,,Nerušit prosím! Hraběti hrozitánsky hrabe!" zvolám a znovu se schovám za gauč.
Chris si zaleze ke mně, vyhne se pro jistotu Andrewovi. Zavrtím se nechutí nad věcmi co se právě dějí.
,,O co jde?"
,,O Andyho, on je totiž trochu..."
,,To je normální, lidé si to často myslí. Měla by sis zvyknout, že on je jiný a některým může připadat jako magor, ale věř mi. Je zdravý, má na to i papíry..."
,,Cože? O čem to meleš? Viděls ho teď?"
,,Jo. A co? Co je s ním?"
,,Tys ho neviděl, že se ptáš? Vždyť Andymu právě hráblo!! Tohle nebylo to jak se chová pořád. Teď tu tančí něco na způsob indiánského dešťového tance! Prý chce přivolat povodeň, že už má postavenou i Archu a naloděný zvířata, jenomže potopa nepřichází! Myslí si že ho Bůh podrazil a tak si hraje na Vinetua..."(ne nevím jak se to píše a ano, jsem líná si to najít)
,,Aha.. já myslel že jen vyklepává něco z kalhot..." zarazí se. Plesknu se dlaní do čela.
,,Bože.. uklidněte to někdo!"
,,Anďoušku?? Pojď, půjdeme udělat hají pupí.." ujme se ho Jinxx.
,,Vole co ti jebe? Seš teplej nebo co??" uskočí od něj Andy zděšeně a už se zdá být zase ten starý Andrew.
,,No promiň! Snažím se být milý.. zajímavý je že kdyby ti to řekla Chantelle tak bys neprotestoval.."
,,Ale ona je holka. Od ní by to nebylo teplý ale normální. U ní se takový chování očekává!"
,,Vy jste kreténi...." utrousím a vylezu zpoza pohovky. Uraženě oddupu do patra.
-
,,Co tu děláš bordel?" bafne na mne Jake.
,,Fuj ty seš blb! Takhle mě děsit.." zanadávám.
,,Promiň. Tak proč tu děláš bordel?"
,,No rozsypaly se mi hvězdičky.." pokrčím rameny.
,,Hm.. ty seš vážně šikovná. Kam přijdeš tam něco rozházíš.." mávne nade mnou rukou.
,,To víš no, já jsem takovej bord... NO TO TEDA NEJSEM!!!" Jake se začne smát.
,,Teď sis naběhla holka.. to se povedlo!"
,,Seš hroznej.." praštím ho pěstí do ramene a vyjdu z pokoje.
-
,,Zmlkni, zníš jak rozladěný triangl.." zamrmlám.
,,No ty máš co říkat!"
,,No mám no!"
,,To teda nemáš!"
,,Hele ty vykastrovanej klaksone, neser mě!" utnu to.
,,Haaaaam!!!" ozve se mi u ucha až nadskočím.
,,Co to sakra mělo bejt?" vyjeknu.
,,Jím bagetu?" zeptá se nechápavě Chris.
,,V zatáčce..??" zahalekám.
,,A ty taky furt něco neplácej!!" vezmu Ashleymu čokoládu.
,,Nikdy neber muži jeho jídlo..." propálí mě vražedným pohledem.
,,A ty nikdy nezer čokoládu před rozrušenou holkou!!!" křiknu a zamračím se.
,,Sežere toho tolik jako jihoamerický diktátor..." odfrkne si Jinxx a dá nohy na stůl.
ČTEŠ
Lady Black (KOREKCE)
Fanfiction,,Proč to děláš?" zněla jeho otázka, hlas se mu chvěl. ,,Nemám na vybranou.." můj hlas byl pevný a plný odhodlání. ,,Vždy je možnost volby!" snaží se mi to se slzami v očích rozmluvit. ,,Teď už však ne.." vyvrátím mu to, otočím se a nočním deštivým...