Andy!!! POMÓC!

1.6K 93 13
                                    

,,CC, já nejsem gumovej medvídek!! Pusť!! Jaku neopovažuj se! Jinxxi nééé!! Ashi prosím, slituj se!! ANDÝÝ!!!!!!! POMÓC!!!!" zařvu přes celý barák, zatímco se snažím od sebe odehnat ty nálepky. Ano nálepky.

Doufám ze jsem svým řevem probudila nejen sousedy v okolí tří kilometrů, ale i Andyho co leží nahoře v patře.

,,Co se děje?" vypotácí se asi po miliardě let probuzený Andy.

,,Děkuju ti za pomoc Biersacku.." zachrčí nasupeně.

,,Nemáš za co, ačkoli nevím co jsem udělal."

,,Debile.." prsknu a vysoukám se z objetí těch mameluků. Odkráčím do kuchyně.

,,Bože můj, pro Chrisovi blány! Už jsem jak bratr!" zděsím se.

Po pár minutách neplodného zírání do ledničky mi v mozkovně cvaknou kolečka a nad hlavou se mi rozbliká žárovka.

,,Udělám něco jako je oběd, když někdo půjde vyvenčit psy.." kluci se po sobě podívají.

,,Lenoši.." zabrblám si pro sebe a prohlédnu si je.

,,Anďouši, tobě by to náramně prospělo.. takže padej!" uculím se na něj mile a naznačím mu směr dveří.

,,Ale proč já??" zafňuká.

,,Protože ti to prospěje.. a hlavně protože jsem to řekla!" zamručím do skříňky s kastrolama.

,,Není to fér..." kňučí.

,,Heleď neser, nebo budeš opravdu vykastrovanej klakson!" pohrozím mu válečkem.

,,A teď... VEN!!" zařvu a ukážu na něj vařečkou (ne nevím kde to všechno beru). On jen nadskočí a se zděšeným výrazem i se psama uteče.

,,Tak se na to musí.." opráším si imaginární prach z rukou.

,,Téda.. vyhnat Andyho po ránu ven neumí nikdo! Ty seš kouzelník!"

,,To víš že jo. Jsem kouzelník Pokustón tyjo..." protočím oči a dám se do míchání prapodivné hmoty, co mělo být původně těsto.

,,A ještě ke všemu, jestli říkáte druhý hodině odpolední ráno, tak to potěš třeba Velemocnou Pánev z Narnie.." houknu do obýváku.

,,A to jaks jako poznal??" vyletí Jinxx zvědavě.

,,Ty sázíš?" vykulím na něj oči.

,,Mám si zavolat právníka?" pozvedne Jake jedno obočí.

,,Dneska to přehlídnu.." zahuhlám a dál se šťourám v kousku perníku.

,,Starší sloužil v armádě, byl obviněn z podvodu. Mladší je spíš násilník.." hlásí nějakej chlápek, očividně moderátor, ve zprávách v televizi.

,,Napadl federálního agenta velmi nebezpečnou vražednou zbraní..."

,,Byl to jenom Volkswagen.." zabrblám nevzrušeně.

,,Cože?" vypískne CC zděšeně. Jen mávnu rukou, zatímco ostatní se dusí smíchy a zbytky perníku.

,,Kde jsou nějaký čistý papíry?" zeptám se najednou.

,,Nahoře na skříni!" oznámí mi Jake aniž by tu svou línou zadnici zvedl z křesla, nebo aby alespoň vzhlédl zpoza čaopisu pro kluky. Jdu se tedy sama podívat po věcech na skříni kam mě nanavigoval.

,,Tam nedosáhneš.." prohlásí klidně Andrew sedící v křesle naklánějíc se nad stolem, co vypadal jako že nevnímá okolí.

,,Víš ty co ty žirafo.. pomlč!" zavrčím naštvaně a založím ruce na hrudi.

,,Jen konstatování faktu!" brání se se zvednutýma rukama na znamení že se vzdává.

