Dziękuję za nominację od AngelWriterXD. Będę szczera, i powiem, że na prawdę się je nie spodziewałam.
Ale do rzeczy:
1. Jaki typ książek lubisz?
Uwielbiam fantasy, i nie mam nic przeciwko romansidłom.
2. Czy planujesz wydać swoją książkę?
Nie wiem. Czas pokaże. Umieściłam moją książkę na wattpadzie, żeby sprawdzić, czy się spodoba. Jako, że spotkałam się z pozytywnym odezwem kto wie. Może w przyszłości faktycznie poprawię co nie co i zdecyduję się na taki krok.
3. Ulubiona ekranizacja książki?
Hmmmmm to bardzo trudny wybór. Myślę jednak, że najbardziej podobało mi się "Percy Jackson i bogowie olimpijscy złodziej pioruna".
4. Najbardziej nielubiany przedmiot w szkole?
Niemiecki.
5. Czy mimo złych opinii dotyczących twojej książki pisałabyś dalej?
Wiadomo, że negatywne opinie bolą, ale myślę, że nie warto się tym przejmować. Zawsze znajdzie się ktoś, komu to co robię będzie się podobało. Choćby była to 1 osoba na 100, to właśnie dla tej jednej osoby tworzyła bym dalej.
6. Piszesz dla zabawy, czy sławy?
Piszę, bo to sprawia mi ogromną przyjemność. Kiedy piszę przenoszę się do innego świata. Świata mojej opowieści. Można więc powiedzieć, że piszę dla zabawy.
7. Wymień jedną książkę z Wattpada, której przyznała byś książkowego Oskara (gdyby istniał) ?
Zastanawiałam się długo. Stwierdziłam, że to "The last attempt" . To dla tego, że połowę tej książki przeczytałam płacząc. Nie wiem. Może po prostu łatwo się wzruszam?
Ja nominuję :
0Evangeline0
ajdikejju
Duch_Dziewczyny
kajkax
Myszka2442Oto pytania:
1. Co cie inspiruje?
2. Czy masz taką osobę, dla której warto żyć?
3. Jak tam po pierwszym semestrze w szkole?
4. Jakie mistyczne stworzenia lubisz najbardziej?
5. Co cię irytuje?
6. Jakiej książki chciałbyś być bohaterem?
7. Z jakim słynnym autorem chciałbyś się spotkać?
8. Co sądzisz o uchodźcach?
CZYTASZ
Z pozoru normalna ✔
FantasySamanta Mejson to z pozoru normalna dziewczyna, jednak ostatnie wydarzenia mocno nią wstrząsnęły. Śmierć ojca i przeprowadzka wydobyły z niej emocje , których jeszcze nigdy wcześniej nie miała. Pod wpływem tego Sam odkrywa swoje nowe zdolności. Do...