✖️Felix perspektiv✖️
"Vart ska vi?" Frågade jag när vi hade gått av bussen och på en grusväg i några minuter. "Hemlis" sade Cattis och stannade mig. "Nu kommer jag sätta på dig denna för du får inte se mer" sade hon och höll upp en bandana, jag log och lät henne knyta fast den runt mitt huvud. Hon höll min hand medan vi gick långsamt framåt. "Nu kommer det tre trappsteg här så var försiktig" sade hon och jag log vad jag tror var emot henne. "Okej, seriöst vart är vi?"jag hörde henne öppna en dörr som hade gamla gångjärn som knarrade. "Bah tyst med dig" jag kände hennes hand lägga sig över min mun för att få mig att vara tyst. Jag började retsamt att dra min tunga över hennes handflata. "Men usch Felix" sade hon men tog inte bort handen, jag började nafsa på hennes hud och ho tog bort handen. Snart kände jag hennes läppar pressas emot min kind, jag stannade upp och putade ut med underläppen. "Varför stannade du?" frågade hon, jag pekade på vad jag trodde var mina läppar. Jag hörde henne få ur sig ett lätt skratt, ho lade sina hände mot mina axlar och i ren vana lade jag mina händer på hennes midja. Snart låg hennes läppar på mina i en mjuk kyss.
"Kom nu" Hon fortsatte att dra med mig genom byggnaden. Hon öppnade ytterligare en dörr och stannade oss. Jag kände av hennes närvaro bakom mig, hon började fippla med knuten på ögonbindeln och snart möttes jag utav ett rum som hade dekoreras med ljus slingor, ballonger och en scen med upp riggat dj bord med mera. "Grattis!" Crewet och resten utav gänget stod med konfetti kanoner och snören på flaska. Jag skrattade och tog bort all konfetti från min kropp. "Va i hela är detta?" dem log och slog sig ner på ett par stolar, "En överrasknings fest" sade Daff och höll fram en tårta med ca 20 ljus på. Jag blåste ut dem alla och slog mig ner på en stol. Jag skar upp tårtan och delade ut en bit till varje person. "Du måste ju öppna dina presenter också" sade Omar med tårta i munnen och började flytta paketen som stod på golvet till mig.
"Vänta" Emma drog på mig en röd party hatt, dem andra hade på sig liknande. Presentera bestod utav smycken, kläder, parfym , filmer med mera. "Felix, vi kommer inte vara kvar här längre, men om en halvtimma kommer några killar komma för att rigga upp sina saker" jag drog ihop mina ögonbryn och lade huvudet på snedden. "Alla din kompisar kommer komma för att fira din födelsedag, vi har fixat dj, alkohol, folk och härliga hattar" Sade Oscar, jag fick ett stort leende på mina läppar och åt färdigt min tårta.
🎉 några minuter senare 🎉
"Gå och byt om nu" sade Katia och gav mig kläderna jag fick och andra saker som parfym och deo plus vax. När jag kom till baka till lokalen igen så var tjejerna borta och crewet. "Vart tog alla vägen?" Oscar vände sig om från dj bordet och det var då jag märkte av dem tre killara som riggade upp sina saker. "Tjejerna åkte hem till Alex för att fixa sig, och Katia och dem drog för dem ska inte vara här sen. "Hej, Carl" sade en utav killarna och jag skakade hans hand och dem andra tvås. "Felix" jag hjälpte dem att fixa i ordning så ljudet funkade med mera.
