Ledőtem az ágyra és csak bámulom a mennyezetet.
Itt vagyok Forks-ban, egy esős hideg kisvárosban és anyám meg... Anyám meghalt..
Szörnyen hiányzik, rettentően egyedül érzem magam. Anyu volt a legjobb barátnőm is és most meg, már nincs velem. 4 nap telt el az szökésem óta és folyton érzem apám folytogató lépteit a nyomomban. Tudom hogy megtalál, Texas-ban is ránk talált...Oldalamra fordultam.
Istenem olyan egyedül vagyok, ezzel a titokkal a hátamon..
- Gyere enni!- Bekiabált az ajtón keresztűl az öreg.
Felálltam és kimentem a szobámból, na vajon kivel nézek szembe megint?
A rejtélyes bőrkabátos srácal, éppen azt vette le magáról és a kanapéra dobta, majd leült az étkező asztalhoz.Leültem én is, de tőle jó messze. 2 szék is van köztünk. De ki lehet ő?
Az Öreg, azaz a Nagyapám az asztal közepére rakott három tányért és amint elfordult, a srác és én egyszerre tettük a kezünket a tányérre, erre ő rám vicsorgott és morog. Hirtelen kivillantak éles tépő fogai, de nem ijedtem meg és ő ezt látja. A kezem még mindig a tányéron van, eszemágában sincs engedni. Annál jobban vicsorog és morog, engem kezd felbősziteni vele..
- Jason, Sarah, hagyjátok abba!- Erélyesen mordult fel a NagyApám.
De a srác és én sem hagytuk annyiban, a farkas szemet, akár a végsőkig is képes lettem volna csinálni. Igazából, itt most nem a tányérokon van a hangsúly.
Elkezdtem morogni, de ha elkezdenék hozzá vicsorogni is, ő ijedtében elfuta..Már 10 perce ez megy.
Elég!!
Rávicsorogtam és előbújtak a tépőfogaim és kétoldalt a két vámpír fogaim is megnőttek, a szemem feketévé vált és érezem, hogy a karmaim is kifognak bújni, ha nem teszek valamit. Ezután indulna be az egész átváltozási folyamatom és az már megállithatatlan lenne.
Láttam az arcán azt a döbbenetet, már nem vicsorgott. Szerintem azt sem tudja, hogy miféle szerzet vagyok, de teljesen még nem változtam át.
Ohh akkor már rég neki estem volna.Hirtelen elvette a tányérokat az asztalról az Öreg és én csak néztem rá... Legszívesebben elrohantam volna dühömben, de nem tehettem, mert a Fők tuti észrevennének.
- Nem vagyok éhes! - Fogtam magam és bementem a szobába és becsaptam az ajtót. Ledőltem az ágyra és bámultam a mennyezetet és koncentráltam arra, hogy lenyugodjak..
Hirtelen beszélgetésre lettem figyelmes.- Minek van ez itt? Meg mi ez egyáltalán? Mert hogy nem sima farkas, az is bíztos. - Mondotta az a seggfej..
- Az anyja meghalt ide küdte hozzám, itt kell laknia és ennyi.. Jobb ha tőlem tudod, hogy te neked kell minden hova kisérgetned majd és vigyáznod rá!-
-Micsoda??- Kiakadt a seggfej
Micsoda? Az nem lehet..
- Ez van, téma lezárva!! - Mondotta az öreg.
Biztos hogy nem fog ez velem jönni sehova, azt én nem hagyom!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꧁A Farkasok Szava꧂ [BEFEJEZETT]
Fantastik-Nem az vagyok akinek hiszel, hidd el én más vagyok. A te fajtád nem díjazná az olyan "embert" mint én. Szomjazom a véredre, szerinted ez normális? Tartsd távol magadat tőlem, jó tanács!!- •••••••••••••• Nevem Sarah Mendez, és egy Hibrid vagyok, fé...