,,Hele, Chantelle, pohni zadnicí!! Jdeme si tě opít!!" huláká na mě z přízemí nedočkavá Rosse.
,,No jo furt... Ale ne, že mi teď, když jsem ti prozradila svý jméno, tak budeš říkat pořád!! Chraň tě ruka páně, jestli to řekneš na veřejnosti!" varuju jí, zatímco si rozčesávám mokrý vlasy.
,,A co se ti na něm tak nelíbí? Dyť je super!!" zaskřehotá zezdola.
,,Kdybys jenom věděla.." špitnu a vlasy si vyfénuju svým milovaným tmavě fialovým fénem, pak si udělám černý linky na horním víčku a popadnu mobil s peněženkou a klíčema.
Sletím schody jako vítr, div se nepřerazím, až mi volný crop top (nemáte ani ponětí jak dlouho jsem ten název hledala.. XD) s krátkými rukávy vlál jako plachta.
,,Sluší ti to!" pochválí mi můj velmi odvážný outfit Ro. Zamračím se, to ona mě dokopala k tomu, navléct se do toho.
Černé džínové šortky do půlky stehen, již zmíněný volný - též černý - crop top a conversky na celkovým podpatku (nemám páru jak se tomu nadává, neukamenujte mě pls!) nebyly ani trochu můj styl.
Ošiju se v tom a pokusím se si kráátkéé tričko stáhnout co nejníž.
,,Netahej za to simtě! Akorát si to zničíš." ukázní mě Rosse. Zavrčím na ni pár nesrozumitelných slov na znamení toho, že se mi to nelíbí, ale to už mě žene ven z domu.
,,Ono je to strašně krátký..!!" poslední dvě slova zamručím jako medvěd, jak hlubokým a otráveným hlasem to pronesu.
,,To je záměr.. ty seš vážně tři sta let za opicema.." protočí nade mnou očima a zamíří k sobě domů.
,,Hej bro! Koukej zvednout tu svojí línou prdel z toho gauče, vypni to porno nebo fotbal, či co to tam máš a připoj se k nám! Hlíno jedna lemroidní..!" zahuláká přes celý dům.
,,Už jdu sis..." zamručí ne moc nadšený klučičí hlas a ozvou se pomalé šouravé kroky do schodů.
Rosse oddupe směrem ke svému bratrovi a pak už slyším jen nadávky směřované na Marca. Pak pleskavý zvuk, skučení a dusot nahoru po schodišti.
Ro se vrátí s vítězným úsměvem na tváři a oklepává si imaginární prach z rukou. Pozvednu jedno obočí v podezíravém výrazu.
,,No co? Nakopnout potřeboval už hodně dlouho!" zabručí a úsměv jí povadne. Začnu se tomu smát, tak tohle je sourozenecká láska.
-
,,Vypij to! Vypij to!! Vypij to!!!! Jóó!!!! Dobrá práce!!" tleská skupinka kolem mě, když do sebe kopnu už přinejmenším dvacátýho panáka vodky.
Zkřivím obličej nad odpornou pachutí alkoholu, hned se však opile zazubím.
,,Máš vcelku výdrž! To se musí nechat." pochválí mě Marc a poplácá po zádech.
Zakřením se na něj jako měsíček na hnoji. Popravdě, dohromady s těmi drinky, co jsem měla předtím, se mi začíná zvedat kufr.
,,Tak hele, Lady Black, máš narozeniny! Musíš se zlejt jako doga! Přinejmenším... Proboha je ti osmnáct, to je neskutečný! Tipoval bych tě tak na patnáct, možná na šestnáct!" směje se Marcův kamarád Robin.
,,To mi říká docela dost lidí.." pokrčím rameny a udělám smutný obličej, ten mi ale moc dlouho nevydrží.
,,Hej, jestli chceme stihnout koncert včas a střízlivý-..." koukne na mě.
,,-... aspoň z části, tak bychom sebou měli mrsknout a jít dom se sebou něco provést!" přeřve hudbu Rossin bratr. Kývneme a vydáme se ven z klubu, samozřejmě směrem ke mně.
To bych ale nebyla já, kdyby se něco nepohnojilo. Zaútočily na mě dveře a to s větší vervou, než jsem předpokládala.
,,Pomóc! Tulenička uvízla!" vyjeknu, když narazím do otočných dveří a jdu na druhou stranu než se to točí, držku přilepenou na skle a tlačím proti nim.
,,Tak tohle bude pracný.." pokroutí hlavou Marc a vyvede mě před klub.
,,Zachránce můj odvážný! Porazil jsi tu otáčející se zrůdu, která mě věznila ve své moci a odmítala propustit! Jsi můj hrdina! Princi z reality na černém jednorožci!" zazubím se na něj a dám mu ruce okolo krku.
Jen se uculí a koukne na svou sestru. Nejspíš jí pohledem prosil o pomoc. Jak se zdálo, Rosse měla v plánu nechat mě ho potrápit mým opilým já.
Nasadím smutný a prosebný štěněčí výraz, upřu ho na něj a chraplavým dětským hláskem prohlásím.
,,Jsem pěěknáá?" párkrát zamrkám a vypláznu špičku jazyka v zamyšleném gestu. Marc pokývá hlavou na souhlas.
,,To víš že jo, jsi pěkná. A ještě ke všemu roztomile ztřískaná.." hodí si mě přes rameno a dá se do svižné chůze.
,,Pusť!!" řehtám se a mlátím mu pěstmi do zad.
,,Bejt tebou to udělám.. nebezpečně s ní houpeš.. a pamatuješ na mě, ne?" varuje Rosse.
,,Má pravdu, pokud máš rád svůj neskutečně pěnej zadek a ty dobře padnoucí kalhoty, tak mě postav na nohy, nebo ti to pozvracím!" potvrdím s chechtáním se.
,,Ty umíš potěšit.." zamručí, ale na nohy mě vskutku postaví. Zamotá se mi hlava a já se začnu motat po ulici a vykřikovat nesrozumitelná slova.
,,To by stačilo, jdeme tě nechat vystřízlivět!" vezme mě do náruče a já se s velmi opilými hláškami a smíchem nechám.
Ovšem, to jsem netušila, co bude následovat. Doma mi sundal boty a Ro odešla mezitím ke mně do pokoje, nejspíš zamířila do koupelny.
Prohrábnu Marcovi jeho modrozelené vlasy a zadívám se mu do očí, pokusím se zaostřit zrak.
,,Tak jdeme, princezno.." vyběhne se mnou schody a vleze do pokoje, projde až ke dveřím do koupelny, ve které Rosse napouštěla vanu.
,,Ty se jdeš koupat? V mojí koupelně?" škytnu překvapeně. Oba zavrtí hlavou.
,,Ona ne.. to ty!" jak řekne, tak se taky stane a on mě hodí do vany plné ledové vody.
Divoce zalapu po vzduchu a pokouším se vyhrabat ven.
,,Střízlivá?" zeptá se Rossein bratr. Šlehnu po něm nasupeným pohledem a cáknu vodu, smočím oba.
,,Dementi!" zabrblám a s jejich pomocí se dostanu z vody.
,,Zdá se, že už je ready.."
,,To nebudu, dokud nedostanu svý milovaný kafe..!" zaúpím a chytím se za hlavu. Vítězně se po sobě podívají.
ČTEŠ
Lady Black (KOREKCE)
Fanfiction,,Proč to děláš?" zněla jeho otázka, hlas se mu chvěl. ,,Nemám na vybranou.." můj hlas byl pevný a plný odhodlání. ,,Vždy je možnost volby!" snaží se mi to se slzami v očích rozmluvit. ,,Teď už však ne.." vyvrátím mu to, otočím se a nočním deštivým...