68. Élet vagy halál?

1.6K 137 10
                                    

Előző részből:

20:00-óra.

Lezuhanyoztam és egy egyszerű kismama alvós ruhát öltöttem magamra. Megvacsoráztunk és egy darabig néztük a Tv-t Jason-el, a kanapén ülve. Majd pedig hirtelen, kopogásra emeltük a fejünket. Fel akartam állni, de Jason megfogta a kezemet.

-Hagyd, majd én kinyitom.- Mondta, majd pedig felállt és odacaplatott az ajtóhoz. Kinyitotta és rögvest beviharzott rajta Nathaniel.

-Valamit el kell mondanom!- Idegesen és ingerülten mondta és sietősen felém lépkedett, majd pedig leguggolt elém. Jason-el, döbbenten néztük Nathan-t.

-Mond!- Vágtam rá. Látom rajta, hogy nagyon feszült és hogy, nem tudja hogyan kezdjen neki.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

-Nem mehetsz el, éjfélkor a holtak világába.- Mondta Nathan. Kikerekedett szemekkel fürkésztem, az arcát.

-Miért nem?- Kérdeztem.

-Mert..- Hirtelen elakadt a szava, mert apám abban a pillanatban, leviharozott az emeletről.

-Nem állíthatod meg! A prófécia szerint el kell mennie. Másképp nem kaphatom vissza Lisa-t.- Vágta rá apa és abban a pillanatban, Nathaniel-t neki passzírozta a falnak, a torkától fogva.

-Apa engedd el!- Kiabáltam. Rám nézett apám és szemei azt súgalták, hogy ne haragudjak.

-Bocsáss meg lányom!- Mondta, majd pedig felém szaladt és egy hajszál híján, elsodort magával, de Nathan elkapta hátulról apámat és neki vágta a falnak. Döbbenten és csalódottan néztem a földről feltápászkodó vámpírt. Jason pedig hirtelen elém termett, hogy védjen.

-Nem maradhatsz itt Sarah! Velem kell jönnöd.- Nyögte apám.

-Előbb mondjatok el mindent, mert semmit nem értek.- Vágtam rá.

-Húzz innen!- Kiabálta Jason. -A saját lányodat megakarod ölni? Te féreg.- Kérdezte.

-Nem! Dehogyis! Csak magammal akartam vinni.- Felelte idegesen

-Hova?- Kérdezte Jason.

-A holtak világába.- Felelte Nathan.

-Na és azt hogyan tenné? Te nagy okos.- Kérdezte Jason.

-Scott megtudott nyitni, a kastélyunk legalsó szintjében egy portált. Odaakarta elvinni.- Mondta Nathan.

-Eszem ágában nincs bántani a lányomat!- Jelentette ki Apa, idegesen.

-De mi ez az egész? Miért nem akarod, hogy elmenjek a holtak világába?- Kérdeztem Nathaniel-t.

-Mert akkor elfoglak veszíteni.- Mondta.

Kikerekedett szemekkel néztem Nathaniel-re és Jason is rajta felejtette tűzet szóró tekintetét.

-Emmett átlépett a holtak világába és azon nyomban látomása lett. Látta a király terveit.- Mondta.

-Mik a tervei?- Kérdeztem.

-Az, hogy ott tartson téged, amíg Samantha meg nem születik és a kislány véréből, feltámasszák a holt vámpírokat és persze beleértve a velük jóban lévő farkasokat is.- Mondta.

-Azaz megakarják, ölni a lányomat?- Fakadtam ki.

-Nem!- Vágta rá apa.

-Hát, akkor ez nem is olyan rossz. Sőt mitöbb, még jó is!- Vágtam rá.

꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant