,,Hej, nechte ji být!" ozve se znenadání hlas. Všichni se za ním otočí.
,,A ty jsi jako kdo? Její ochránce?? Óó to je sladký.."
,,Nech si ty řeči a vypadni od ní!"
,,Áá.. už se tě bojím.." chechtá se Arthur. Pak slyším jen rány, nadávky a dupot směrem pryč.
Něčí ruce mě vytáhnou opatrně na nohy a podepřou.
,,Měla bys jít do nemocnice.." prohlásí ten hlas starostlivě. Jen zavrtím hlavou na nesouhlas, nechci nikam kromě domova.
,,Chci domů.." zašeptám tiše a pokusím se pořádně nadechnout.
Moje žebra ale zaprotestují. Zaskučím jako dobytek na porážce.
,,Sakra.." zakleju a chytím se za pravý bok, snažím se při cestě domů nekulhat.
,,Nikam nejdeš! Ne v tomhle stavu! Zavolám někomu ať tě odveze."
,,Ne, zavolám já.." špitnu.
,,Nikoho nevolej, odvezu tě já, pokud mě budeš navigovat." rozhodne ten kluk.
Podívám se na něj a on se usměje, pokusím se mu úsměv oplatit.
,,Drž se Black, pak mi zavolej nebo alespoň napiš.." rozloučíme se spolu s Rosse.
Zachránce mi pomůže nastoupit do auta, řeknu mu kudy jet.
,,Děkuju.." zašeptám a kouknu z okýnka na míhající se okolní okolí.
,,Nemáš vůbec za co.." pohladí mě po rameni, lehce sebou cuknu.
,,Promiň."
,,V pohodě." usměju se.
,,Jak dlouho se to už děje?"
,,Od mýho příchodu sem. Takže nějaký ten pátek už to bude.." pokrčím rameny.
,,A to s tím nikdo nic nedělal??" vyjekne.
,,Ne, nikdo o tom nevěděl, kromě mě, Rosse, Marca a těch pitomců.." oznámím.
,,Proč jsi to nikomu neřekla??" diví se.
Pokrčím rameny a povzdechnu si, bylo to rozhodně lepší než sáhodlouhé vysvětlování.,,Tady zastav.." zabrzdí a já s díky vylezu z auta a vejdu do domu.
,,Počkej! Jak se jmenuješ?" zahuláká na mne.
,,Chantelle.." oznámím a zalezu do vily.
,,Jsem doma!" zasípu a zuju si boty.
,,Pro Krista! Chanty..." zaúpí Chris a vrhne se ke mně. Zastavím ho gestem ruky, objetí by bolelo ani neví jak moc, bolí i jen lehké dýchání.
,,Brrfff...." zafuní zničeně. Jen se usměju a dokulhám do obýváku ke gauči kde se rozplesknu.
,,Proboha, cos prováděla??" vyděsí se Jake.
Jen pokrčím rameny, že nic zajímavýho na vyprávění a vysvětlování tak ať to neřeší.
Vtom do pokoje vejde Andy.
,,Hádejte co je na mně novýho!!" zvolá nadšeně. Unaveně ale zamyšleně si ho prohlídnu.
,,No.. dle tvého výrazu soudě, že sis navlíknul tanga opačně.." prohlásím klidně a pozvednu skleničku s džusem, co mi přinesl CC, k ústům. Propaluju Andrewa pohledem.
Andy se na mne podíval stylem důchodce se zaraženejma prdama a klapačkou zahryznutou v intimních partiích. Vyprsknu smíchy a pokropím ho tak džusem co jsem měla v puse.
ČTEŠ
Lady Black (KOREKCE)
Fanfiction,,Proč to děláš?" zněla jeho otázka, hlas se mu chvěl. ,,Nemám na vybranou.." můj hlas byl pevný a plný odhodlání. ,,Vždy je možnost volby!" snaží se mi to se slzami v očích rozmluvit. ,,Teď už však ne.." vyvrátím mu to, otočím se a nočním deštivým...