Jedno slovo a pouť

1.3K 78 2
                                    

,,Chantelle vstávej!!! Už je deset hodin pro boha! Přece tam nechceš strávit mládí? Vylez dokud se na tebe ještě dá koukat, než seschneš a už se ti budu vyhýbat abych neměl noční můry!!" buší mi na dveře chytrý Andy.

,,Já vylezu až tebe přejdou ty blbý kecy Biersacku!!" prsknu a mrsknu polštářem o dveře.

Jsem úplně rozlámaná a unavená od toho dlouho trvajícího skypehovoru. Volali jsme asi do šesti nebo do sedmi do rána a já jsem totálně mrtvá.

,,CC!!!!!" rozeřvu se přes celý barák po několika marných pokusech se zvednout z postele a dojít si alespoň na záchod.

,,Co chceš zas????" ozve se unuděný bratr.

,,Zas?? Já ti dám takový zas že až budeš starej dědek - což už skoro jsi - tak tě šoupnu do starobince abych tě měla z krku!!!" vřísknu nazpátek nakrknutě.

,,Ach ta sourozenecká láska!!!!" zahuhlají kluci sborově.

,,Chanty určitě vstala špatnou nohou. Že tys jí tahal z postele za levou nohu, Andy???" chechtá se zezdola Jinxx.

,,Připadám ti snad tuhej?" ohrne nos Andrew. Je zvláštní kolik toho slyším, ačkoli jsem nahoře v patře, ve svém pokoji a za zavřenýma dveřma. Je vidět jak se na nich ty koncerty uřvaný podepsaly.

,,Cože? Jak tvůj ranní stoják souvisí s... ANDY!!!!!!" rozlehne se vilou Chrisův hlas, když mi to dojde tak se začnu nekontrolovatelně smát.

,,CC nebij ho! On to tahle nemyslel!!! Že ne Andrew????" hájí ho Jake.

,,Ne já myslel to že jsem jí z postele tahal za nohu!!" ječí Andy.

,,No tak to mi vysvětli!" slyším Chrise.

,,Já bych se její nohy ani nedotkl..! Bůh ví kdy si je naposledy myla!" hysterický Andy se ukázal v pravém světle.

,,Tak to sis posral Biersacku!!!" vyletím na nohy jen co mi dojde že jde o mě a ženu se za ním.

,,Běž, Andy běž!!" povzbuzují ho kluci. To je zase ráno... nebo spíš dopoledne?

---

,,Chanty?" kouknu na něj vražedným pohledem.

,,Ty tomu asi neuvěříš ale já jsem se ti přišel omluvit.." zírá na mě štěněčím pohledem.

,,Máš pravdu, nevěřím." odfrknu si a dál koukám na bednu.

,,Co si něco zahrát?"

,,Už zase? Jinxxi dej pokoj..." vyfouknu znaveně vzduch z plic a prohrábnu si vlasy.

,,Ale tohle je vážně super hra!! Našel jsem to na internetu! Na jednom blogu se hra má pro děti!!!" všichni se na něj otočíme.

,,Jinxxi?? Tohle nemyslíš vážně, že ne?" zeptá se Jake. Jinxx zrudne a snaží se to vzít zpět.

,,Ne, dělal jsem si srandu.. eh, je.. je to na.. na... na jedný hudební stránce. Na YouTube, hra na jedno slovo. Jeden YouTuber to hrál s kamarádama!" vyžvatlá se z toho.

Protočím oči ale chci tomu dát šanci, třeba to bude sranda a zabavíme se. Určitě to bude lepší než sledovat Andyho s Ashem, jak se snaží z Harolda vylechtat myš co dostal k žrádlu.

,,Kluci!!! Pojďte hrát a netrapte ho nebo do vás taky budu dloubat hned po tom co se najíte!!" zakaboním se na ně.

,,Andy." pokárá Jake Andrewa, který si prohrabává kapsy kalhot a vyndavá z nich různé "poklady." Jinxx to ale bere jako další slovo a pokračuje ve hře.

,,A..."

,,Aaaaa... Bieber!!!" zaškaredím se.

,,Nevyslovuj to nebo chytne barák!" prohlásí zděšeně CC.

,,Ty seš pako..."

,,Tak hrajem, CC nekaž to a pokračuj!!" pokárá ho Jinxx napjatě, očividně je stejně zvědavý na výsledek stejně jako já.

Zazvoní mi mobil, kouknu na displej a povzdychnu si. Vstanu a odběhnu na zahradu to vyřídit.

,,Hrajte dál!.." špitnu ještě směrem ke klukům.

,,... Ahoj, co je?" oslovím volajícího hned co přijmu hovor.

,,Čáu! Hele nechceš něco podniknout? Rosse si domů přitáhla nějakýho kluka a já se bojím toho co bude asi následovat..." ozve se rozesmátý Marc.
,,Kluka? A že se nesvěřila! Jasně klidně něco podniknem." pojmu podezření ohledně Rosseiny návštěvy.

Proč mi nic neřekla? probleskne mi hlavou. Z nějakého důvodu jsem si připadala ošizená. Já jí o Aaronovi řekla.

,,Super! Tak co se sejít za deset minut v centru? Můžem zajít na tu pouť co tu včre ra zakotvila! A klidně vem i kluky, já taky pár lidí beru!" zajásá. Rozzáří se mi tvář náhlým úsměvem.

,,Říkal jsi pouť?" pípnu přiškrceně. Nechci mu jásat do mobilu aby neohluchnul.

,,Jó říkal. Půjdeš? Nebo ti poutě vadí?" znejistí.

,,Miluju poutě!!" vypísknu nadšeně.

,,Tak za deset minut v centru, OK?" ujistí se.

,,OK OK OK OK!!!" vřeštím, ukončím hovor a letím ke klukům, kteří ztuhnou uprostřed pohybu.

Žádný chlípnosti! Jen se prali!

,,Dosti rvaček pánové! Je tu pouť!!!!" vyjeknu a ženu se do pokoje převléknout se.

---

,,Pojďte na autodrom!!! Ne ne ne!!! Nejdřív na kolotoč! A nebo ne, nejdřív na tu gumovou nafukovací klouzačku!!!!!" místo očí mám srdíčka a nevím pro jakou atrakci se rozhodnout dřív.

,,Nejdřív cukrovou vatu!" táhne mě CC ke stánku s cukrovím. Vytrhnu se mu, čapnu Jinxxe a Marca za ruku a táhnu je k nafukovací klouzačce.

,,Andy podrž mi boty!!" hodím po něm své tenisky a předběhnu pár lidí před námi.

,,Dobrý den." pozdravím a zaplatím jí dřív než odpoví.

,,Zujte se prosím a přeju příjemnou zábavu." usměje se milá paní u pokladny. Asi si nevšimla že já těch deset metrů k ní letěla bez bot.

,,Co to sakra je? Ono se to vlní!!" ječí Jinxx. Začnu se smát a vrhnu se po hlavě dolů z klouzačky.

-

,,Fajn, co jít na ten autodrom?" zeptá se vyčerpaný Jeremy. Pokývám hlavou a vystřelím směr autíčka.

Než mě kluci dojdou tak už sedím za volantem a s Ashem vesele bouráme do všech okolo.

,,Chanty! Koupil jsem ti perník!!" vytřeštím oči na Chrise, pak mi ale dojde že myslel perník jako sladkost a vrhnu se k němu, div ho nesestřelím na zem.

Lady Black (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat