Unicorns are everywhere

1.7K 109 8
                                    

,,CC JE MŮJ FLUFFY UNICORN!!!" zakřičím na vyhazovače, co strká do Chrise, směrem k východu a skočím mu na záda.

Svým odvážným, možná spíše zbrklým a neuváženým činem, jsem si vysloužila jízdu až před klub na vyhazovačových zádech a uznalé poplácání po hlavě, což mé nestabilní nohy neudržely a vyšly vstříc - zadnicí napřed - tvrdému a studenému chodníku.

Kouknu se po kedlubnách v mé nejbližší blízkosti a rozhodnu se pro nejbližší rajče.

Chytím se zadní - tedy vroucně doufám, že je zadní - části kalhot a přisunu se k dotyčné osobě blíž.

Nakloním se k obličeji unicorna sedícímu naproti mně a zamžourám na něj, zkouším zaostřit zrak na jeho tvář.

,,Héh.. Jéééj!!! Jinxxí!!!" vypísknu šťastně a skočím mu kolem krku, čímž nás oba povalím na zem, já ale naštěstí přistála na měkkým, takže cajk.

,,Unicorns are everywhere..." vydechnu unešeně, když se odtáhnu od svého polštáře.

Všude kolem nás je duha, po které poskakují duhoví jednorožci!!!

Museli jsme to s tím pitím absolutně mega přehnat, protože právě teď jsem v ráji!

Začnu jásat a skákat po celém prostranství. Rozhlédnu se okolo a zatočím kolem dokola.

Myslím ale, že mé opilecké nadšení musí vypadat jako indiánův nepovedený a zmutovaný dešťový tanec.

,,Další unicooorn!!!" vypísknu znovu a skočím po válejícím se Chrisovi.

Muselo to vypadat velmi komicky, ani nechci přemýšlet nad tím, co si o takových mamlasech jako jsme my - hlavně tedy především já - myslí lidé chodící kolem.

Parta kluků posedavající nebo polehávající na chodníku před klubem a bláznivá holka, co skáče po všech kolemjdoucích se slovy ,,UNICOOOOOORN!!!!!!" na rtech.

,,Možná bychom měli jít rovnou a přímo domů..." navrhne mumlavě Andy.

Po zvuku jeho hlasu se k němu přišourám po čtyřech a jako pes si před něj kecnu na bolavou - od nárazu vy perverz - zadnici.

,,A ty víš kudy??" zeptám se ho dětským hláskem, který srší nadějí.

Jen zavrtí hlavou, našpulím spodní ret ve velmi smutném gestu a vrhnu na něj smutné psí oči - ano, naučili mě je Brutus s Canjajem - pokouším se ho přesvědčit, ať mi dá alepsoň planou naději.

,,Já ne, ale Ash by mohl vědět.." zabublá zamyšleně a přepadne hlavou do mého klína.

,,Ash určitě... ten je dokonale na sračky.. možná i víc než já.. To jak si ten patla mohl dovolit?!"

Vyprsknu smíchy, ale hned na to se dám do pláče.

,,Unicorn nám umřél!!!" pištím.

,,Klid, žirafa jenom usnula nebo omdlela, se za chvíli probere.." ujistí mě Jake.

Popotáhnu a zvednu jednu Andyho ruku do vzduchu a následně jí pustím, jako gumová dopadne na zem, zkusím i druhou.

S hihňáním opakuji svou zábavu do té doby, než mě někdo chytne zezadu za pas a neodtáhne po chodníku po prdeli pryč, přičemž Andyho hlava skončí na chodníku, naštěstí z malilinkaté výšky, tudíž bude mít maximálně pár oděrek.

Kouknu na svého dopravního prostředka.

,,Ashllie!!!!!!!!!!!" výsknu a natáhnu se k němu, zavěsím se mu za krk. Mám pocit, že právě protočil oči. Jak se zdá tak nebude zas tak nasračky, jak jsem předpokládala, kupodivu se zdál nejstřízlivější.

,,Nemyslíš, že bude pro nás oba snesitelnější, když tě vezmu?" jen zavrtím hlavou a vyšplhám se na něj.

Vypadáme jako máma opice a její... opátko? To je fuk, prostě jsem místo na Ashleyho zádech v přesný poloze, jen ve předu.

Tudíž mám nohy nad jeho pasem a ruce okolo krku, hlavu položenou na jeho rameni.

,,Ok... vzdávám se.." uchechtne se a pomůže ostatním vstát. Vidím, jak se Jinxx s Jakem snaží probudit žirafu.

,,Zkuste mu dát umělý dýchání!!" zahýkám jako osel.

,,Nejsem teplej.. pojď si to udělat sama." zavrčí přiopile Jake.

Seskočím z Ashllieho, přičemž málem hodím hubu a s pokrčením ramen se připotácím k těm třem.

S neustálým hihňáním Andrewovi zacpu nos, otevřu mu pusu, nějak se k tomu nemám.

Rudá jsem až na místě, kde se záda přestávají slušně jmenovat.

,,Tak dělej už.. nemáme na to celou věčnost.." zabrblá Jinxx a silou mě natlačí na Andyho ksicht.

Fouknu - měla jsem co dělat abych neplivala nebo neslintala - mu do úst takovej alkoholickej uragán, že by to probralo i mrtvolu a tisíciletýmu upírovi by to rozbušilo srdce.

Andrew vyletí do sedu, čímž mě trefí do čela takovou silou, že se ze mě stane jednorožec, poroste mi roh - boule jako kráva.

,,A pak prej, že to není kozel nebo žirafa, když do všeho jde hlavou napřed..." brblám a mnu si pohmožděné místo.

Ash se mě ujme a já mu vlezu na přední záda, ano, je to stejné jako předtím, než jsem šla oživovat žirafu.

,,Jdeme.." rozhodne Ashley a zapotácí se. Musím ale uznat, že na to, kolik toho vypil a kolik já vážím, si v podnapilém stavu vede přímo výborně.

Začínají se mi klížit oči, opřu si hlavu o jeho rameno a zpevním stisk svých nohou na jeho pase a rukou kolem krku - ne škrtit ho nechci, ačkoli to není zas tak špatný nápad - zavřu oči a už jen poslouchám nesmyslnou konverzaci těch tří za námi a Chrise, který furt něco hučí do mého dopravního prostředku.

,,Ashllie?"

,,Ano, Chanty?"

,,Ať Chris zmlkne, chci spát.." zahuhlám mu do trička, slyším už jen uchechtnutí, pak už nic. Tma a únava mě vtáhla do říše snů a nočních můr.

Lady Black (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat