Podpora ze všech stran....

1.6K 106 13
                                    

,,Jinxxi!!!! Nech toho!!!!!!!! Pittsiiii!!!!!!! Tvůj chráněnec mi tu násilní netopýra!! Udělej s tim něco!!!" řvu přes celý dům a snažím se odtáhnout Jeremyho od svého plyšáka.

,,Co děláte ve stejným pokoji? Společně???" přiřítí se Ashley s Jakem v závěsu.

,,Šla jsem si pro tablet a on šel za mnou a začal mi tu obtěžovat netopýra Osborna!" udělám dětský obličej, snažím se vypadat co nejublíženěji.

,,Osborna?" vytřeští na mne kluci ve dveřích oči.

,,Jo Osborna! Udělejte s tím něco!!" snažím se je dokopat k činům zatímco se stále snažím Jinxxe za pas odtáhnout pryč.

,,Dobře..." Ash s Jakem ho odnesou, doslova odnesou, pryč z mého pokoje.

Rozhlédnu se po pokoji, nakrmím Harolda, chňapnu po tabletu a pádím za ostatníma zpátky do obýváku.

Na schodech se málem přerazím, pak ale vezmu psům misky a dám jim granule.

,,Brute! Canjaji! Večeře!!!!" ti dva mě málem srazí jak rychle sem přifrčí.

Canjaj s dlouhou brzdnou dráhou zabrzdí až hlavou v misce. Vybuchnu smíchy a sleduju jeho vyjevený kukuč typu 'kdo mi to provedl?'

Zalehnu gauč a zašátrám po kapse, ze které vyndám sluchátka.

,,Můj bože Chanty já tě za tvou duchapřítomnost miluju..." špitnu a zapíchnu ondík do tabletu.

Pustím si písničky, od koho jiného než skupiny co se válí okolo mě.

,,Then I lost it all, dead and broken
my back's against the wall.... DO PRDELE BLBEJ JEDNOROŽEC!" zakleju když můj plechový jednorožec narazí do skály a rozbije se. Musím vypadat velmi vtipně.

Ležím na břiše na gauči s tabletem v rukách a nadávám jako špaček na jednorožce, o kterém vím jen já, jelikož nikdo jiný to pokud vím nehraje.

,,To bylo nádherny, takovej andělskej hlas a pak ďábelský 'do prdele blbej jednorožec'.." vyprskne smíchy Andy. Hodím po něm vražedný pohled, který následuje papuče, co ho zasáhne do hrudi.

,,Ale vážně, zpíváš fakt dobře.." přidá se Ashley. Trefím ho druhou pantoflí.

,,Ti dva mají pravdu vážně zpí..."

,,Ticho! Nebo přiletí váza, jelikož nejsem stonožka nemám víc jak dvě bačkory ale já si umím poradit!" prsknu směrem k Jinxxovi.

,,Co mě to jenom napadlo zpívat písničky od Black Veil Brides v pokoji co sdílím se členy týhle skupiny???" zavrčím na sebe tiše.

Přepnu na trošku jinýho interpreta a zaposlouchám se, hned po mých milovaných skupinách mám tohohle zpěváka nejradši.

This is not the way into my heart, into my head
Into my brain, into none of the above
This is just my way of unleashing the feelings deep inside of me
This spark of black that i seem to love

We can get a little crazy just for fun,
just for fun
Don't even try to hold it back
Just let go
Tie me up and take me over till you're done
Till I'm done
You've got me fiendin' and I'm ready to blow

Push up to my body, sink your teeth into my flesh
Get undressed, ta-taste the flesh
Bite into me harder, sink your teeth into my flesh
Pass the test, ta-taste the flesh

Hold me up against the wall
Give it till I beg, give me some more
Make me bleed, i like it raw
Like it raw, raw, raw
Push up to my body, sink your teeth into my flesh

Hold my hands above my head
And push my face into the bed
Cause I'm a screamer baby, make me a mute
You put your hand upon my neck and feel the pulse beat, beat, beat, beat
It's like a trigger, get me ready to shoot

,,Až tak jo?" vyruší mě ze zažrání do písničky hlas. Vrhnu po majiteli vražedný pohled.

,,Kreténe...." zavrčím a přepnu na další.

Dear Rabbit, my legs are getting weak chasing you
The snow fields wouldn't seem so big if you knew
That this blood on my teeth it is far beyond dry
And I've captured you once but I wasn't quite right
So I'm telling you that you'll be safe with me.

Oh Rabbit, my claws are down now so don't be afraid
I could keep you warm as long as you can just try to be brave
Yes I know I'm a wolf and I've been known to bite
But the rest of my pack, I have left them behind
And my teeth may be sharp and I've been raised to kill
But the thought of fresh meat it is making me ill

So I'm telling you that you'll be safe with me.

So Rabbit, please stop looking the other way
It's cold out there so why not stay here
Under my tail.

,,Pod ocasem klidně zůstaň... takže vlk vegetarián a ocasem jen pro králíčka jo? Vegetariánů se jako zajíček nebojím.."

,,Hele zajíčku běž do prdele ale už..." zachraptím nabroušeně.

,,A nemůžeme si zazpívat všichni spolu?" vytřeštím na Jinxxe oči.

,,Děláš si srandu?"

,,Ani v nejmenším..." zavrtí hlavou.

,,To není špatnej nápad." přitaká Ash a Chris kývne.

,,Když jste ochotní nechat si to kazit mým krákáním tak budiž... ale pak si nestěžujte." vzdám se nakonec.

,,Tak jakou?" optá se Andy. Zvednu ruce na důkaz že se vzdávám a nechávám výběr na nich. Dávám od toho ruce pryč.

Když už se asi deset minut dohadují co vybrat, něco mě trkne.

,,Chrisi! Pamatuješ si to co nám zpívala máma? Jak se nám to hrozně líbilo a chtěli jsme ať nás to naučí?"

,,Jo pamatuju! Ale nemůžu si vzpomenout na jméno..."

,,Asi tak." rozesměju se.

,,To je fuk. Zkusíme Lost it all ne?" obrátím oči vsloup.

,,Andrew, slyšeli jste mě všichni jak skřípu, nejsem si jistá jestli.."

,,Ticho! Už ani slovo, my máme jinej názor a ty ho nezměníš!" zamračím se a založím ruce na hrudi.

Jen co skončíme ozve se zachrápání, které následuje salva našeho smíchu.

,,Co to bylo? To tu máme prase?"

,,Ne francouze..."

,,To byl jenom Jake..." uklidní nás Ashley ale sám je rudej od smíchu.

,,Fráncouz... francouzák.. Dostaneš francouzákem po hlavě! A to neznamená že ti strčím jazyk do vlasů, ale že tě majznu klíčem na matice!!" vyprsknu a ostatní se rozchechtají jako nemocní.

,,Ale musím uznat že se nám to dařilo a Jakovo zakončení bylo mistrovské..." zakončí to vysmátý Chris.

Lady Black (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat