"Hi Qid.. Jom throw back?
So, kau ingat tak, pasal kita pergi vacation? Ya.. Vacation? Actually bukan kita, kita terserempak dekat Richard & Spa Hotel. Ish. Time tu aku rasa nak korek je biji mata kau. Dah la kau langgar aku. Mcm bangang. Pastu buat derk dok suka suka berkenalan dengan abang Khai..
Pastu abang Khai tanya kau dengan aku ni ada hubungan apa, kau cakap aku partner in crime kau . Ishh! Aku rasa nak je campak kau keluar dari tingkat 9 tu tau. Nasib abang tarik aku blah masuk bilik tau.
Then, kita terserempak lagi masa dekat cafe berdekatan hotel tu. Ish. Mana aku pergi mesti kau ada. Semak betul.
Aku decide nak nyanyi malam tu kat cafe, lepastu lepas aku nyanyi kau datang kat aku..
"Such a nice voice of yours huh? Im impressed." Bla bla bla.. Banyak la kau punya impress.
Tak lama borak kosong dengan kau abang Khai datang. Lepak pulak. Pastu masa aku nak korek biji mata kau tu. Aku kena marah dengan abang Khai. Dia boleh pergi backup kau? Ish.. Takleh jadi.
Aku habiskan air aku pastu aku blah.
Kau tau aku pi mana ? Aku pi jalan. Aku jalan dekat time square.. Pastu hampir kena langgar. Nasib baik sempat lompat ketepi. And what a luck kau ada tolong aku.
Ok, tak bermakna I'm blessed. No way! Hahaha..
Memang tak bersyukur pun sebab dari tempat tu sampai la ke hotel kau membebel je non stop. Bingit telinga aku. Ish!
Pastu tetiba kau ni naik gila pulak pi dukung aku weh. KAU DUKUNG AKU!!!
Kan abang Khai dah nampak. Buat malu aku je. Ish...
Kau tau? Lepastu kan.. Esoknya, abang balik bilik dengan keadaan muram. Takut jugak aku tetiba abang mcm psycho gila. Aku cakap la aku nak keluar jap makan.
Then ternampak kau. Aku panggil.. Then kau cakap yang abang mcm trauma sebab penculik aku sebelum ni ada dekat Perth.
Aku tak faham betul mcm mana abang boleh cepat selesa dngan kau sampai nak cerita semua benda. Hm.. :/
Last last, kita balik flight sama. Hiks. Aku tidur kau tangkap gambar pulak -,- sakit otak aku. Tangkap gambar je takpe.. Ni siap masuk instagram.. Ya Allah.. Buat malu je kau ni..
Xoxo. Your friend?
Black widow."•••
Raiza melipat suratnya dan menyimpan surat itu didalam kotak hitamnya. Terus disimpan didalam laci berkunci.Raiza berlari keluar untuk mencuci kereta dengan ayah.
Nota kaki
Double updates for my bae ! And I am glad to introduce you guys about my lovely readers Fieyfa88 mujihahnur and azureen ..I love you guys so much sebab selalu support my writing walaupun hambar. Ish . Thanks again !
KAMU SEDANG MEMBACA
Crush Kat Aku?!
Teen FictionMengisahkan tentang seorang gadis menengah atas yang agak.. Kasar. Ya. Kasar. Tidak lansung seperti seorang gadis. Baginya, terlalu lembut, akan menyebabkan masyarakat sekeliling mengambil kesempatan keatas dirinya. Dia bukanlah seorang yang menarik...