Tym razem nominacja od HellotuKarolina.
Jedziemy!
1. Co dla ciebie ma jakieś wielkie znaczenie?
Rodzina i przyjaciele. Moim zdaniem człowiek pozbawiony rodziny i przyjaciół nie jest do końca człowiekiem. Te dwie rzeczy nadają życiu głębszy sens. Denerwuje mnie to, że jak rozwiazuję jakieś quizy w internecie , to bardzo często muszę wybierać między jednym a drugim. Choć wydawać by się mogło, że rodzina i przyjaciele niekoniecznie ze sobą współgrają, to myślę, że ich połączenie jest niezbędne, aby człowiek mógł poczuć się człowiekiem.
2. Jak byłaś mała, to co cię jarało?
Hmmm, trudno powiedzieć. Jestem pewna, że takie coś istniało, ale nie pamiętam.
3. Czy masz jakiegoś nauczyciela, z którym nie można wytrzymać?
Każdy ma. Moja pani od niemieckiego. Czasami jak coś powie, to aż ma się ochotę wstać, podejść i przyłożyć w twarz.
4. Czy masz kogoś w klasie, kto ma jakiegoś niewyleczalnego fioła?
Tak. I to nie 1 osobę.
5. Gdy wstajesz do szkoły, to co lub kto cię budzi.
Mama bądź babcia. Rzadko kiedy budzik.
6. Czy masz jakąś szczególną pamiątkę z dziciństwa?
Nie.
7. Jesteś za PiS-em czy PO?
Ani za tym , ani za tym. Te partie prowadzą odwieczną wojnę KTO ZROBI Z SIEBIE WIĘKSZEGO IDIOTĘ lub też KTO WIĘCEJ OBIECA. Jestem szczera i powiem że popieram Kukiz15. Może nie są najlepsi, ale nie szukają problemów na siłę.
8. Lubisz historię?
Tak, lubię. za miesiąc biorę udział w konkursie.
9. Jaką masz opinię o katechetkach?
Zależy. Są takie, które przesadnie traktują swoje powołani, a są takie, które (prawie) pozwalają na wnoszenie ławek z klasy na dach. (Tak, coś takiego miało kiedyś miejsce).
10. Masz więcej optymizmu, czy pesymizm?
Jestem realistką.
11. Czy mógłbyś przez miesiąc pić herbatę z cytryną bez cukru?
Tak, co więcej piję taką już od mniej więcej roku.
Nominuję :
_Shadow_00
Aga990115
butterfly_emma
Catherine036
Claaudiaa12
daveyloverJestem leniwym czlowiekiem,wiec te same pytania.wymień użytkownika
CZYTASZ
Z pozoru normalna ✔
FantasySamanta Mejson to z pozoru normalna dziewczyna, jednak ostatnie wydarzenia mocno nią wstrząsnęły. Śmierć ojca i przeprowadzka wydobyły z niej emocje , których jeszcze nigdy wcześniej nie miała. Pod wpływem tego Sam odkrywa swoje nowe zdolności. Do...