Vasárnap Reggel 6:25-óra.
***Sarah szemszöge***
Itt ülök fent a hegyen, a vízesés mellett és próbálok rendet rakni, a kusza gondolataim közt. Jason néha küldi a telepatikus üzeneteit, de próbálok nem tudomást venni róla. Kár hogy ez nem olyan, mint a telefon. Csak kikapcsolom és ennyi...
Oly békés itt fent minden, csak a rohadt Dejavu érzés az, ami még mindig gyötör.
Hirtelen megrezzent a mögöttem lévő bokor, majd pedig egyből hátra néztem.
Egy ismeretlen fehér bőrű srác lépett elő a zöldelő növényzet mögül.
-Sarah? Óó édes istenem. Mi van veled?- Gyors léptekkel közelit felém a srác, én pedig hirtelen felpattantam.
-Ismerjük egymást?- Kérdeztem homlok ráncolva.
-Na ne mond hogy te sem emlékszel semmire, mert menten falnak illetve fánat futok.- Bosszankodva vakargatja fejét és ezzel tönkre is tette, a precizen felzselézett haját.
Ezekszerint még nem minden emlékem tért vissza. Mondjuk sejtettem, mert nem tudom hogy ki az a Matt. Lehet hogy ő az?
-Talán te vagy Matt?- Felvontam szemöldököm, erre pedig hirtelen felnevetett a srác.
-Hát ez jó.. Nem nem én vagyok. De jó tudni hogy Matt-re sem emlékszel.- Ismét lépegetni kezd felém, én hátrálnék tovább, de akkor leesnék a hegyről.
Vállamra tette jéghideg kezét és ismét egy nagy fény villanás tárult szemeim elé és képfoszlányok.
-Nathaniel!!!- Vágtam rá és hirtelen megcsúsztam, majd pedig elkezdtem zuhanni a hegyről.
-Na ez csódálatos. Végre emlékszik rám, erre meg lezuhan..-
Majdnem hogy földet értem, amikor hirtelen oda termett Nathan és elkapott.
-Köszi.- Néztem a karjaiban tartó Nathaniel-re.
-Nagyon örülök, hogy már emlékszel rám.- Mosolyra húzta ajkait.
-De vajon Matt, miért nem emlékszik rám? Ezt nem értem.- Letett a fűbe és a fejét kezdte ismételten vakargatni.
-Hát én az érintésedtől nyertem vissza az emlékeimet. De ki az a Matt??? Folyton ezt a nevet hallom, már a nem létező micsodám is kivan vele.- Bosszankodom.
-Akkor jól sejtettem. Kamu bevésődésed volt. Azaz elvarázsoltak.- Vágta rá, mindent tudóan.
-Életem, ha nem mondod, akkor hülyén halok meg. Ezt már rég tudom. A nagyapám küldött rám, bűbájt.- Motyogtam.
-Óó értem. Sejthettem volna. Nem értem hogy Emmett miért nem látta előre. Lehet hogy néma bűbájt szort rád.- Mondta, majd a nadrágja zsebeibe dugta kezeit.
-Néma bűbáj??? Az meg milyen?- Felvontam szemöldökeimet.
-Hát annyira nem néztem utána, de valami olyasmi, ami rögtönzött, hirtelen jött ötletből fakadó varázslás.-
-Aha.. Értem...- Vakargattam fejem.. -De annyira nem passzol ehhez a varázslathoz a néma bűbáj név.
-Ne nézz rám így, nem én találtam ki!- Maga elé emelte kezeit, ezzel jelezve hogy ő nem tehet semmiről.
-Jó hát gondoltam.- Motyogtam.
-Egyébként mi van veled? Vacakul nézel ki. Olyan vagy, mint aki már napok óta nem aludt egy percet sem.-
-Hát mert talán, nem is aludtam?- Felnevettem egy pillanatra, de eszembe jutott Jason.
-Na mert mitörtént?- Kérdezte homlok ráncolva.
-Nem érdekes.- Vágtam rá.
Egy darabig kínos csend ült közénk, majd hirtelen Nathaniel törte meg.
-Hallottam egy jó kajáldáról itt a közelben, gyere menjünk együnk valamit, illetve csak te. Aztán majd reggeli mellett mindent szépen elmesélsz. Nincs vita!!! Na gyere!- Mondta mosolyogva, majd pedig átkarólta a vállamat és így sétálásra kényszeritett.
A lényeg az, hogy legalább már Nathaniel-re és a fiúkra is emlékszem, de azért arra kiváncsi lennék, hogy ki az a Matt. Lehet hogy miatta van a Dejavu érzetem?
***
Útközben egy nagyon ideges lány rohant felénk és simán fellökött.
-Azonnal hagyd békén Jason-t!!- Sziszegte, majd pedig tovább szaguldott.
Hát ez meg ki a franc volt? Nem is foglalkozom Jason-al!!
Nathaniel segített felállni.
-Ez meg ki volt?- Felvonta szemöldökét.
-Én tudjam?- Döbbenten nézek én is.
Semmi esélyem nem volt mondani bármit is a csajnak, mert egyből továbbállt.
Bár azt hiszem, hogy láttam már őt a falkában.Az utóbbi cselekedete, elég sokat mondó volt, szemmel láthatóan szerelmes abba a hazugba.
Óó hát én nekem mindegy, mert már semmit nem jelent számomra Jason, efelől teljesen nyugodt lehet ez a csaj.
Meg aztán nekem vannak fontosabb problémáim is Jason-nél. Például az apám meg a Klux klán...
STAI LEGGENDO
꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]
Fantasy-Nem az vagyok akinek hiszel, hidd el én más vagyok. A te fajtád nem díjazná az olyan "embert" mint én. Szomjazom a véredre, szerinted ez normális? Tartsd távol magadat tőlem, jó tanács!!- •••••••••••••• Nevem Sarah Mendez, és egy Hibrid vagyok, fé...