Folk började strömma in genom dörren, folk jag kände igen och andra inte, antagligen mina kompisars kompisar. "Felleee!" En överglad Max och Elliot kom emot mig med presenter i händerna, jag log och sa att dem kunde ställa alla presenter i ett speciellt rum. "Hur mår du?" frågade Elliot och tog en klunk av sin cider. "Bara bra, själva?" dem log och kollade sig omkring. "Nu mår man bra, men vart är alla brudar?" frågade Max och letade efter några nya kvinnliga ansikten, men sen vände han sig till mig igen. "Nej juste du har ju fan tjej" sluddrade han och jag log, "Japp och där kommer hon" jag pekade på en tjej i svart body med snörning, svarta jeans, mina runda solglasögon, en bandana och en ljus grå jeans jacka över. "Abow" sade Elliot tyst, jag log och hon gick direkt in i min famn. "Fin du är" sade jag i hennes öra och jag kände hur hon log. "Detta är Max och Elliot, Max, Elliot detta är Cattis, min flickvän", Cattis log och skakade deras händer. "Felix, ha koll på henne för killarna kommer vara som vargar över henne ikväll." sade Elliot, Cattis skrattade till och lutade sig bak emot mitt bröst, jag virade mina armar runt hennes midja och lutade huvudet på hennes. "Jag kan hantera alkohol hyfsat bra faktist så det är nog ingen fara" jag skrattade till åt hennes kommentar, hon började pilla med mina fingrar i ren vana. "Nä, man blir lite avis när ni står sådär så nu får vi ta och leta reda på några tjejer som vill umgås med oss" sade Max och dem båda gick iväg in i folksamlingen. "Dem där två" mumlade jag, Cattis log och vände sig om och virade sina armar runt min hals.
"Kom nu så firar vi" hon lämnade en kyss på mina läppar innan hon drog med mig ut i folkhavet.
🍹 några (många) glas senare 🍹
musiken slutade och alla stannade upp och vände sina blickar emot scenen. "Idag är ingen vanlig dag för det är Felix födelsedag" sade Carl i micken, alla tjoade och applåderade och vände sig emot mig. "Ja mår han leva ..." folksamlingen stämde in och snart hade jag allas blickar på mig, sången var rätt flummig då alla hade fått i sig lite väl mycket alkohol, men alla hade en bra stund vilket var det som räknades. "Han lever hurra, hurra, hurra!" gormade alla och konfetti flög över oss som dem tre killarna hade detonerat. Musiken fortsatte och alla började dansa och hoppa till musiken. "Jag vill ha mer dricka" sade Cattis med en hög röst för att överrösta musiken. Jag nickade, tog hennes hand och drog med henne till bordet med drickorna, vi hällde upp dricka och läsk. Vi ställde oss i ett hörn för att inte bli ner trampade utav den hoppande folksamlingen. Jag smekte hennes midja samtidigt som vi stod och pratade om en grej som hände Filippa när hon var yngre. Cattis halsade sin dricka och vinglade till, jag log och tog hennes mugg och ställde den på bordet med min tomma. Jag tog ett steg närmre henne och strök bort baby hår som hade ramlat ner över hennes ögon från tofsen. Hon log och pressade sin över kropp emot min, och greppade tag om mina axlar för stöd. "Hur går det?" frågade jag retsamt, hon skrattade till och lutade sitt huvud emot mitt bröst. Låten byttes och man kunde höra folk som sjöng med, jag såg Filippa och Omar försvinna upp för trapporna där det tydligen skulle finnas sovrum. Jag vet inte vad detta är för något ställe riktigt men det liknar en gammal bordell eller något liknande.
Cattis tog tag i mina kinder och fick mig att kolla ner på henne, jag höjde på mitt ögonbryn, hon räckte ut tungan emot mig, "Jasså är det så du vill ha det" Jag tog tag i hennes baklår och lyfte upp henne på mina höfter, jag lutade henne emot väggen för stödja upp oss. Hon log och flyttade bak hennes händer till min nacke och pillade med mitt hår. Jag pressade mina läppar emot hennes i en mjuk kyss, eller ja, de kyssen varade inte länge innan vi hade börjat hångla. Mina händer smekte hennes baklår upp emot rumpan och sedan ner igen. Hon började le och jag gjorde detsamma. Jag släppte ner henne på marken igen och pillade med hennes tröja. "Kom" sade jag sedan och drog med henne vingligt upp till övervåningen.
YOU ARE READING
King Of The Radio
RandomJAG SKRIVER DENNA BOKEN BARA FÖR SKOJS SKULL, EFTERSOM DET VAR ETT LITET SKÄMT JAG OCK MINA KOMPISAR HADE FÅR CA TVÅ PR SEDAN MEN JAG KÅNNER ATT JAG VILL FORTSÄTTA SKROVA FÖR MIN EGNA SKULL. SÅ NU VET NI VRF DEN ÄR SÅ DÅLIG. Vad händer när 3 tjejer...