Előző részből:
-Rendben, akkor igen.- Feleltem. De még én is meglepődtem, hogy ezt mondtam.
-Nagyon örülök neki.- Mondta, majd pedig ásított egy nagyot.
Megsimogattam az arcát és egy 10 perc gondolkodás után, én is elaludtam.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Kedd Reggel 7:00
-Jó reggelt, csipkerózsika!- Keltegetem a lányomat. -Már 7:00-óra van, ideje megmosakodni és reggelizni.-
-Jó, rendben.- Felelte fáradtan, majd pedig kimászott az ágyból.
-Lent várni foglak, ma én viszlek a suliba.- Jelentettem ki, közben pedig szét húztam a függönyöket.
-És Matt bácsi?-
-Most hagyjuk Matt bácsit. El lesznek nagyapával .- Feleltem mosolyogva.
-Valami baja van?-
Hátra néztem és Sam aggódó tekintetével találtam szembe magam.
-Óó. Dehogyis. Nincs semmi baja kincsem. Csak most itt marad nagyapával.- Feleltem és leguggoltam hozzá, majd adtam egy hatalmas puszit a pofikájára. -Na de menj mosakodj meg és irány reggelizni.-
-Oké Mami.-
Felálltam és magam elé engedtem Samantha-t, ő a mosdóba igyekezet, én pedig lecaplattam a nappaliba. Észre vettem, hogy Matt a kanapén ül és tv-zik.
-Jó reggelt!- Mosolyogtam.
Hátra nézett.
-Neked is.- Felelte.
-Jól aludtál?- Kérdeztem, de csak egy kérdő tekintetet kaptam válaszul.
-Óó. Ne haragudj.- Arcomhoz kaptam a kezeimet, zavartan. -Elfelejtettem, hogy ti nem alszotok.-
-Semmi gond.- Felnevetett.
Már tényleg nem tudom, hogy mi van velem. Hogy felejthettem el, hogy a vámpírok nem alszanak? Ez még tőlem is kemény volt.
Jobbnak láttam, ha besietek az étkezőbe, így eltudok menekülni, a kínos helyzet elől.
-Na és te hogy aludtál?- Kérdezte. Hátra néztem és észrevettem, hogy az ajtófélfának dőlve, karbatett kézzel áll.
-Egész jól, köszi.- Feleltem, majd pedig a frizsider felé lépkedtem.
Vissza fordultam, hogy megkérdezzem tőle, hogy ma is megfelel-e neki az őz vér, de egy szempillantás alatt, magam előtt találtam őt.
-Héj!- Szólaltam fel.
-Na mi a gond? Olyan furcsa vagy ma.- Kérdezte és a kezét feltett a frizsider tetejére.
-Nem vagyok én furcsa.- Vágtam rá és zavarodottságomat elrejtve, elfordultam tőle és fürkésztem tovább, a felcímkézett vértasakokat.
Matt hirtelen megfogta a csuklómat, majd pedig belenézett mélyen a szemeimbe.
-Á! Nem vagy furcsa. Akkor mitől gyorsult fel a pulzusod?- Egy öntelt vigyort virított. Kikerekedett szemekkel néztem rá.
Ilyenkor bánom azt, hogy vér folyik az ereimben. A vámpíroknak ilyen pulzus problémájuk nincs.
-Nem mindegy az neked?- Vágtam rá és kirántottam a csuklómat a kezéből. -Ma is meg felel neked, az őz vér?- Kérdeztem. Ezzel próbáltam terelni a témát, de mire észbe kaptam, Matt arrébb húzott és becsukta a frizsidert, majd pedig neki nyomott. Szemei vérvörössé váltak. Még soha nem láttam ilyennek őt.
ESTÁS LEYENDO
꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]
Fantasía-Nem az vagyok akinek hiszel, hidd el én más vagyok. A te fajtád nem díjazná az olyan "embert" mint én. Szomjazom a véredre, szerinted ez normális? Tartsd távol magadat tőlem, jó tanács!!- •••••••••••••• Nevem Sarah Mendez, és egy Hibrid vagyok, fé...