,,Andy, nehraj si na špiona a pojď sem.." rozkážu klidně. Nic.
,,Věšák.. NÁSTUP! A TO OKAMŽITĚ, NEBO SI MĚ NEPŘEJ A TO ANI OD JEŽÍŠKA!!!" rozkřiknu se.
Andrew se zjeví spoza pojízdných věšáků se spodním erotickým prádlem na noční dobrodružství, v ruce drží tanga s podvazkama.
Poblednu v obličeji a se znechuceným výrazem se otočín zády k němu.
,,Vrať to tam, kde jsi to našel.." zavrčím a rychlým krokem vyjdu z obchodu.
Představa toho, jak to má člověk zařízlý v prdeli tak hluboko, až mu to skoro vylejzá druhou stranou, fuj..
,,Nebuď cíťa, cíťo.." směje se mi Andrew, zchladím ho vražedným pohledem.
,,Vás to možná, z nějakýho mně neznámýho a nepochopitelnýho důvodu vzrušuje, ale.. mně osobně je z toho na blití. Tak ti to řeknu..." uculím se na něj přeslazeně.
S Rosse vyjdeme z centra a zamíříme k autu, hodíme tam věci a vydáme se pryč.
,,Kam jdete?" ozve se za námi.
,,Že by se projít?" odfrknu si na znamení odpovědi.
,,Pěšky?" nechápavě vyjekne.
,,Ne hele, pojedeme na jahodě.." protočím oči a povzdechnu si.
,,Nasedat a neremcat.." přikáže a naznačí, ať si sedneme do auta. S brbláním a protestováním si zamračeně kecnu na zadní sedadlo vedle Ro.
Odmítám vedle něj sedět, jsem na něj naštvaná. Nevím přesně proč, ale štve mě a já jsem - pokud vím - holka a ta si vždycky nějakej důvod najde.
Takže ať si říká 'jsem nevinný' jak moc chce, já si cestou domů nějakej ten důvod určitě vymyslím.
S Rosse jsme se dohodly tak, že se u ní sejdeme v osm, protože si obě potřebujeme připravit.
Zrovna teď v tuhle chvíli sedím na gauči v obýváku a přemýšlím nad nesmrtelností chrousta, když vtom se ke mně přimotají kluci.
,,Co máš s tou holkou furt?" zeptá se klučičí hlas. Vrhnu po Andym napruzený a otrávený, ale přesto klidný výraz.
,,Myslíš Rosse?" kývne, obrátím oči vsloup.
,,Myslím přesně tu.." dodá.
,,Představ si, máme spolu nádherný vztah a pozítří se hodláme vzít. Doufala jsem, že to bude překvapení a řekneme vám to zítra společně, ale budiž. Co se stalo se nedá vrátit..." pohodím hlavou a pokrčím rameny.
Všichni členové Black Veil Brides na mne zůstali zaraženě civět. Dám se do nehorázně hlasitého, ba skoro hysterického záchvatu smíchu.
,,Pitomče jedna, dvě, tři, čtyři a pět... je to moje BFF toť vše. Ty vogo... " sotva popadám dech.
,,Ufff... tys mě vyděsila.." oddechne si Chris a skácí se na pohovku vedle mě.
,,Ty seš cvok..." chechtám se mu do ucha, zatímco mě můj bratr objímá.
Užívám si chvilku zázračného klidu, který - jak jsem předpokládala - vyrušil ne pošťák co zvoní na zvonek, ne domácí spotřebič co dokonal svou práci, ale jeden z kluků.
,,Jak asi bude vypadat Rosse, když uvidí někoho z nás jen v boxerkách? Když ty jsi reagovala tak zajímavě, skoro normálně, ne jako ostatní fanynky.." zeptá se zamyšlený Jinxx.
,,Déláš si prdel, Jeremy....??? Tak za prvý: já nejsem jako každá jiná, to už by sis mohl zapamatovat... a za druhý: vypadala by asi... nějak takhle!"
Na chvíli se za myslím a pak napodobím výraz právě udělaného křečka, ano přesně v tom perverzním smyslu. Všichni vybuchnou smíchy.
,,Tomu se tedy musíme vyvarovat.." chechtá se Jake.
,,No, tak to teda, až jí tu budu někdy mít, tak se laskavě snažte chodit oblečení. Tím myslím tričko, tepláky a nejlépe pod těma teplákama i spodní prádlo. Děkuji.." řeknu nevzrušeně a odmítám dát ovladač CCmu, který se mi ho snaží sebrat jako malé dítě.
Kouknu na hodiny, odhodím ovladač Jakovi na klín, uchechtnu se Chrisovi co na něj skočil a tím mu nedopatřením stlačil jisté citlivé místo a přišpendlil ho tak k sedačce.
,,To bude klid u tý Ro..." zamyslím se, vrtíc hlavou nad Jakem, mnoucím si pohmožděné partie a nadávajícím na CCho.
,,Já radši jdu.." popadnu svou již připravenou tašku a vyletím z domu. Mašíruju si to do baráku mně moc dobře známého.
Po necelých osmi minutách jsem na místě, otevřu branku a vlezu na zahrádku.
Zaklepu a po chvíli se dveře rozletí, u nich stojí Rosse v pyžamu - co si koupila - a s mísou popcornu v ruce.
,,Dále do hradu dále!!" vyzve mě se smíchem.
,,Neříkej mi, že pouštíš Batmana...!" zaúpím, jen zavrtí s hihňáním hlavou.
,,A co teda?"
,,Pána prstenů.." vyprskne smíchy, zadusím jí popcornem.
,,OK, toho klidně.." uculím se
ČTEŠ
Lady Black (KOREKCE)
Fanfiction,,Proč to děláš?" zněla jeho otázka, hlas se mu chvěl. ,,Nemám na vybranou.." můj hlas byl pevný a plný odhodlání. ,,Vždy je možnost volby!" snaží se mi to se slzami v očích rozmluvit. ,,Teď už však ne.." vyvrátím mu to, otočím se a nočním deštivým...