Könyvajánló. [A Vámpírok Hajnala]

419 11 0
                                    

Sziasztok kedves olvasók! 🙂
Immár 4 éves ez a könyvem, de látom hogy elég keresett még a mai napig is! Örömmel látom, hogy sokatok csillagokkal jutalmazza a munkámat, és ez nagyon jólesik! Köszönöm a rengeteg kommentet, a csillagokat, és hogy ilyen lelkesen adjátok nekem a visszajelzéseket üzenetben is! ☺️

Az igazi indoka a jelentkezésemnek az, hogy a tudtotokra adjam, az új könyvem létezését, aminek a címe "A Vámpírok Hajnala,,
Ez a könyvem hasonló, "A Farkasok Szava,, könyvemhez, csak ezt a Vámpírnaplók ihlette, azonban vannak benne a Twilight-ról is utalások!

Szóval kedves olvasóim, hiába értetek el ennek a könyvnek a végére, a misztikus kalandok még közel sem értek véget, sőt még csak most kezdődik! Ugyanis folytatódhat azok számára, akik szeretnék még látni vizuálisan, a fantáziadús történetem! ☺️

Íme a könyvleírása azok számára, akiknek felkeltettem az érdeklődését!
A könyvet megtaláljátok, a kategóriákra bontott olvasó listáim között, vagy csak simán végig pörgetve a könyveim között is rá akadhattok!
Kellemes olvasást kívánok mindenkinek! ☺️

A Vámpírok Hajnala

Visszagondolva a rengeteg vámpíros könyvekre, filmekre, egy percig sem hittük volna azt a bátyámmal, hogy valóságon alapultak volna

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Visszagondolva a rengeteg vámpíros könyvekre, filmekre, egy percig sem hittük volna azt a bátyámmal, hogy valóságon alapultak volna. Egészen addig a napig, amíg nem a saját bőrünkön tapasztaltuk meg!

Nevem Emily Ramsay, egy teljesen átlagos tizenhét éves lány voltam, még két éve. Ugyanis azon a nyáron az életem megszakadt, végül újra kezdődött, egy ködös nyári hajnalon.
Jogos lenne a kérdés, hogy hogyan lehetséges az, hogy Július közepén leül a köd a főútra, amin Boston-ból tartottunk családommal Texas-ba, a nagyszüleimhez. Erre mi magunk sem tudtuk a választ, egészen addig a percig, amíg magunkhoz nem tértünk bátyámmal, az aszfalton kínok és vér közt vergődve. De a legrosszabb az volt, hogy a szüleinket holtan találtuk teljesen szétmarcangolva!

Sohasem hittem volna, hogy egy el sem kezdődött nyaralás, idáig fog torkollani. Ami arra vesz majd rá minket, hogy folyamatos költözéseken át, próbáljunk beilleszkedni a társadalomba, szeretett szüleinket hátrahagyva az éjszakában.

Ez egy The Vampire Diaries Fanfiction!
A történet tartalmazhat trágár szavakat, és +18-as jeleneteket!
CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASD EL!

© Minden jog fenntartva.

**********************************

Prológus.

Oly hosszú megannyi utazáson költözésen túl, végre hallgatott rám egyszem bátyám!
Bár az igazat megvallva, viccnek találta az ötletemet, miszerint hogy egy kis létszámú városba költözzünk, pontosabban Mystic falls-ba. Nem igazán tudtam neki elmagyarázni hogy miért azt a várost választottam, de egy belső megérzésem sugallta, hogy oda kell mennünk, azonban ezen csak nevetett!

Nagyon erősen éreztem hogy egy új reménnyel, le tudunk majd telepedni ott, és egy normálisabbnak mondott életet tudnánk kezdeni! De ő ebben nem hitt, én pedig csak azzal tudtam érvelni, hogy a vámpírokban sem hittünk, de mégis létezünk!
Hosszú morfondirozása után, végre fejet bólintott Christopher, és számításba vette ötletem.
Végül útnak indultunk egy új élet reményében!

꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora