alla lade sin uppmärksamhet på honom. "Ja?" Han hummade och nickade tills han lade på. "Vad ville hon?" Frågade Omar och pausade spelet. "Hon ville att vi alla skulle vara tyst om Cattis och Felix händelsen. Vi ska undvika alla frågor om er på tex vår Twitter och livestreams. Vi ska ta hand om det när vi är hemma i Sverige" alla nickade och fokuserade på spelet igen. "Nej ja ska sola igen" sade Cattis och reste sig upp från soffan, "mannen du är redan brun" kommenterade Filippa och hon drog ner sin bikini trosa, man såg en stark skillnad och hon skakade på huvudet. "Jag behöver mer" log hon och försvann. I slutändan låg vi alla ute vid poolen och solade.

"Ey" sade Oscar under lunchen och visade oss en video, där var det en backe som hade en bred pressening under, folk åkte ner för backen och i slutet utav den så shotade dem alkohol och sen skulle dem göra en flip med det röda plast glaset och när den hade voltat ett varv och hamnat upp och ner så åkte nästa ner för backen och så höll det på. "Vi kör" sade Felix och alla nickade.

Senare när vi hade fixat allt så hade Cattis att upp sin mobil som spelade in allt och vi startade. En och en halv timma senare så hade vi fyllt på alla glasen och körde fjärde omgången. "Nu kommer ja" ropade Filippa från toppen av backen vinglandes. Hon slängde sig på materialet och gled ner för backen. Cattis var inte sen med att följa efter och nere shotade dem, men Cattis tog mer än ett glas, "woa woa woa" sade Felix och lyfte bort henne från glaset. "Thihi" skrattade hon, han släppte ner henne och hon gick vinglande iväg ner åt havet. "Vart drar hon nu?" Alla stannade upp och kollade på henne, hon drog av sig kläderna och hoppade i vattnet. "Whiiii " skrek hon och simmade ut lite, "jag kollar till henne" sade Felix och lät oss andra fortsätta.

🍟Felix perspektiv🍟

Jag gick ner till stranden och kollade leendes på min tjej som stojade i vattnet. "Kooom" hon gick fram till mig och drog med mig ner i vattnet, jag skrattade, jag lade mina händer på hennes höfter och kollade leendes ner på henne. "Bada med miiig" sade hon och hoppade upp på mig, hennes ben virades runt min midja och hennes armar runt min hals, vi var såpass långt ut i vattnet så att jag inte behövde använda ngn styrka alls för att lyfta henne. Om vi skulle stått på land skulle jag säkert ha ramlat framåt. Jag skrattade och virade mina armar runt hennes midja.

Vi satt så en stund, hon som bara lallade och jag som låtsades att jag lyssnade men istället satt och inspekterade henne. "Lyssnar duuu?" Hon lade sina händer på mina kinder och skakade på mitt huvud. Jag log och begravde mitt huvud emot hennes hals. "Du är så söt" mumlade jag och hon skrattade. "Nehej du" jag bet löst på hennes hud, hon hoppade av mig och skvätte vatten på mig. Snart bröt ett vatten krig ut.

"Oii" ropade Ogge och visslade mot oss, "vi ska äta ute" gormade han och vi gick upp till huset. Jag visste att Cattis blev nykter igen efter en stund utan alkohol, eller inte nykter men hon kan hantera sin kropp normalt igen. "Nu får du klä på dig, vi ska ut och äta på stan om några timmar" sade jag och öppnade garderoben. Hon tog ut en jeans kjol och en svart tröja. Hon drog av sig dem blöta kläderna och drog på sig dem andra.

"Fin du blev" sade jag och såg henne vandra in till badrummet och sminka sig. "Klä på dig gubben" sade hon hyfsat kaxigt, jag gick in till badrummet och bar upp henne över min axel. "Vad sa du?" Hon skrattade, jag släppte ner henne på golvet och var inte sen med att pressa mina läppar emot hennes. "Chill" mumlade hon, jag log och bara för att retas så gjorde jag tvärtemot emot än vad hon sa. Jag lyfte upp henne och satte henne på handfatet, jag ställde mig mellan hennes ben och smekte hennes lår och upp under kjolen.

Jag bet löst i hennes underläpp och klämde till på hennes lår vid höften, ett vagt stön lämnade hennes mun, jag log stort. Jag drog upp tröjan ur hennes kjol och snabbt försvann mina händer under den och smekte hennes midja. "Felix, vi ska gå snart" mumlade hon, jag drog ifrån och kollade på henne, "vi ska dra om två timmar typ" sade jag tillbaka och hon gav mig en dryg blick, "Vrf sitter vi här redan?" Jag log och pressade mina läppar emot huden precis under käken. "För jag vill mysa" mumlade jag och hon log, "vilken definition av mysa menar du?" Jag kollade upp på henne och gav henne ett busigt leende. "Lås dörren" sade hon och glatt gick jag och låste toalett dörren.

"Sååå...."sade Omar bredvid mig och gav mig en blick. "Vi hörde er" viskade han och jag stannade i mina steg. "Du ska inte säga något" sade jag och dem andra kollade på mig och stannade på gatan. "Du och Filippa lät över hela jävla huset när ni låg" sade jag, dem andra skrattade. "Eller hur" kommenterade Ogge och alla som var Omar och Filippa höll med. Jag tog Cattis hand och hon log stort. "Ska vi ta här?" Frågade Emma och pekade på ett ställe och alla nickade.

Dagen därpå ville dem andra gå på bio men både jag och Cattis kände inte för det. Dem trodde säkert att vi skulle ligga igen, men nej. "Ska vi på tivoli?" Frågade hon och jag nickade. Vi drog på oss våra kläder och fixade oss innan vi låste huset och gick ner till grinden. "Så vart ligger närmsta tivolit?" Jag tog upp mobilen och sökte på Google. "Typ därborta" sade jag och pekade bort emot gatan. "Vi får gå ett tag" jag lade ner mobilen och tog hennes hand.

"Det var såå kul" skrattade Cattis och gick vingligt bredvid mig efter den galna berg och dal banan. Jag smekte hennes hår och kollade ner på henne, "ja det var det väl" mumlade jag, hon kollade på mig, " Det finns värre" sade jag sedan när jag mötte hennes allvarliga blick. "Du är säkert bara feg" jag log och lade mina händer på hennes midja bakifrån och lade huvudet på hennes. "Jag är aldrig feg" mumlade jag och kollade upp på parishjulet. "Kom" sade jag och drog med henne till kön.
"Visst är det fint?" Frågade hon och jag nickade, hon kollade upp på mig, "Meh du kollar ju inte ens" jag log och flätade ihop våra händer och kollade ut över den fina utsikten över solnedgången. "Jaha ja det är väl fint det med" sade jag och begravde in huvudet emot hennes väldoftande hår. "men du är finare. Alltid" viskade jag, hon tryckte till på min hand.

King Of The RadioWhere stories live. Discover now