NO!! I have a CC!!!

1.5K 93 2
                                    

,,Co si myslíte že děláte???? Já na chvilku usnu a vy se klidně spytlíkujete a odejděte někam do prdele????"

,,Klídek! Jen nevinná chlastačka! Chantýsku!" ukazováčky mi nadzvedne koutky úst a povytáhne je až mám pocit že mi roztrhne pusu.

,,Kluci je to v prdeli. Neusmívá se, je fakticky nasraná.." zakňučí a koukne na zbytek motající se party.

,,Neopovažujte se tu nablejt, nebo vás i s vaším výtvorem hodím přes plot k sousedům a je mi jedno co na to řeknou oni nebo vy!" zavrčím a oddupu nahoru po schodech, zastavím se ale v půlce schodiště a podezíravě, zároveň i starostlivě je přelítnu pohledem.

,,Chmpff.. vy se naotravujete.." špitnu si pro sebe a sešupu zase zpátky dolů.

,,Pánové jde se spát!" řeknu nahlas aby mě slyšeli všichni ale přitom dost tiše na to abych byla šetrná k jejich nalitým palicím.

,,Už?? Mami já ještě nechci spinkat, já chci večerníčka!" fňuká Jinxx. Spražím ho pohledem.

,,Večerníček jste prošvihli nejméně o čtyři hodiny.." zavrčím a chňapmu CCho za ruku, táhnu ho do schodů.

Strčím do něj, zapotácí se a spadne na postel. Povzdechnu si a sundám mu boty, mikinu a jeansy.

,,Spi!" přikážu mu a ukážu na něj ukazováčkem abych svým slovům přidala na důrazu.

,,Jinxxí!! Postýlka volá!!" znuděně ho naháním po celém domě.

,,Když půjdeš hezky dobrovolně spinkat tak ti půjčím plyšáka.." rezignuju.

,,Fakt??" vystrčí hkavu ze skříně, protočím oči a kývnu. Jeremy vystřelí jako raketa do patra.

,,Jaku! Prosím, běž do pokoje! Já ti tam to pití donesu ale už mazej!" Jaka bych tedy taky měla z krku. Kde jsou ale tamti dva mamlasové?

,,Ná! Puťa puťa! Ashley! Andy! Koukejte co mám!" zvolám.

,,Tanga svý spolužačky." zamručím si pro sebe tiše ale naštvaně.

,,Co máš?" teleportuje se ke mně Andrew. Najednou se přede mnou zjevil, až jsem leknutím nadskočila.

,,To už mi nedělej!! Ještě z tebe dostanu infarkt ty poletucho.." vyhubuju mu a za paži tu zkroušenou žirafu nasoukám do postele.

,,Teď toho posledního maneluka. Jen doufám že se ten osel nikde nezamknul.." mrmlám si pod fousy, které jen tak mimochidem nemám.

,,Ashi!!! Koukej vylézt!" zahulákám po prostoru.

,,A když jsi Jinxxovi slíbila plyšáka tak mě taky něco půjčíš?" vykoukne na mne, pokrčím rameny.

,,Co?"

,,Má být bouřka, víš.." načne nervózně, vypadá roztomile jako malý dítě, jak se různě ošívá a kouká všude jen ne mně do očí.

,,A?"

,,No.. a já se bouřek bojím." fňukne opile. Vyvalím na něj oči, mám dojem že mi došlo o co mu jde. Rozhodla jsem se ale že si s ním trošku pohraju.

,,Ovšem, chápu. Chceš někoho k sobě, kdo by tě zachránil před bubákama. Že?" horlivě začne přikyvovat. Uculím se.

,,Tak pojď, jdeme do pokojíku, ano? Do postýlky!"

Když se mi konečně podaří ho uložit tak mě odmítne pustit.

,,Něco jsi slíbila.." zahuhňá opilecky.

,,Já vím. Brute!!" zavolám s úšklebkem. Brutus se přiřítí skoro okamžitě.

,,Hlídej!" ukážu na Ashe pod peřinou co nás pozoruje vyjukaným a především nechápavým pohledem.

Brutus vycení zuby ve psím úsměvu a zalehne Ashovi spodní část postele i s nohama.

Pomalu projdu všechny pokoje a zkontroluju jestli jsou v pohodě a spí. Jinxxovi dám plyšáka a strašně se těším na ráno až se vzbudí a nebude vědět proč se probouzí s růžovou krávou vedle sebe.

Tu krávu plyšovvu mi dal Stefan k sedmým narozeninám, pokud si matně vzpomínám.

Všichni v klidu leží a mají hlubokou půlnoc, díky bohu. Teď můžu konečně jít v klidu spát i já.

,,CC je MŮJ bráška! A já ho nedám bez boje!!" vykřiknu a skočím Chrisovi na záda abych potvrdila svá slova.

,,Dobrý Chanty, tak mě pusť nebo se udusím!!" sípe Christian. Jen protočím oči a zamračím se na Ashe co provokuje od chvíle co se vzbudil.

,,Zahrajeme si něco?" navrhne Jake. Pokrčím rameny.

,,Nejsem proti." ozvu se.

,,Bude sranda..!" zasměje se Jinxx. Všichni se usadíne ke stolu v kuchyni.

Jake po dlouhé debatě přinese scrabble. Sednu si na židli a zírám jak kluci připravují hru.

Jsem zralá na to si jít znovu lehnout, v noci bylo pozdvižení. Bouřka se opravdu přihnala a to silnější než jsme si mysleli.

Nakonec to skončilo tak, že Jinxx, Ash a Chris skončili u mě v pokoji, protože se báli - opilecká blbost, nic víc.

Ashley přitáhne mou židli, i se mnou samozřejmě, blíž k sobě a upře na mne rozvrkočený pohled.

Je vidět, že před nedlouhou chvílí vylezl z postele. Vlasy mu trčí do všech stran a hnědé hluboké oči ospale mžourají všude kolem.

Prohrábnu mu háro a když neprotestuje tak ho rozcuchám, spokojeně se zašklebím.

,,Konečně hotovo, můžeme začít hrát!" jásá CC. Dáme se tedy do hraní, ačkoli vzhledem k našim ospalým náturám předpokládám, že si moc nezahrajeme.

Nakonec jsem se ale mýlila. Zabralo nám to dobré tři hodiny a stále jsme hráli.

,,Kde je Andy? Co se s ním stalo? Od včerejška jsem ho neviděl.." zeptá se znenadání Jinxx. Jen pokrčím rameny a kouknu na desku s rozházenými písmenky z rozehrané hry.

,,Jak se hláskuje eunuch?" prohlásím jen tak mimochodem a hodlám doplnit to slovo. Všechny oči v místnosti se stočí ke mně.

,,Děláš si prdel??" vyjekne Jake.

,,Víš jak teď bude zpívat? Bude znít jak moje bejvalá spolužačka! Klakson co neudrží melodii..!!" rozesměju se Jinxxovu přirovnání.

,,Jo dělám si prdel. Je ještě pořád nahoře, u sebe v pokoji. Má po tom včerejším chlastacím nápadu pořádnou kocovinu. Možná větší než kdokoli z vás, ačkoli se nezdál nejztřískanější." chechtám se jako smyslů zbavená.

Úplně z toho brečím smíchy, ty jejich vyjukané pohledy a Jinxxova reakce.

Už nikdy nebudu moct poslouchat písničky od nich, aniž bych si nepředstavila Andyho jako klakson co neudrží melodii.

Lady Black (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat