Szerda Reggel 6:00-óra
- Felkelni!!- Üvőltötte a Seggfej, az ágyam mellett állva.
- Mi van? Hány óra?- Dörzsölgettem a szemeimet, majd meg néztem a telefonomon az időt.
- Baszus.. Még csak 6:03 van? Hagyjál aludni.- Förmedtem rá, majd vissza bújtam a meleg takaró alá.
- Már az első nap el akasz késni?- Rekedtes fáradt hangon vont kérdőre. Hirtelen kidugtam a fejem a takaró alól.
-Mi?? De hát ma csak beíratkoznom kell.- Döbbent fáradt tekintetemet szemeibe fúrtam a félhomályban.
- Ja.. Bocs.. Elfelejtettem szólni, hogy már tegnap beírattunk Brian-nal téged! A könyveid kint vannak a furgonomban.- Kaján vigyorát a retinamba égette.
- Fúú.. De szemét vagy!- Sziszegtem, majd felálltam és
tarkon vágtam, majd az ajtóm felé vettem az irányt, de hirtelem megragadta a karomat és az ágyra lökött, majd fejem mellett lefogta a két kezem.-Ezt még egyszer meg ne próbald! - Sziszegte és homlokát, erőssen az enyémhez nyomta..
Gyűlölöm!!!!
- Ha meg akarsz halni, akkor még egy percig maradj rajtam. - Sziszegtem, majd pupilláim kidágultak.
- Utallak!- Jelentette ki.
- Én is!!- Reagáltam.
Majd leszállt rólam és elfeküdt az ágyamon.
Ahh..
- Húzzál ki a szobámból!- Förmedtem rá. Érzem hogy kezd felboszantani, tudom hogy direkt csinálja.
- Ez az én szobám volt! - Végig pásztázta testem minden szegletét.
Hánynom kell tőle..
- Csak volt! Ne húzz fel, mert megbánod!- Sziszegtem és megragadtam az egyik lábát az egyik kezemmel, a másikkal az előkészitett ruhámat és a telefonomat, majd elkezdtem magam után húzni a földön és a könyökömmel kinyitottam az ajtót. Kivonszoltam a kapálózó seggfejet.
Hirtelen felpattant, majd megragadta a torkom és neki passzírozott a falnak.
- Ezt fogjuk egész reggel csinálni, amig nem fogsz vissza magadból! - Morogta és erősebben kezdte szorongatni a torkom. Ha azt hiszi, hogy ezzel megijeszt, akkor rohadt nagyot téved..
A szabad kezemmel megfogtam a pólóját és megemeltem, ő hirtelen elengedte a torkomat, én meg rádobtam a kanapéra.
- Ott maradsz kutya!!- Förmedtem rá, majd bementem a fürdőszobába.
Letettem a dolgaimat a mosdókagyló mellett lévő kis szekrényre, majd felkötöttem fekete hosszú fürtjeimet és alaposan megmostam az arcomat, majd pedig fogaimat.
Egy fekete koptatott csőnadrágot és egy testhezálló ugyanolyan hosszú ujjú felsőt vettem fel..
Raktam fel egy kevés sminket, bár az sem segít semmit a hófehér hulla arcomon. Sötét barna szemhéjpúdert vittem fel, mind a két mozgó szemhéjamra, a szemzugjaimat pedig egy matt feketével festettem ki, majd összemostam a két színt. Szemhéjtussal húztam két egyforma szép tusvonalat a szempillám feletti bőr részre, majd ezt követte egy kis szempillaspirál..Kész! Igaz ritkán sminkelek, de most kedvet kaptam hozzá. Ez most kritikán felüli lett!
Még csak 6:40-van, bőven van időm a busz csak 7:13- ra ér ide.Miután "eleget" pásztáztam a munkámat, a nappaliba vettem az irányt, hogy szóljak a seggfejnek, hogy adja oda a könyveimet és az órarendemet. Hirtelen megláttam a dohányzóasztalon, egymásra pakolt tankönyveimet. A seggfej felállt miután észrevette hogy végre kijöttem a fürdőszobából és már mondta volna a magáét,( hogy hogyan lehet ilyen sokat időzni a mosdóban, stbi..) De hirtelen elakadt a szava, végig mérte testem minden szegletét, majd szemeimbe fúrta döbbent arcát.
-Öm.hkkm... Na megyek mosakodni, addig pakold el a könyveid.- Zavartan makogta.
- Ha nem mondtad volna, akkor is elpakoltam volna.- Tekintetemet a zavaros szemeibe szegeztem, majd elvettem az asztalról a tankönyveimet, ő még mindig engem bámul.
-Ne stírölj már!!!- Szörnyen idegesitő! Mi olyan furcsa rajtam??
- Ja.. Bocs..- Egy darabig még velem szebben állt, majd közelebb lépkedett hozzám, de szerencsére a könyveim köztünk vannak, igy annyira közel nem tud jönni.
-Szerintem így mindenki azt fogja hinni, hogy te...- Elakadt a szava, ajkaimra tekintett és nyelt egyet.
- Igen? Én? - Tekintetem szemeibe fúrtam.
- Egy vámpír vagy! Haha.- Hangosan felnevetett és hirtelen egy kaján vigyort virított.
- Fúú... De szemét vagy!!!- Miért is? Mert igaza van? Hát de neki ezt nem kell tudnia.
Hirtelen sarkon fordultam és bementem a szobámba, majd becsuktam az ajtót. Elpakoltam a könyveimet és elraktam két tollat is. Amikor megfordultam, hirtelen szembe néztem a seggfejjel, kicsit meg is ijedtem..
Felém lépkedett, egy lábnyi távolságot hagyván köztünk.-Mond ki még egyszer!- Tekintetét szemem és ajkam közt váltogatja.....
- Mit? - Értetlenkedve bámulok sötét íriszébe.
-Amit a nappaliban mondtál. Ismételd meg!- Ismét felém lépett egy féllépést.
-Szemét vagy. Most boldog vagy?- Nem tudom hogy ez miért jó neki, de én örömmel mondtam. Haha.
Megszüntette köztünk a távolságot, majd lassan arcomra tette a kezét és az ajkaimat pásztázza.
Néma csend van..
Ne!! Úgya nem arra készül amire gondolok, mert esküszöm, hogy akkor beverek neki.
Sziasztok, ha tetszett ez a rész is, akkor jelezzétek egy Vote-olal és Kommenteljetek, hogy szerintetek milyen lett. ♥Köszönöm! ^^... :3 Pusziii! ♥ :)
7
STAI LEGGENDO
꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]
Fantasy-Nem az vagyok akinek hiszel, hidd el én más vagyok. A te fajtád nem díjazná az olyan "embert" mint én. Szomjazom a véredre, szerinted ez normális? Tartsd távol magadat tőlem, jó tanács!!- •••••••••••••• Nevem Sarah Mendez, és egy Hibrid vagyok, fé...