Előző részből:
Kikerekedett szemekkel fürkésztem, a nekem cimzett levelet, majd felvettem a földről és a pólóm alá rejtettem.
Nem tudom hogy mi állhat a levélben, de jobb ha erről nem szereznek tudomást nagyapáék. Becsuktam az ajtót.
-Ki volt az?- Kérdezte Jason.
-Nem tudom, nem állt itt senki.- Feleltem, majd pedig óvatosan vissza ültem a székre, hogy a levél ki ne essen a pólóm alól és folytattam a vacsorát. Sikerült feltűnés mentesnek maradnom.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
A vacsora után, felálltam az asztaltól és nyugodtan becaplattam a szobámba, majd amint beértem, egy pillanat alatt, a táskámba rejtettem a levelet és ismét kimentem az étkezőbe, majd pedig elmostam a mosatlant.
Jason sumákosan mögém lépkedett és lassan a hasamra simította kezét, az arcát pedig a nyak hajlatomba fúrta.
-Alhatok ma veled?- Suttogta.
-Hát..- Félbeszakított a nagyapám.
-Miaz hogy! Még szép hogy együtt alszotok! Nincs kedvem virrasztani Jason rémálmai miatt.- Mondta nagyapám.
-Köszi Brian. Nem tehetek róla és nekem sem mindegy, hogy nem tudtok aludni miattam.- Szomorú hangon mondja Jason.
-Ezt nem azért mondtam fiam!- Felénk fordult nagyapa és kacsintott egyet.
Felvontuk Jason-el a szemöldökeinket, majd pedig egymásra néztünk.
Egyre furább a nagyapám. Lehet hogy nem akarta megbántani Jason-t, de akkor legalább fogalmazott volna másképp.
***
19:00 óra.
A kanapén ülve, néztük a tv-t nagyapám mellett, amikor hírtelen megszólalt nagyapa.
-Na jól van fiatalok, itt az ideje a lefekvéshez. Holnap ismét kemény napunk lesz, kell a pihenés.- Mondta, majd pedig felállt.
-Jóéjszakát!- Mondta nagyapa.
-Neked is.-
-Köszi, viszont.- Feleltem.
Ezzel be is ment a szobájába, Jason pedig kikapcsolta a Tv-t, majd pedig mi is bementünk a szobámba.
Elfeküdtünk az ágyon, de én nem szándékozom elaludni, mert kíváncsi vagyok a levélre és anyuval is szeretnék találkozni éjfélkor.
-Aludj jól!- Suttogta Jason.
-Te is.-
10 perc után meghallottam, Jason szuszogását. Még egy darabig vártam, majd pedig óvatosan felültem és kivettem a levelet a táskámból, majd pedig a mosdóba vettem az irányt. Amint beértem, magamra zártam az ajtót. Lehajtottam a wc fedelét és ráültem.
Egy darabig szorongattam a levelet. Valamiért tartozkódtam a kibontásától. De végül még is kinyitottam, a gondosan leragasztott levelet.
***Matt levele***
Jó estét, kedves Sarah.
Gondolom, most meglepődtél, hogy levelet hagytam az ajtótok előtt, de másképp nem szándékoztam volna veled beszélni.
Tudod sok mindenre rájöttem, amióta a Fők-el élek. Vámpírként sokkal másabb az élet, de hisz ezt te is tudod.
A levelem oka az, hogy elgondolkodtam a velünk történtekről. Mélyen bent, vissza kívánom az együtt töltött perceinket, amikor még ember voltam. Szeretnélek megkérni arra, hogy találkozzunk pontban 0:00-kor az erdőben. 10 percet várok rád, ha nem jössz el, akkor azt úgy veszem, hogy nem akarsz látni.
Nincs semmiféle hátsó szándékom, mielőtt erre gondolnál.
A Fők nem tudják, hogy írtam neked. Szeretném viszont látni, két szép szemed. Sokat gondolok rád!
Üdvözlettel: Matt Calder
***Matt levele vége***
Valóban jó döntésnek bizonyult, hogy nem mutattam meg a levelet nagyapáméknak. Csak azt nem tudom eldönteni, hogy találkozzam-e vele. Jason nem örülne neki.
De olyan jó lenne viszont látni Matt-et. Nem tudom mit tegyek.
Vissza mentem a szobámba, a levelet ismét a táskámba rejtettem, majd pedig elfeküdtem az ágyon és jól betakaróztam.
Kivárom az időt, hogy végre újra láthassam édesanyámat.
***
Eljött az éjfél. A takarót a fejemre húztam, majd pedig behunytam a szemeimet és édesanyám gyönyörű arcára gondoltam, majd pedig csókomat leheltem a gyűrűre. Egy pillanatra felvillant, de nem történt semmi. Kétségbeestem.
Mi lehet a baja?
Kidugtam a fejemet a takaróm alól és elkezdtem fürgészni az ékszert, a félhomalyban.
Nem értem.
Jason-re vetettem tekintetem, aki békésen alszik mellettem. Nincs szívem felkelteni.
Miért nem működik a gyűrű?
Megpróbálkoztam vele még egyszer, de másodjára sem történt semmi. Talán befolyásolja Matt levele a portált?
Hirtelen megakadt a szemem, a mozgó ajtó kilincsen, majd az ajtó szépen lassan kinyílt. Ugyan nem láttam senkit sem be lépni rajta, de elkapott azaz érzés, hogy nem vagyunk egyedül Jason-el.
Tán egy kísértet jött be?
A táskám erőteljesen eldőlt és a levél előbukkant.
Mi történik?
Jason-re néztem, de ő még mindig békésen alszik. Felálltam és vissza raktam a levelet a táskába és most összehúztam a cipzárt is. Amint megfordultam, a ruhám az ágyon volt.
Na most már tényleg félek. Ez valami jel? Tán találkoznom kell Matt-el? De miért?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]
Fantastik-Nem az vagyok akinek hiszel, hidd el én más vagyok. A te fajtád nem díjazná az olyan "embert" mint én. Szomjazom a véredre, szerinted ez normális? Tartsd távol magadat tőlem, jó tanács!!- •••••••••••••• Nevem Sarah Mendez, és egy Hibrid vagyok, fé...