Epilógus.

2.1K 157 36
                                    

Matt megfogta a kezem és együtt hagytuk el, a buszpálya udvart. Elmentünk Matt-ékhez, lepakolta a cuccait és elindultunk a szüleimhez. Anyu, Apu, Nagyapa és Nathan, Emmett és Scott, az ajtó előtt vártak minket. Nagyapa, nagy mosollyal nyugtázta, hogy Matt-el, kézenfogva sétálunk feléjük. Amint odaértünk, mindenki megölelt minket és gratuláltak nekünk. De hátra maradt még valaki, aki nagyon örülne, ha ezt látná. Az én egyetlen pici lányom. 13:40-re, Matt-el elmentünk Samantha elé. Arany lelkem amikor battyogott ki az iskolából, egyből észrevett minket. Rögvest felénk szaladt, mi leguggoltunk hozzá és mind ketten, egy hatalmas nagy puszit adtunk a kincsem pofijára. Samantha egyből rájött a dolgokra és mélyen belenézett Matt szemeibe.

-Matt bácsi?-

-Igen, virág szálam?-

-Most már hívhatlak apának?- Mosolyogva kérdezte Samantha. Picit meglepődtem a kérdésén, pláne akkor, amikor mind a ketten rám néztek.

-Mi az?- Kérdeztem meglepetten. -Hát ez nem rajtam múlik, hanem Matt-en, hogy szeretné-e.-

-Mi az hogy!- Vágta rá Matt és egy levakarhatatlan mosoly ült az arcára. Felemelte a lányomat, a másik karjával pedig átkarolta a derekamat.

-Menjünk haza.- Szólalt fel Matt, majd pedig haza sétáltunk.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1 évvel később.

Anyu és apu, várják a Hugomat, még 3 hónap és megszületik. Nagyapa vissza vette a falka vezetését, amíg én befejezem az iskolát. Nathaniel és a Clark Klán, közelebb költözött hozzánk, azaz a falka mellé. Arról is szó esett, hogy egyesülhetne a 2 Klán, de Nagyapa erről hallani sem akart.

Matt pedig 1 hónappal ez előtt, megkérte a kezem.

Most itt állunk az oltár előtt és mindenki várja, a boldogitó "igen„ válaszomat. Matt kékes zöld íriszébe meredtem.

-Igen!- Feleltem.

Meg sem várta Matt, hogy kimondja a pap, hogy "megcsókolhatja a menyasszonyt,„ ő egyből csókját lehelte ajkaimra. Mindenki nagyon boldog és bátran kimerem jelenteni, hogy én is az vagyok!

The End.


Remélem tetszett az Epilógus is nektek. :D El sem hiszem, hogy végetért ez a történet is. Nagyon, de nagyon szépen köszönöm, hogy velem illetve a történettel tartottatok! Remélem, hogy majd a következő történetem is, épp ennyire fog majd tetszeni nektek. :)

Köszönöm a rengetek Vote-okat és a biztató kommenteket, üzeneteket. :) Sziasztok!. :) ♥

꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora