Nagyon belemerültem a tv-be, éppen a Vampír naplókat adták. Amikor önfeledten váltogattam a csatornákat, akkor találtam rá, de sajnos észre kellett vennem, hogy ez egy sorozat, de nagyon érdekes! A tv-nézésből a seggfej zökkentet ki, egy alvós ruhában lepattant mellém a kanapéra.
Egy egyszerű fekete póló és egy szürke rövidnadrágot visel.- Remélem nem óhajt kegyed sokáig Tv-zni, mert aludnék..- Kaján vigyorát szemeimbe fúrta, én csak döbbenten bámulok rá...
-Ja hogy te itt alszol? Hmm.. Ez a legrosszabb hír a mai nap folyamán.- Flegmán reagáltam a hülye vigyorára, amivel sikeresen célba is találtam.haha
- Igen, képzeld! Na add ide a táviranyitót, nem érdekelnek a vérszívók.- Sziszegte és a távkapcsoló felé nyúlt, ami az ölemben pihent, de én gyorsabb voltam nála, igy egy szempillantás alatt, már a kezemben volt és messze tartottam tőle.
-Nem izgat, hogy téged mi nem és mi érdekel!! Én ezt fogom nézni és kész!- Förmedtem rá és szúrós tekintetemet a retinájába égettem.
Egyszer csak hirtelen áthajolt rajtam hogy elvegye a táviranyitót, de ahhoz ő nagyon kevés..haha
A combom mellett egyik karjával támaszkodik, a mellkasa felettem van, a másik karjával, a távoltartott távkapcsoló utan nyúl, majd hirtelen lenézett rám és egy kaján vigyorral találhatta magát szemben.
Amint vissza szegezte tekintetét a tavkapcsolóra, az én tekintetem a nyakára megfeszülő lüktető érre szegeződött..Na itt az idő!!!
Éreztem hogy elhatalmasodik felettem a bosszú, íriszem elvörösödik, tépőfogaim megnőttek, közben erősen koncentrálok arra, hogy a vámpír fogaim a helyükön maradjanak. Hirtelen beleharaptam a nyakába, ő felorditott.. Engem pedig hirtelen elöntött a vére mámoritó ize..
Ohh baszus.. Hogy erre nem gondoltam!!! Le kell állnom, mert megölöm!!!!
Hirtelen elkaptam a fejem és erősen koncentráltam arra, hogy ne akarjak menten végezni vele. A távkapcsolót is a kezébe nyomtam és felálltam.. Nem érdekelt a hozzám vágott szítok szavai tengere, én csak azon voltam, hogy ne hogy neki ugorjak.. Megizleltem a vére izét és elöntött a kínzó vágy..
Hirtelen megragadta a karomat és maga alá fektetett, a fejem mellett lefogta mind két kezem és vicsorogva, morogva pásztazza, döbbent arcom. Az én szemeim csak a vérző nyakán ragadtak és hirtelen kitágultak a pupilláim. Még jó hogy Nagyapa zuhanyzik, mert tuti hogy ennek kemény következményei lettek volna.
- Mire volt ez most jó neked?- Sziszegte és még mindig felettem van.
- Én...én.. Csak vissza akartam adni..- Meglepődtem a vékonyka hangomon. Félreértés ne essen, nem sajnáltam meg, csak a vére hatása alatt álltam és iszonyatosan a nyakára vágytam az ösztöneim miatt.
- Oké vissza adtad, most boldog vagy?- Sziszegte, de már nem vicsorgott.. A fejemben megráztam magam hirtelen.
Erősebbnek kell lennem, le kell győznöm a vére iránti vágyamat. Mondjuk ez közel sem annyira erős, mint amit a fiú vére iránt éreztem.
-Nagyon!!!- Hirtelen elővettem egy kaján vigyort, erre Nagyapa kilépett a fürdőszobából és hát az a döbbent arc mindent elárult..
Igen körübelül ugy nézünk ki, mint akik menten szexualis dolgokba fognak kezdeni, pedig ennek semmi köze nincs a valósághoz...
Hirtelen lemászott rólam én felálltam, letöröltem a vérét az ajkaimról.
Ahhh nem hogy lenyaltam volna, én hülye!
- Öm.. Én mentem aludni, jó éjt!- Zavartan meredtem a Nagyapámra, a seggfejre rá sem néztem, majd hirtelen gyors léptekkel bementem a szobámba és becsuktam az ajtómat, majd hátammal neki dőlve annak, lecsúsztam és leültem a földre. Beletúrtam a még kicsit nedves fürtjeimbe.
Nem is tudtam hogy a Farkas vér is közel olyan jó, mint az emberé.. Hát ezt nem hiszem el, ilyen nincs...
Most már tőlük is távol kell tartanom magam!!Nincs mese, önkontrollra kell járnom, meg kell tanulnom kordában tartani az érzéseimet! Majd beszéleg holnap a Nagyapával..
Miután végig agyaltam a dolgokat, felálltam és elfeküdtem az ágyamon. Beállitottam a telefonom ébresztőjét 9:00-órára, hogy azért be tudjak menni délelött, elintézni a beíratkozást.
A Gimis dolgok után, szerintem elmegyel a vízeséshez, mert nagyon megtetszett és jó lenne közelebbről is szemügyre venni. Örülök, hogy holnap még nem kell bent maradnom a suliban.
Leraktam az éjjeliszekrényre a készüléket, majd betakaróztam és nem is kellett sok idő, elnyomott az álom. Nem is csodalom, hisz rengeteg minden történt velem a mai nap folyamán, pedig ez még csak az első nap volt.
Szerda Hajnali 2:00-óra.
Hirtelen megébredtem és olyan érzésem volt, mint ha valaki nézett volna a szobámban állva, az ajtó melletti jobb sarokból.
Amikor odanéztem a félhomályban, akkor hirtelen olyan volt mint ha láttam volna valakit, egy hófehér bőrű vörösen izzó szemü férfit, de az arcát nem tudtam rendesen szemügyre venni. Amint megdörzsöltem szemeimet, hogy akkor majd most, meg nézem az arcát formályát is, addigra már eltűnt... Hátborzogató volt... Lehet hogy az apám volt??? Rám talált??? De akkor miért nem ölt meg??? Ahh lehet hogy csak képzelődtem..A nyugtatgatás után, ismét álomra hajtottam a fejem, nehezen de elaludtam.
ESTÁS LEYENDO
꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]
Fantasía-Nem az vagyok akinek hiszel, hidd el én más vagyok. A te fajtád nem díjazná az olyan "embert" mint én. Szomjazom a véredre, szerinted ez normális? Tartsd távol magadat tőlem, jó tanács!!- •••••••••••••• Nevem Sarah Mendez, és egy Hibrid vagyok, fé...