,,Hubu drž!" zamračím se a odkráčím nasupeně pryč.

,,Já to tak nemyslel!!" křičí za mnou.

,,Jo to ti žeru.." zamrmlám a vlezu do pokoje.

Vezmu poraženecky svůj blok, tužku a gumu a jdu zase za nimi. Oni si ale mezitím stačili zase prohodit místa a zmizet.

,,Škatulata škatulata hejbejte se z místa na místo teď.." zabrflám a hodím sebou do křesla. Vezmu mobil a sluchátka a pustím si playlist.

,,Co posloucháš?" zeptá se najednou Chris co vyšel z kuchyně z dalším kouskem perníku.

,,We don't have to dance. Interpret Andy Black.." oznámím bez toho aniž bych přestala na sedačce poskakovat do rytmu.

,,Já ho zabiju! Vrazím mu takovou že se rozmázne o zeď!! To že je tady nejvyšší nic neznamená!" slyším Ashe s Jakem v závěsu jak dupou po schodech.

,,To už pak z něj ale bude Andy Flek, ne Andy Black, natož Biersack.." pronesu rozhodně.

Vtom Jinxx se smíchem spadne ze skříně. Zděšeně si prohlížím jeho rudnoucí chechtající se obličej, co leží kousek ode mne. Neměla jsem nejmenší tušení že tu někde je. A ani ponětí že byl tam kde byl.

Dává smysl Chantelle, opravdu...

,,Pojďte něco dělat.." fňukne Chris.

,,Co chceš jako dělat??" zeptám se ho znaveně. Oči se mu zalesknou šibalskou jiskřičkou.

,,Bojím se co přijde." špitnu a natisknu se na Ashe.

O pár zavrhnutých nápadů později

,,Přines to plátno! Dělej!" Andy se rozčiluje.

,,Se hned neposer nebo ti to.omlatím o držku..!" zavrčí Jinxx, jehož tenhle nápad s obrazem moc nenadchnul.

,,Už nikdy takovouhle šmoulovskou sračku patlat nehodlám.." prohlásím naštvaně a znechuceně zároveň.

,,Nerozlej to!!" varuje mě Ash.

,,Hups... Do píči!" zanadávám.

Ne tam ne. Na zem Chanty, tohle je zem, podlaha. Víš?

,,Ne asi.. kluci neopovažujte se!!"

,,Seš blbá.."

,,Postřeh.. Fuck..!! Mám modrýho psa!" zanaříkám hraně.

Kouknu na Canjaje, který si z toho nic nedělá a jen na mne cení zuby ve psím úsměvu.

,,Tele.." směje se mi Andy.

,,No co.. je to lino? Je. Půjde to dolů? Půjde.. tak si nestěžuj!"

,,Ale vystačí nám to na to, co jsme původně zamýšleli, než jsi přišla s tím nápadem, že bude lepší tím naleštit lino?"

,,Ha ha ha... vtipný až to bolí, seš dneska zase milej, fakt. A ano vystačí, pokud mě teda nenasereš a já ti to nevyleju na hlavu.." zavrčím nasupeně.

Po akci zkouška obrazu, zkrocení dvou hravých psů a velkém úklidu bordelu v obýváku později

,,Kurva!" zařve Chris když hodí hubu na schodech.

,,Kurva se neříká, kurva se platí ale především hlavně mrdá.." zašeptám.

,,Ne.. neopovažujte se! Stejně vám žádná nedá!" všech pět mě propálí vražednými pohledy.

,,Zvláště když vypadáte takhle.." rozesměju se. Peří a molitan z polštářů s barvou úplně všude, do toho rozcuchaný vlasy.

,,No prostě sexy kluci" *sarkasmus*

,,Jsi krasavec.. mohl bys vyhrát miss.." uchechtne se Jake Ashovi, co si rovná rozcuchaný háro.

,,Například Miss bahňák.." prohlásím hrdě. Ash po mně střelí pomstychtivým pohledem, ostatní se rozesmějí

Lady Black (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat