2. Az idegen farkas, telepatikus szavai.

6.3K 353 5
                                    

Végre megérkeztem, már csak azt lenne jó tudni, hogy hol lakik a Nagyapám.. Anyám mesélte régebben, hogy a buszmegállótól nem messze, van egy ösvény, ami elvezett az erdő szélhez és hogy ott van egy faház, azaz a Nagyapám háza.

De itt nincs semmi. Egy bolt van bal oldalt, jobb oldalt meg fenyők ágaskodnak.
Egyre kevesebb az ennivalóm és attól félek, hogy nem érek időben "haza".

Elindultam a fenyők irányába, nem tudom hogy miért pont arra, de úgy érzem, hogy arra kell mennem. Valahol van itt egy ösvény, de hol?

- Mit keresel itt?- Hmm? Honnan jött ez a hang?

Körbe néztem, de nem találtam az embert akihez a hang tartozik.

- Hallasz engem igaz? Bolinst ha igen.-

Bolintottam egy 'igen,-t, de ki beszél?

-Gyere egyenesen a fenyők közt, ha jobban megnézed, ez egy ösvény.-

Tényleg! Eddig miért nem vettem észre?

Elindultam a rejtett ösvényen, egyenesen, elég hosszú az út "hazáig".

Nehezen de végre megpillantottam a kis faházat, az erdő szélén és ott állt egy fekete bőr kabátos srác. A bőre barna, a haja fekete, a szemei sötét barnák, de majdnem, hogy fekete az is.
Közelebb lépkedtem hozzá és ő is elindult felém.

Egy méter távolságot meghagytunk.

- Te hallottál engem.- Érzéstelen arckifejezése, nem árul el róla semmit.

- Igen, de ebben mi olyan nagy szám?- Felvontam az egyik szemöldököm.

Közelebb lépkedett, hogy teljesen lássam őt.

- Az hogy, telepatikusan, azaz gondolatban beszéltem hozzád, ahogy most is. -

Valóban, mert nem mozog a szája. Nagy cucc.. Ilyet én is tudok.

- Te egy farkas vagy.- Gondolatban mondta.

Na most erre mit mondjak? Csak mert rá fog jönni, hogy nem vagyok egészen farkas és ez bíztos.

- Az vagyok! - Gondolatomat határozottan fúrtam a fejébe.

- Mégis más. - Vágta rá agyhullámokkal.

- Miben?- Érzéstelen arcom nem árul el ma sem! Megfontolt gondlatom, a fejébe véstem.

- Ezt te jól tudod. -

Tuti igy akarja kiszedni belőlem.

- Értem. Szóval, tudom azt, amit nem tudok. - Gondolatom gyors vágtába száguld át az ő gondolat tengerébe.

- Hmm.. -

Ez mi féle telepatikus üzenet volt??

Egyet pislogtam és hirtelen eltünt. Érdekes.

Megindultam a faház felé, majd amint odaértem, bekopogtam.

Ajtót nyitott egy idős, ősz hosszú hajú férfi.

- Gyere be!- Érzéstelen arckifejezése neki is profi szinten van, tuti ő a Nagyapám.

Belépkedtem a faházba.

Egy nappaliban találtam magam, ami egybe volt a konyhával. Job oldalt szemügyre vettem a pici étkezőt, de meg kell jegyeznem, hogy nem rossz.
Jobb oldalt, a falnál ott áll egy ős régi Tv, azzal szemben egy kis asztal, majd egy kicsi kanapé.
A bejarati ajtóval szemben két ajtó van egymás mellett.

- Gyere. - Mondotta az öreg..

Utána batyogtam. Kinyitotta a baloldali ajtót, láttam, hogy egy nagy ágy foglalja el szinte az egész helyet a szobában, de beljebb lépkedtem,
velem szemben egy ablak, elötte egy ágy, a két oldalán éjjeliszekrények, egy ruhás szekrény az ajtó mellett, majd ezt követi egy kis iróasztal..
Nem nagy, de búvóhelynek tökéletes.

- Rendezkedj be!- Mondotta az öreg, majd rám csukta az ajtót.

Király már találkoztam két bunkó emberrel, illetve Farkassal,
bocsánat. Na ez már haladás, a harmadik úgye nem akar majd esetleg a nyakamnak is ugrani?
Hmm..?

꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora