🍷Cattis perspektiv🍷
Jag var på väg till studion på min skateboard när jag synar en grupp med tjejer med två killar i mitten. Jag skrattade svagt och åkte sakta förbi för att dem skulle se mig utan att jag skulle behöva störa tjejernas stund. Jag ställde mig emot en vägg och kollade på gruppen, Felix kollade upp och fick se mig, han log och vinkade, tjejerna kollade bak och såg mig. Jag vinkade tillbaka, Omar såg mig och log, "Cattis kom" sade han och jag skakade på huvudet, "vill inte störa tjejernas stund" sade jag och kollade på dem, några utav dem log snällt, några frågandes och några få kollade med en bitchblick emot mig. Killarna fortsatte med sitt fotande och pratande med tjejerna, ett sting av avundsjuka spred sig i min kropp när jag fick se pussa en tjej på kinden som drog ansiktet emot han så det blev en puss på läpparna. Jag skakade bort det och tog upp min mobil och svarade på några snapchats. Jag fick en från Oscar där det stod att jag skulle köpa godis/ chips på vägen. "Så nu behöver du inte vänta mer" sade Omar och gick fyra, till mig, han kramade om mig, Felix gjorde det samma men han höll kvar lite längre än Omar. "Vi ska köpa godis eller chips på vägen skrev Oscar" sade jag och ställde mig på min bräda, Omar gick först med raska steg emot Ica nära som låg i närheten av studion.
Vi startade en konversation, under samtalet kände jag hur Felix arm hamnade runt min midja i en försiktig rörelse, det där pirret i magen kom fram som alla gånger han gör något sånt. Vi var snart utanför Ica, Felix lät sin arm försvinna och jag gick av min bräda och tog den i famnen istället. "Ta bara en chips påse så går vi" sade jag och Felix ställde sig och kollade på grillchips eller sour & créme. "Men välj" sade jag, Omar gick iväg för att ta en dricka, Felix log och höll på att ta en grill påse när han drog till baka handen. "Nää" sade han och jag stönade högt, "välj" sade jag och slog till han på armen. "Du kan väl välja åt mig" sade han och tog ett tag om min hand och drog mig till honom, han virade sina armar runt min midja och myste ner sig emot min hals. Jag som blev kind of tagen utav situationen gjorde inget, inmana jag han tänka till och ställd emot på tå för att greppa en påse. "Felix, tänk om det finns fans här inne" mumlade jag och han hummade, "Jaja, det får se vad dem ser" mumlade han emot min hals drog upp huvudet, han lutade sitt huvud emot mitt hår och lät sina händer lägga sig i min midja. "Hallå Cola eller fanta?" Hörde man Omars röst och vig gick ifrån varandra, "Cola" svarade jag och Felix nickade. "Bra" sade han och gav drickan till Felix.
"Du betalar" sade han och Felix kollade snopet på honom, jag slängde påsen på honom och gick emot kassan. Felix följde trött efter och lade sakerna på rullbandet, "nästa gång betalar du" sade han och kollade på mig och knappade in sin kod. Väl i studion
satt alla i samma rum som igår och chillade i soffan. "Här" jag slängde påsen på Oscar och han fick den i ansiktet. "Aj" sade han och lade den på golvet. "Vart är Ogge?" Frågade Omar, Oscar svarade med att han var sen. Emma satt med sin mobil och jag drog med mig hennes ut, Filippa följde automatiskt efter. "Ja ska prata lite med er" sade jag och vi gick längre bort i korridoren. "Inne på Ica så höll Felix typ på med mig" viskade jag och Filippa fick ett stolt uttryck. "Äntligen" sade hon, "men hallå ni kysstes i förrgår typ" sade hon och ja nickade, "men det var ju bara för att få godiset" sade jag och Emma kollade med höjda ögonbryn på mig. "Vad? Det var ju det" sade jag och ryckte på axlarna. Vi möttes utav Ogge som kollade underligt på oss, "är det FBI möte redan?" Frågade han och ja nickade, "ja hur visste du?" Frågade Filippa och han vickade på ögonbrynen, "Im CIA bitch" viskade han och gick skrattandes därifrån. "Bitch Kina du va själv" ropade Emma efter honom och han skrattade, "jaa men ni mer" sade han tillbaka innan han gick in i rummet där resten var.Efter några rimmar skulle Emma och Oscar dra, dem skulle på bio eller något. "Emma ta det lugnt nu" viskade jag emot henne, hon pekade finger innan hon lämnade rummet.
🖖🏿Emmas Perspektiv🖖🏿
Vi gick ut från studion, det fanns inga tjejer där idag, då slapp vi förklara vem jag var och vart vi skulle. "Så vilken film vill du se?" Frågade han när vi var inne i bio entrén.
"Vi kan la ta Fast &Fourius 6?" Frågade jag och pekade på affischen som hängde bredvid oss. "Sure" sade han och gick fram till kassan och betalade biljetterna och lite godis. Efter filmen gick vi ut från biografen i en konversation om filmen var bra eller inte. Vi gick hand i hand genom en park som var en genväg till den bussen som skulle ta oss hem. Vi hoppade på bussen som tog oss till ett slags busstorg. "Oscar ja måste gå till min buss" sade jag när han inte slutade kyssa mig. "Kan inte jag följa med?" Frågade han och lade sina händer på mina höfter. "Well ja, mina föräldrar är inte hemma, men inget snusk" sade ja go h han log, "nejdå" han lämnade en puss i min panna innan vi gick emot min buss. Han satt och pussade på mig hela bussresan, "om du skulle använda läppstift skulle ja vart illröd just nu" sade jag och han skrattade, "vadå? Ja gillar att ge kärlek" sade han och lutade sitt huvud emot mitt, "jo jag har märkt det" mumlade jag och flätade ihop våra fingrar.
YOU ARE READING
King Of The Radio
RandomJAG SKRIVER DENNA BOKEN BARA FÖR SKOJS SKULL, EFTERSOM DET VAR ETT LITET SKÄMT JAG OCK MINA KOMPISAR HADE FÅR CA TVÅ PR SEDAN MEN JAG KÅNNER ATT JAG VILL FORTSÄTTA SKROVA FÖR MIN EGNA SKULL. SÅ NU VET NI VRF DEN ÄR SÅ DÅLIG. Vad händer när 3 tjejer...