Nominacja od Dusia16 (znowu) niemniej jednak dziękuję i już przechodzę do rzeczy:
1. Jak masz na imię i ile masz lat?
Julia, 142. Skąd pomysł na to opowiadanie?
Hmmm trudno powiedzieć. Tak właściwie, to nie mam pojęcia. Pewnego grudniowego dnia siedząc przy ciepłym, słodkim kakao pomyślałam : Hej, a czemu nie napisać własnej książki, przecież mam Wattpada już od ośmiu godzin...
Tak mniej więcej to się zaczęło.3. Pisałaś gdzieś indziej swoje opowiadania, niż na wattpadzie? Np. Blog. Jak tak, to podaj linka.
Nie.4. Ulubiony aktor?
Nie posiadam.5. Ulubiona aktorka?
Również nie posiadam.6. Ulubiony serial?
Uhuhu! Dużo tego. Lubię większość seriali z nickelodeon, teletoon+, z innego typu kanałów np tvpuls lubię "Flash " .Bardzo lubię "Wspaniałe stulecie ", "Tylko z tobą", "Rozdarte serca" (właśnie się skapłam, że to wszystko są tureckie seriale). Jeszcze Gdy to emitowali to lubiłam " Cesarzową Ki" Lubię sporo seriali. Jestem typową kobietą.7. Ulubiony film?
Ciężko mi wybrać. Za ciężko. Wielbie filmy fantasy i romanse, ale kocham też komedie i filmy animowane, dlatego wybrać tylko jeden - to nie możliwe.8. Niemiecki czy angielski?
Angielski9. Największe marzenie?
Nie powiem, bo się nie spełni ♡10. Planujesz kiedyś wydać książkę?
Tak, ale spokojnie. Nie tego gniota. Pracuję aktualnie nad taką prawdziwą książką, ale coś mi się wydaje, że jeszcze popracuje kilka lat...Ok moi kochani! To wszystko!
Teraz moje nominacje:
AngelWriterXD
Bojowka1302
Dusia16
inna_dziewczyna
JuicyLoveXOXO
Karmelove134
LadybugPrincess1
literatka_
Muzyczna24
Myszka2442
Waszym zdaniem będzie narysowanie ulubionej postaci z bajki (nie ważne, czy to film, czy serial).
Tak, tak, zabijcie mnie. Zaraz posypie się w komentarzach "ja nie potrafię rysować", ale podejmijcie się tego i szerzcie czalyndż po Wattpadzie.Miłego dnia! (tudzież nocy)
~ Bacipa
CZYTASZ
Z pozoru normalna ✔
FantasySamanta Mejson to z pozoru normalna dziewczyna, jednak ostatnie wydarzenia mocno nią wstrząsnęły. Śmierć ojca i przeprowadzka wydobyły z niej emocje , których jeszcze nigdy wcześniej nie miała. Pod wpływem tego Sam odkrywa swoje nowe zdolności. Do...