Bab 38

474 27 0
                                    

"I want you to settle her down!"

"Glad to."

Dia tersenyum sinis.

×××

"Raiza... Bukan mcm tu.. Mcm ni.." Ziqri memegang tangan Raiza dan pinggang Raiza membetulkan postur badannya.

"Wtf. Don't you dare touch me!" Raiza menolak Ziqri jatuh terjelepuk ke atas ais.

"I'm.. I'm so sorry.. I didn't mean that. Really!" Raiza memandang Ziqri.

Dia sebenarnya masih berang dengan gadis tempoh hari. Dan harini, abang abangnya lansung tak dapat datang menemaninya. Adaa je alasan! Huh!

Syafiq kata kereta dia tetiba tayar pancit. Abang Khai pulak lect dia bgi assignment siapkan that day dekat pejabat lect dia. Yang peliknya, dia sorang je yang kena buat assignment tu.. Syahir pulak tetiba ada oncall budak jatuh parit luka dekat kepala. Mcm takde doktor lain. Qid? Takkan tetiba nak susahkan dia pulak.. Ish. Dah la masih amnesia.

"Like this?!" Raiza mengangkat kaki kanannya dan meluruskan kaki kiri. Badannya dan kaki kanan harus diluruskan menjadi 90 darjah keduanya.

"Yeah.. Yeah like that!" Ziqri tersenyum penuh makna.

"So that I can rape you!" Ziqri terus memegang kaki kanan Raiza yang lurus dengan badannya yang senget itu. Tangannya memegang peha Raiza dan tangan kirinya memegang badan Raiza. Berpusing sekali dan mencampak Raiza ke ais. Membuatkan gadis itu lansung kehabisan tenaga.

"Ree.. Rape me?!" Muka Raiza sudah memucat. Dah la dalam gelanggang Ice. Dia lansung tak dapat mempertahankan dirinya dengan sempurna.

Lagi lagi bila dia baru saja dicampak.

Ziqri mendekati Raiza. Tudung Raiza dipegang.. Dan..

×××

"Raiza!!" Qid terbangun dari tidurnya. Kelihatan buku buku latihan miliknya berselerak diatas meja belajarnya.

"Oh Syaf.." Dia melihat nama di skrin Iphone 5s hitam miliknya.

"Yo ssup. Asal?" Qid memulakan perbualan.

"Could you do me some favor Qid?" Suara Syafiq bergetar.

"Yes.. Yes boleh inshaAllah. Apa dia?" Qid menolak rambutnya yang terjuntai didepan dahi kebelankang dengan tangan kanannya.

"Kau pergi tengok Raiza dekat Ice Skate club dia tu weh. Aku rasa tak sedap ah. Please?!" Dengar sahaja nama Raiza Qid terus menekan bulatan merah diskrin.

"Rai.. Syaf tak pernah silap dalam six sense dia." Qid bergegas mencuci muka dan bergerak ke garrage.

Double R berwarna hitam dihidupkan. Topi keledar disarung ke kepala. Sarung tangan yang dihadiahkan Rose dari Itally disarung kedua belah tangannya.

Terus Qid memecut laju meninggalkan perkarangan rumah membelah angin. Subang destinasinya sekarang ni.

×××

"Aku percaya kau boleh selamatkan Raiza Qid.." Syafiq berbisik sambil tangannya ligat memasang tayar kereta spare yang terdapat dibonet kereta.

×××

"Allah!" Syahir hampir sahaja mencucuk dahi kanak kanak lelaki tadi dengan gunting untuk memotong benang.

"Doct? Are you okay?" Seorang nurse kelihatan cemas.

"Ya.. Ya. Im fine. Pergi cuci and lap darah budak ni.. Saya kena keluar sekarang." Qid menanggalkan sarung tangan getah yang terlekat dijarinya semasa melakukan jahitan tadi dan segera mencuci tangan.

Crush Kat Aku?!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang