Pomsta je sladká!!

1.5K 102 2
                                    

,,Jen tak mimochodem, zítra nikam nejdeš. Nepustím tě,  ne dokud nebudeš v pořádku!" rozhodne se Chris. Přeměřím si ho pohledem.

,,Kdyby Brutus chtěl abych zůstala doma, tak mi zalehne nohy a... NE ANDY! NEOPOVAŽUJ SE!!!" vyjeknu ostražitě, když ucítím pohyb a tlak na svých nohách.

,,Tak nic.." posmutní a stáhne se.

,,Ty seš neskutečnej.." zavrtím nevěřícně hlavou.
,,Právě že jsem skutečnej až moc.." ďábelsky se zašklebí a já na něj vyválím oči.

Vtom mi přijde zpráva od Rosse a následně i od Marca. Přečtu si je obě a pak jim odepíšu. Po chvilce konverzace s nimi se zamračím.

Začnu nadávat, sprostý slova lítají jako parta dobře nakopnutejch spolužáků. A to že lítat neumí, ačkoli když cvičíš tak jde všechno.

Já jsem dobrý příklad, lítat umím, zvlášť když zákonů na schodech. Jenom to přistání je stále dosti neohrabané.

,,Většina kluků používá to co mají mezi nohama jen jako okrasu do sprch." prohlásím zničeho nic a pokrčím rameny, všechny oči v místnosti se stočí na mne. Vlastně ani nevím proč jsem to řekla.

,,No co? Nemůžu přemýšlet nahlas?" zamračím se a rozhodím věcně rukama. Doufám že se nebudou vyptávat nebo mít nějaký připomínky jako vždy. Jako mám skoro pokaždý já.

,,Eh em.. já radši mlčím.." vzdá se pohotově Chris.

,,A jak to je s homosexuálama? Myslíte že se jim líbí všichni muži? Nebo je to jako u nás u heterosexuálů?" optá se znenadání Ash.

,,No to asi ne, nemyslím že by se jim líbil každej. Všichni mají svůj specifické vkus, tedy dokud jako někomu nespadne mýdlo.... " kouknu po místnosti ale zásadně se vyhýbám klukům a jejich nevěřícím výrazům, propukne smích co se ozývá celým domem.

Po chvíli se Chris zvedne a odkráčí, kam jinam než do kuchyně. Když není u televize nebo u sebe tak je tam.

,,Já tu měl dvoje vejce a ona mi je zase vzala! Do hájíčka s ní už ale! Já ji švihnu........" ozve se CCho křik z kuchyně.

,,Sejmi jí ledničkou!!" zjevím se tam znenadání.

,,Jak chceš!" snaží se lednici zvednout a hodit ji po mně. Kroutím nad ním očima a vzdychám, ve snaze ukázat jak strašně kvůli jeho (e)mentalní poruše trpím.

Po chvíli vrtění hlavou nad tím patvorem se rozhodnu vrátit do křesla. Zahledím se na zapnutou televizi.

,,CC ty máš vlastní krém?" zahulákám ma bratra z obýváku a s ovladačem v ruce sleduju reklamu.

,,Cože?" vystrčí hlavu zpoza futer co jsou bez dveří ve vchodu z obýváku do kuchyně a naopak.

,,No tady je hlášeno že máš nový CC krém.." Andy s Jakem a Jinxxem se dají do smíchu, Ashley vypadá že usnul s hlavou v mém klíně. Protočím nad ním s úsměvem oči.

Naskočí další reklama s nějakým pronajímáním bytů. 

,,Zadarmový bydlení? Na to nemám.." zavrtí hlavou Andy rozvalený vedle mne a s hlavou na mém rameni. Tihle dva Áčáci jsou pěkně sehraní kašpaři.

,,Tak to aby ses odstěhoval.." vypláznu na něj jazyk.

,,Já odcházím.." chystá se Jinxx skočit z okna.

,,Tam je síť, se procedíš..." křikne na něj Andy. Chytnu výtlem až vzbudím Ashe.

,,Co si pustit Hunger Games?" navrhne někdo z kluků. Protočím oči, ten film mě nikdy moc nebral, jednička ještě jakž takž šla ale na další díly bych nekoukla ani spoutaná.

,,A bude tam nová Katniss! Místo ukazováčku a prostředníčku zvedne jen prostředníček a místo pískání řekne 'Naser si' no ne?" tlemí se Jake.

,,Vezměte mu někdo tu flašku nebo mu jí jeho omlátím o hlavu!" zaúpím.

,,Strč prs skrz krk!" vyfoukne Ashley vzduch z plic. A otočí se na bok, položí si ruku na moje koleno a lehce stiskne. Začnu si hrát s jeho vlasy, ten film je ještě nudnější než si ho pamatuju.

,,Prs?? Nemá to být prst??" vloží se do toho Andy, Ash nad tím jen s temným úsměvem mávne rukou.

,,Jak se tu žije expertovi přes ovoce?" dloubnu loktem Jinxxe do žeber, když ho vidím jíst grep.

,,Proč myslíš že tu žiju?" loupne po mně okem.

,,No nemáš foťák.. a hlavně v tomhle domě nejde ani nic jinýho předpokládat, než to, že ty a tvá prudící maličkost tu okupuje prostor a dýcháte stejný vzduch jako nábytek co tu bydlí.." zamotám se ve svém vlastním proslovu, udělám zmatenou grimasu a Jeremy se uchechtne.

Hodí mi půlku grepu a já na něj upřu zbožňující pohled.

,,Seš šťastném nebo nadrženej?" mrknu nejistě a částečně zděšeně na Ashe, když zaregistruju jeho výraz.

,,To ti řeknu pak.." uculí se.

,,On je šťastně nadrženej!!" začne se tlemit Jake.

,,Prodej svůj ksicht, na co jsou ti dvě prdele?" zavrčím na Chrise co do mě pořád rejpe a provokuje.

,,Má dvě prdele?" koukne na nás Andy.

,,No a ty čtyři půlky..." prsknu nakrknutě.

,,Tomu se říká plasticka operace.." pronese vznešeně a vzdělaně moudrý Ashley a Jinxx s Jakem se radši této konverzace neúčastní. Ani se jim nedivím.

Pffuuu víte vy co? Ty prázdniny mě zmáhají, měly by být delší.. :'D no nevadí... nebudeme tlachat a pápá!! :33

Lady Black (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat