4. Agyamra megy ez a seggfej.

5.5K 326 6
                                    

Egy óra agyalás után, elhatároztam magam, hogy elejtek egy őzt, vagy egy szarvast, de teljesen feltűnésmentesen. Azaz nem változom át, mert akkor lebukok hogy nem vagyok vérbeli farkas.
Csak karmaim és fogaim eresztem ki, így kisebb az esélye annak, hogy valaki észrevenne.

Miért nem téptemszét az eladót útban ide?
Most nem lennék ilyen éhes. Tudom, hogy meg igértem anyámnak, hogy nem bántom az embereket, de..... Ilyenkor mondaná anyu, hogy 'nincs de,.
De sajnos már nem mondja.

Felálltam az agyról és a szoba ajtaja felé vettem az iranyt, de az magától kinyilt, illetve benyitott rajta valaki. Na és az a valaki a seggfej..
Ösztönössen elkezdtem vicsorogni és morogni rá.

- Nyugi! Csak kaját hoztam.- Mondotta érzéstelen arckifejezéssel.

- Nem kell tőled semmi.- Mély morgó farkas hangom kiszökött vicsorgó számból.

Hirtelen oldalra forditotta a fejét.

- Nekem ez nem megy Brian! Miért pont engem kényszerítesz erre a feladatra?? Ott vannak a többiek.- Mondotta Nagyapámnak.

- Azért Jason, mert a többiek nem bírnának vele.-
Vágta rá egyszerüen.

Na mert én olyan rossz vagyok? Vagy mi a franc?
Abba hagytam a vicsorgást és a morgást, majd vissza nézett rám a seggfej, akit Jason-nak hívnak, de nem érdemli meg, hogy a nevén szólitsam.

Nézem a tányér húst a kezében, majd vissza pillantottam rá.

- Edd meg - Mondotta érzéstelen arckifejezeséssel.

Nem akarom elfogadni, de muszáj mert elfogom veszteni a fejem.
Elvettem a tányér ennivalót a kezéből és néztem rá.

-Kösz. - Az én arcomon sem találhatott senki fia, egy csepp érzelmet sem.

- Akarsz még valamit?- Kérdeztem.

- Nem!- Válaszolta.

- Jó!-

Becsuktam az ajtót és leültem az ágyra. Igen igen, állat módjára ettem, azaz kétpofára...
Az éhség előhozta belőlem az állatot és nem tudtam ellene semmit tenni, de nem is akarok.

Miután megettem a félig véres húst, kimentem a konyhába, hogy elmossam a tányérom.

Az étkezőasztalnál ülő seggfej, rám szegezte tekintetét és nézte ahogy véres karmokkal és arcal a mosogató felé megyek.

Elmostam, eltöröltem, elraktam.

- Öreg, azaz Brian!- Szólitottam a Nagyapámat, ő hátra nézett a kanapéról.

- Elmegyek futni, majd jövök.- Mindig szoktam futni, ez valami ösztön és edzésnek is jó.

- Oké. Jason menj vele!- Mondotta majd vissza fordult és folytatta az újságolvasást..

- Mi??- Egyszerre vágtuk rá a seggfejjel.

- Jó akkor nem megyek- Mondottam és vissza mentem a szobámba. Beakartam csukni az ajtót, de a seggfej megfogta és bejött, majd ő csuktabe.
Hirtelen torkomnál fogva megragadt és erősen neki nyomott a falnak.

- Ha nem veszel vissza magadból, akkor széttéplek..- Elfeketedett a szeme.

- Tépj!! Gyere!!- Kezdtem nagyon pipa lenni..

- Hamarabb szedlek szét én téged, mire te azt észrevennéd - Gyűlölet súgárzik a szemeimből.
Megragadtam a torkomon lévő kezét és simán leszedtem magamról, ő pedig döbbenten nézi az erőmet.

- Tudod nem jó kedvemből vagyok itt, megigértem anyámnak hogy ide jövök. Nekem se könnyű, mert már az első perctől fogva gyűlöltelek és gyűlöllek és ez nem fog megszűnni.- Mondottam és a szemeim feketébe borultak és a hangom fokozatosan mélyűlt.

- Nyugi, az érzés kölcsönös. Azt mondom, hogy próbáljuk eltűrni a másikat.- Mondotta érzéstelen arcal.

Nem reagáltam csak kikertültem és lefeküdtem az ágyamra, ő meg csak néz.. Érzem a tekintetét a bőrömön...

- Mit bámulsz? - Rá sem néztem, csak kérdeztem.

- A bőrödet. Miért olyan fehér? -

- Csak mert. - Semmi kedvem ezzek a seggfejjel beszélgetni, de ő csak erőlteti tovább.

Elfeküdt mellém az ágyon és felém fordulva a könyökén támaszkodik. Az ideg jár bennem, de vissza kell magam fognom, mert nem azért vagyok itt, hogy kiírtsam a fél falkát.. Elővettem a telefonom és bedugtam a fülest a füleimbe és bekapcsoltam a zenét, hogy ne halljam őt.

- Ne légy ilyen, tudom hogy utálsz, erősnek kell maradnod és el kell tűrnöd magad mellett. Hogy miért? Azt még én sem tudom..- Telepatikus szavait a fejembe kényszeritette..

Áhh ezt nem hiszem el..

- Szállj ki a fejemből!- Megint kezdek pipa lenni. Nem tudom kizárni a fejemből ezt a seggfejet.

Hirtelen felfigyelt valamire a srác és az ajtó felé vetette tekintetét.

꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora