21. Az álmok.

3.3K 227 21
                                    

Csütörtök Hajnali 4:00-óra

Matt békésen alszik, még mindig az ölemben. Nekem pedig vadásznom kellene, de nem hagyhatom magára. Nincs szívem felkelteni, na meg elötte ölni sem lenne a legjobb ötlet. Jobb ha nem látja hogy igazából mekkora szörnyeteg is vagyok.

Hirtelen bokor zörgésre, reccsenésekre lettem figyelmes, valaki itt van.

Magam mögé néztem és csak remélni tudom, hogy nem a farkasok, vagy pedig Scott az.

Lassan elő lépkedett Nathan.

-Szia.- Köszönt.

-Szia, honnan tudtad hogy itt vagyunk?- Felvontam szemöldököm.

-Emmett látta és azt is, hogy nagy gondban vagy.-

-Igen? Miféle nagy gondban lennék?- Nem értem.

-Enned kellene, mert elfogod vesziteni a fejed.- Közelebb lépkedett hozzánk, majd pedig leguggólt.

-Ja hát az igaz.- Hát nem lenne tuldzottan jó ha elveszteném ismét az eszem, úgy mint annó. Utána 2 hónapig nem szólt hozzám Anyám, mert felfaltam egy idős házaspárt, útban hazafelé a suliból. Nem vagyok rá büszke, de hát az állat az állat. Ha éhes akkor megbizhatatlan.

-Jöttem átvenni az örséget.- Komoly arcán láttam az elszántságot.

-Jólvan rendben, kösz. Pár perc aztán itt vagyok.- Feleltem halkan, mert nem akarom hogy Matt felébredjen.

-Jólvan. Utána pedig elvisszük hozzánk Matt-et, Emmett valami emberi kaját ügyköd Matt-nak. -

-Oké de és Scott?- Vontam kérdőre.

-Sikerült lenyugtatni, legközelebb ne igazán vérezz elötte.- Gunyós vigyorral mondta félhalkan.

Megforgattam szemeim.
-Kösz.. Na léptem.- Óvatosan lefejtettem magamról Matt karjait és kivettem a fejét az ölemből, majd pedig Nathan, Matt feje alá tette a pulóverét.

Hogy tud valaki ilyen mélyen aludni? Én minden kis reccsenésre megébredek.

-Siess!- Suttogta

-Azon leszek!- Vágtam rá.

Na végre vadászhatok.

***

Nem mentem olyan messze, épp csak annyira hogy Matt ne találjon rám. Nem is kellett sokat kajtatnom a zsákmányom után, észrevettem egy békésen legelésző őzt. Lesben állok egy nagy bokor mögött, már épp hogy kieresztettem volna karmaim és véregző hegyes fogaim, amikor egy reccsenés hallatán a reggelim elillant.

Na ez "szuper"... Ki a fene mászkál ilyenkor itt? Férfi hangokra lettem figyelmes.

-A francba, most elfutott. Soha nem lesz belőled jó vadász, ha 5 méterről nem vagy képes lelőni egy őzt.- Mondta egy idősebb férfi hang.

Hát persze hogy a vadászok nehezitik meg a táplálkozásom.. Orvadászok!

-Bocsi apa, mondtam hogy nem fog menni.- Egy kamaszodó fiú hang válaszolt.

꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora