,,Co vy tu?" zeptá se vyjeveně Andy. Jen dál civím, nemám páru co říct.
,,Kamarádka slaví narozeniny a jelikož mám kamaráda v ochránce tak.. nás sem pustil.." vysvětlí Marc a ukáže na mě.
Andyho tvář se rozjasní krásným úsměvem, ještě hezčím než na fotkách.
,,Tak to všechno nejlepší!" podá mi ruku, stisknu mu jí.
,,Já.. děkuju!" rozmrznu, konečně. Přijdou mi popřát i ostatní.
,,Kolik ti vlastně je?" zeptá se Jinxx. Nakloním hlavu na stranu a zahledím se mu do očí.
,,Osmnáct.." zašklebím se.
,,Osmnáct?" vyprskne Ashley vodu, které se napil.
,,Osmnáct?" vykulí oči i ostatní členové kapely. Kývnu hlavou a pokrčím rameny.
,,Ehm.. jo.. osmnáct!" sednu si na zem vedle Marca a opřu se zády o nejbližší stěnu.
,,Dyť.. vypadáš.. na patnáct, možná na šestnáct!" diví se Andy. Jen se zazubím.
,,To slýchám často.."
,,Ne promiň.." omluví se. Mávnu nad tím rukou, že je to v pohodě.
,,Jsi roztomilá.." usměje se Ash. Zrudnu, asi se rozteču. Jsou mnohem úžasnější než na fotkách, plakátech i v mých představách.
,,No, my jdeme dokončit koncert.. ještě se uvidíme, doufám.." zakření se Andy a odejde na pódium i s ostatními.
,,No fíha!" vyjekne Rosse a začne skákat jako králík nadopovanej kofeinem. S Marcem se jí neskutečně vysmějeme, Ro je to ale očividně úplně jedno.
Andy zrovna zpíval Days are numbered, připojím se k němu. Marcovi to dojde a taky se přidá, podle mě má hrozně hezký hlas, na Andyho sice nemá ale je dost dobrej. Možná by z něho mohl taky být zpěvák.
,,Rosse! Připoj se taky!" houknu na ní. Okamžitě přihopsá a dá se do zpěvu.
Pokračoval písničkou Lost it all, New years day, Carolyn, Hert of fire, Rebel love song a zakončil to písní In the end. Mám dojem že zítra nebudu mluvit jak jsem si vykřičela hlasivky.
Bylo to ale úžasný, v zákulisí a ještě k tomu si s nimi popovídat a oni mi popřáli? Nejlepší narozeniny v mém životě!
Skočím Marcovi kolem krku, Rosse bohužel uhnula.
,,Děkuju! Děkuju!! Děkuju!!!" jásám jako smyslů zbavená.
,,Tohle jsou ty nejlepší narozeniny jaký jsem kdy měla!!" mám dojem že ho asi vděčností udusím.
Vtáhnu do objetí nakonec i Ro, ačkoli se jí nejspíš moc nechtělo, nechat se udusit.
Když dozní poslední tóny melodie, zvedneme se a vyjdeme ven. Zkusíme se dostat na autogramy co nejdřív, ale já bych si potřebovala zapálit.
,,Omluvte mě.." odběhnu a vyndám krabičku s cigaretama. Jednu vytáhnu a vložím do úst, začnu hrabat po kapsách. Do prdele, nemám zapalovač!
,,Sakra..!" zakleju naštvaně.
,,Chceš?" ozve se vedle mne. Škubnutím se otočím, dost jsem se lekla. Podívám se na dotyčnou osobu.
Kousek ode mě stojí Andy, kouří a podává mi zapalovač. Usměju se a zapalovač si vezmu, zapálím cigaretu a potáhnu.
Zapalovač vrátím Andymu a vyfouknu kouř.
ČTEŠ
Lady Black (KOREKCE)
Fanfiction,,Proč to děláš?" zněla jeho otázka, hlas se mu chvěl. ,,Nemám na vybranou.." můj hlas byl pevný a plný odhodlání. ,,Vždy je možnost volby!" snaží se mi to se slzami v očích rozmluvit. ,,Teď už však ne.." vyvrátím mu to, otočím se a nočním deštivým...