,,Chanty!!! Chantelle!! Co se děje??" probudím se v Chrisově náručí, všichni kluci jsou v kroužku kolem gauče, na němž se nacházím společně s bratrem.
Asi jsem musela křičet dost nahlas. Sakra.
,,Hups.." špitnu a lehce zrudnu.
,,Co se ti zdálo?" optá se Jinxx, jen pokrčím rameny a uculím se.
,,Teď by se hodilo zajít do nějakýho klubu..." navrhne nepřímo Ash.
,,Souhlasím, není to špatnej nápad, aspoň zapomeneme na všechny tyhle věci.." přitaká Chris, vytřeštím na něj oči.
Zrovna od něj jsem to nečekala, možná od Andyho nebo Jaka s Jinxxem, ale od CCho?
,,Všech?" zamručím si pro sebe tiše a protočím oči, pozvednu jedno obočí v tázavém gestu.
,,Tak, Ashi, jakej je tvůj oblíbenej tentononc, co není striptbar nebo tak?" pošťuchuje provokativně Jinxx Ashleyho.
Jen nad nimi protočím očima a dál jejich dohady ignoruju. Radši koukám po slunečné čtvrti.
Díky bohu jsem kluky překecala na procházku, protože mám dojem, že cestou zpátky by stejně nebyl nikdo, kdo by byl schopen řídit jakýkoli dopravní prostředek. Možná ani sebe samotného.
Uchechtnu se nad tím, jak moc nám věřím. Tohle bude sranda.
,,Mojito!!!" zařvu přes celou místnost klubu na Ashleyho s Jakem, co šli pro pití.
Ash se na mne otočí, jen se pobaveně usměje a kývne na souhlas.
Kouknu po zbytku party, co sedí u našeho stolu, mají sklopené pohledy a vrtí hlavami.
,,Ty asi neumíš mluvit potichu, co?" zeptá se Andrew. Jen se zazubím.
,,Uhádls!" ďábelsky se zašklebím.
Ashley s Jakem se vrátili a postavili před nás naše objednávky. Kousnu do skleničky.
,,Dík.." poděkuju a vrhnu pohled na lidi na parketu, vlnící se do rytmu hudby.
Všechno mi to připomíná jeden nehezký zážitek z "třídní" chlastací akce, kde dávali dokonalý oblbovací sračky do punče a jinejch patlanin.
Doufám, z celé své duše, mysli i srdce, že mě k tomu nedokopou.
Nebo že se nezliju natolik, abych to udělala dobrovolně ze své vlastní vůle.
Než jsem se nadála, měla jsem v sobě více jak dvě promile alkoholu a přivodila jsem Andymu skoroinfarkt, když jsem se na něj opile usmála.
No usmála... to se úsměvu ani zdaleka nepodobalo. Vypadalo to spíš jako vorvaň, co se rozhodl povečeřet ve stylu švédského stolu s tématem kanibalismus.
Také jsem se dozvěděla spoustu novinek, například o Ashleym.
U Ashleyho existují jen tři typy žen:
Lehké děvy.
Vlhké ženy.
A já.
První má prý rád kvůli jejich efektu kondomu - na jedno použití.
Díky druhým si připadá chtěný a sexy za každé situace.
A nakonec třetí - já, která je neschopná vnímat žádné jeho perverzní návrhy, náznaky nebo narážky, kterých mi - jak prý řekl - dělá víc než by chtěl, jelikož to nejde ovládat.
Nakonec jsem přežila pár nezaobalených suchých a především nelákavých nabídek od tlupy mlaďo-starochů, přičemž s jedním z nich jsem si pak dala skleničku - která obsahovala asi pět panáků.
Kluci pak prohlásili, že jsem splachovací, což mi museli asi dvacetkrát vysvětlovat, než mi došlo, že to nemyslí tak, že se splachuju v záchodový míse, ale psychický a mentální pičičandičky.
Ale stejně, nebyla by větší zábava, kdybychom tu měli auto? Nebo alespoň okřídlenou duhovou jahodu! To by bylo super! Mohli bychom létat na ovoci, co by bylo na větrný pohon! Protože kdyby zrovna nebyl vítr, tak by mohl místo něj foukat CC!!!! Ale notak!!! Zlá Chantelle! Nenamáhej chudáčka svou prázdnou makovici! Lehni!!
A jak mé podvědomí řeklo, tak se také stalo.
S hlasitým žuchnutím ladně zapluju pod stůl, z čehož vznikl hysterický záchvat smíchu a dlouhá slohovka o žvýkačce - nejspíš mentolová, jež se mi pak přilepila na vlasy - nastražené na spodní straně desky stolu.
Další držka následovala při cestě na záchodky, kam mě doprovodil Jinxx, jelikož se zdál nejstřízlivější.
To ale vyvrátil zážitek toho, jak si můj nejoblíbenější baskytarista povídá se záchodem, přičemž vyděsil jednu z dříve zmíněných lehkých dívčin.
Ale co to melu! Prdlajs lehká děva, cuhcta je to! Hm.. cuchta, to zní jako buchta. Mám ráda buchty, hlavně ty od babičky... CHANTELLE!! TICHO!!
,,Aaandrew???" zaskučím a natáhnu se mu na klín, zubím se na něj jako zebra, se špuntem zaraženým v zadnici.
,,Hm?" mžourá na mě.
,,Půjdeme domů??? Plosím!!" žadoním opile a lehce ho tahám za vlasy.
Andy se rozhlídne po Jinxxovi, co se vlní u jedné z provizorních tyčí, Jakovi divoce trsajícím na barovém pultu a Chrisovi, svádějícím panáčka na dveřích od dívčích záchodů.
,,Asi by to nebyl blbej nápad.." přidá se na mou stranu Ashley. Jen se zakřením jako měsíček na hnoji a začnu provádět různé akrobacie, ve snaze se z Andyho klína zvednout bez cizí pomoci.
To se ale nepodařilo, takže mi oba kluci na A museli pomáhat si sednout zpátky, do - jakž takž - normální pozice.
Když jsme přitáhli pablby od jejich činností - které se zdáli mnohem záživnější než ty naše - dali jsme se do dlouhé debaty o návratu za zvířátky.
Nakonec se rozhodlo, že se půjde domů, ačkoli pochybuju, že se tam dostaneme všichni, pohromadě a v pořádku.
Náš plán - někdo zůstane natolik střízlivý aby mohl ostatní dopravit domů bez sebemenší ztráty nebo újmy - selhal, když jsem si sprostě otevřela tlamu na svůj vlastní odraz v naleštěné desce stolku.
ČTEŠ
Lady Black (KOREKCE)
Fanfiction,,Proč to děláš?" zněla jeho otázka, hlas se mu chvěl. ,,Nemám na vybranou.." můj hlas byl pevný a plný odhodlání. ,,Vždy je možnost volby!" snaží se mi to se slzami v očích rozmluvit. ,,Teď už však ne.." vyvrátím mu to, otočím se a nočním deštivým...