8. Riválisok!

4.7K 290 4
                                    

Sziasztok kedves olvasóim.♡ :3
Szeretnék elnézést kérni, hogy csak most hoztam a részt, de tegnap elképesztően sokat szarakodott az App.. Elöször nem akart beengedni a blogomba, nem győztem ki be lépkedni... Utána meg nagy nehezen beengedet, de akkor meg már nem akarta elmenteni amit írtam. Egy ideg voltam, egyenesen a falra tidtam volna mászni. :D De aztán megtudtam, hogy nem csak nálam szarakodik és egy picit megnyugodtam. Hát most nagyon remélem, hogy zökkentő mentesen tudok írni. Na de viszont szeretnék jó olvasást kívánni ehhez a részhez!. ^^... ♡ Puszi!!!

Most mit tegyek? Érzem és tudom, hogy nem fogom tudni fékezni magam, ha a közelembe jön. Tudja Nagyapa, hogy mi a helyzet, de ő csak lezárta annyival, hogy bízik bennem. Hát "kösz".

Ezt nagyon rosszúl teszi, mert még én sem bízom magamban!!

Kedd este 19:00

Szobámban fekszem egyedül, mindent ellepett a némaság, nem beszél senki de még is nagy a zaj. Gondolataim hangosan törték meg a fejemben a kellemes csendet. Nem tudom kiverni a fejemből a fiút.
Nem megy, hiába erőlködöm!

Mit fogok csinálni ha meg látom? Persze azon kivűl hogy messzire elkerülöm..
Szemeim elött lebeg arca, azok a gazdag színben pompázó íriszek, zöld, de még is kék, van benne egy csippetnyi arany, bár az lehet hogy csak a fényviszonyok aljas kis játéka volt.
Újra meg újra lejátszódik szemeim elött, amikor magammal sodortam, a nagy futás közepette és hirtelen belekapott a szél, barna göndör fürtjeibe..

Nem bánthatom, nem akarom, uralkodnom kell magamon!! Még is annyira szomjazom vérére, hogy már fáj.
Nem tudom szavakba önteni hogy mennyire!
Ezt érezni kell!!!
Még soha nem kívántam ennyire az ember vért,
az övé más és csak azt nem tudom hogy miért.

A szíve dobogásának ritmusos dallama, még mindig füleimben csengenek, oly nagy megnyugvással tőlt el, az a tudtat hogy él!..Igen, ő él!

Hirtelen kopogtatás töri meg a zajos gondolataimat, majd benyit a Nagyapám.

-Gyere vacsorázni Sarah!- Kedvesebb hangján szólt, én rávetettem tekintetem és látom, hogy arcára ismét kiült, a halvány kis mosoly. Bologattam egy "rendben"-t.

Azt hiszem, hogy jól kifogunk jönni az öreggel.

Felálltam és kisétáltam a szobám ajtaján, majd megakadt tekintetem azon az "emberen" akit nagy örömmel széttépnék.

Ez már megint mi a francot kever itt? Na vele még van egy szép lerendezetlen ügyem, még tartozom neki egy nyak harapással, de én tuti hogy egy darabot ki is tépek belőle, vagy ne legyen a nevem Sarah Mendez!!

Érzéstelen arcomat elővettem, majd leültem vele szembe és észrevettem, hogy kerüli a tekintetemet.

Nagyon is jól teszi!

Közepesen átsült borjú hús a vacsora. Imadom!!
Bár nyersen jobb lenne, de látszik a Nagyapámon, hogy próbalja fenntartani, valamilyen színten az "emberi" táplálkozás látszatát.. Ahhh teljesen felesleges erőfeszités.

Nem bírtam magammal a hús láttán, eldobtam az evőeszközöket és állati modón, széttéptem az isteni vacsorámat. Na ekkor rám pillantott az elöttem ülő szálka a szememen, ami egyre inkább gerendának kezd tűnni. Az elején csak a döbbenetét fúrta szemeimbe, majd vissza szegezte tekintetét az elötte lévő ételre és hirtelen megfeledkezett magáról, majd egy halvány mosoly kúszott a szája sarkába.

Hmm.. Tetszik? Hát akkor erről is le kell szoknom!

Nagyapám is elég érdekesen méregette a táplálkozási szokásomat, de hát állat vagyok nem? Vagy is hát csak félig.

- Sarah, majd a Gimiben is igy fogsz enni?- Felvonta szemöldökét a Nagyapám.

Ömm.. Ez roppant jó kérdés, ezen még nem is gondolkodtam...

- Még szép hogy igy fog, igaz S-A-R-A-H? - Fúú de kezdi húzni az agyamat. Minek betüzi a nevem? Talán másképp nem bírja megjegyezni? Szerencsétlen.

Felmorogtam a seggfejre, szóra sem méltatom. Inkább a fogaim közt logó húsra koncentrálok, ő csak megforgatta szemeit.

A vacsora végén felálltam az asztaltól, megköszöntem Nagyapamnak a fantasztikus ételt és elmostam a tányéromat magam után, majd eltöröltem és elraktam.

-Tovabbi jó étvágyat Brian!- Egyenesen Nagyapám fekete íriszébe szegeztem tekintetem, a mellette ülő seggfejet teljesen kizártam a látókörömből.

Megköszönte és én azzal, vissza mentem a szobámba, a hátizsákomból elővettem egy alvós ruhát.
Egy szürke nagyon hosszú lezser pólót és egy fehér francia fehérneműt. Majd a ruha darabokkal és a tisztálkodó szereimmel együtt, a fürdőszoba felé vettem az irányt. A Seggfej csak bambán pásztázta az alvós ruhámat a kezemben. Sikerült megállapitanom a sötét szemiből, hogy szerinte elég kevés lesz a ruha. De hát kit érdekel a véleménye?

Becaplattam a fürdőszobába, majd becsuktam az ajtót.
Ruháimat leteritettem a mosdókagyló mellett lévő kis szekrényre, majd magamhoz ragadtam, ugyanonnan egy barna törölközőt, amit a zuhanyzókabin mellett lévő rúdta teritettem. Levettem a ruháimat, amit a szennyeskosarba tettem, (majd kimosom.) A szaga egyenesen olyan mint egy kivert kutyaé.

Beálltam a zuhanyzókabinba és magamra engedtem a kellemesen meleg vízet. Élvezet volt, ahogy végig folyt a hátamon, már szinte simogatta megviselt bőröm. Kész felüdülés a zuhanyzás az én részemről.. Szépen ráérősen meg tisztittottam magamat, majd megtörölköztem és magamra öltöttem a ruhámat.
Fogatmostam, kifésültem fekete hosszú hullamos, szinte majdnem göndör haj fürtjeimet.
Amit végeztem, ugy döntöttem hogy a tisztálkodó dolgaimat bent hagyom a fürdőszobában.

Elvégre már itt lakom nem?

Elhagytam az emlitett helységet és leültem a nappaliban lévő kanapéra, egy kis tv-t nézni lefekvés elött. A szemim sarkából mertem észrevenni, hogy a seggfej is a fürdőszobába vette az irányt.

Úgye nem fog itt aludni???

꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin