Klapka, kamera a AKCÉ!!

1.9K 109 31
                                    

Vzbudila jsem se, na mě, docela brzo. Pokusila jsem se trochu zlidštit a převléct, pak se vydala do kuchyně pro snídani.

,,Vy jste vzhůru??" vykulím oči na tlupu rozcuchaných členů skupiny. Jen na mne zamžourají.

,,No, očividně nejste.." uvážím nakonec, když si je prohlídnu líp.

Vlasy trčící do všech stran, někteří bez triček, pár jen v boxerkách.

,,Asi bych měla děkovat bohu jenom za tohle.. mohlo to dopadnout hůř.." zamumlám si pro sebe a dojdu pro cokoli k pozření.

Najdu sušenky, zabavím je a sednu si Chrisovi na klín. Ať se stará, když není žádná volná židle.

,,Proč jste vzhůru tak brzo?" zeptám se a kousnu si do sušky.

,,To víš, všechny nás strašil jeden a tentýž sen..." zamumlá Andy.

Vykulím na něj oči a do pusy si strčím další sušenku.

,,Jakej?" vydechnu, v očekávání objasnění.

,,To víš, je takhle vcelku fajn den a krásný počasí, když v tom se otevřou dveře a v nich stojí Christianova sestra! A ještě ke všemu s hadem!" vysvětlí a já po něm hodím svojí ČISTOU ponožku.

Všichni u stolu, až na mne, se rozesmáli. Potom nastalo znovu ticho.

Nakonec se konverzace z nějakého důvodu rozproudila tím, že Jake únavou padl hlavou do misky mlíka a když vyjukaně zvedl hlavu, na obličeji mu zůstalo přilepeno několik cereálií.

,,Tohle, že jsou sourozenci? Dyť si vůbec nejsou podobný... Leda postavou, ale teda až na to, že CC má větší prsa..." prohlásí najednou Jake zaujatě a kontroluje můj výstřih co není výstřihem a Chrisovu obnaženou hruď.

Šlehnu po něm naštvaným pohledem, ostatní to však náramně pobaví. Protočím oči a povzdechnu si.

,,Ba ne... Black vede. CC je plochej jak letiště.." ozve se Ashley, protočím znovu očima, zabrblám něco ve smyslu "debile" a odporoučím se nahoru do patra, k sobě do pokoje.

,,Hej noták... Neutíkej!" rozlehne se domem bratrův hlas.

,,Co jsi to za bratra, když se nezastaneš ani vlastní sestry??" houknu nazpět.

,,Když mně se líbilo mít nejvíce obdařený hrudník..." kníkne omluvně.
Chvíli na něj civím jako na ducha a jen doufám, že to byla sranda. Pak nechápavě zavrtím hlavou a povzdechnu si.

,,Tohle snad není možný.. Je to jen zlej sen... Jenom zlej sen!!!" mrmlám si pro sebe cestou vzhůru, zatímco si mnu spánky.

Rozhodnu se napsat Rosse místo a čas srazu. Jen co mi to potvrdí, převlíknu se a začnu hledat bratra.

,,Konečně jsem tě našla, už mi začaly docházet ložnice..." prohlásím a vlezu
k CCmu do pokoje.

,,Co potřebuješ? Oběť pro hada?" zabrblá, jen se uculím a zavrtím hlavou.

,,Jen jdu s Rosse ven, tak jestli něco nepotřebujete.." pokrčím rameny.

,,Aha.. No já nic nepotřebuju, kluků ses už ptala?" kývnu na souhlas.

,,Dobře. Tak si to užij a hlavně žádný hovadiny, jasný?"

,,Chrisi, já vím, že to nemyslíš vážně, hovadiny v naší rodině prostě nejde nedělat, tak nekecej blbosti.." mrknu na něj a odejdu na chodbu.

Vyběhnu z domu a vydám se na místo srazu, jež bylo před obchodním centrem.

,,Ahój!" ječí už z dálky Rosse. Zamávám a doběhnu k ní. Vletíme do obchoďáku a do metalshopu.

,,To si děláš srandu!! Už je půl třetí??" vřískne Ro překvapeně. Kývnu udiveně na souhlas.

,,Tak jdeme na oběd, pojď.." pobídne mě k nějaké restauraci.

,,Zavolám žirafě, aby nám odvezla tašky.." zabručím a kontaktují svého zotročeného sudokopytníka.

,,Já... potřebuju abys tu byl!! Honem, za čtyřicet minut s autem u obchodního centra, prosím dřív ani později ne, jinak..!!" nedokončím, plačtivým vyděšeným hlasem mu to zanaříkám do mobilu a aniž bych mu dala možnost něco říct, hovor ukončím.

,,Co se děje?"

,,Pomsta za ranní blbý kecy.." ušklíbnu se ďábelsky. Chci ho trochu postrašit.

Za méně než třicet osm minut před obchodním centrem vskutku smykem zastavilo Andyho auto.

Vyskočil z něj jako čertík z krabičky. Zaplatíme oběd a vydáme se k němu, otevřu kufr a hodím do něj svoje i Rosseiny tašky.

Pak přicupitám k Andymu co se bezradně rozhlíží kolem, stoupnu si před něj.

,,Malá pomsta za ráno. Dík za odvoz tašek.." dám mu pusu na tvář a s naprosto nevinným úsměvem se s Ro vydáme zase do obchodu.

Žirafa se za námi ale s voláním rozběhne, nejspíše v domnění, že mu to vysvětlím verzí pro chlapy.

,,Jste snad hluchý?" poklepe mi na rameno Andy, když nás doběhne.

,,Ale sám seš plochej...(Trewall)" zavrčím na něj. Nemá už co rušit, úkol dostal.

,,Neodjedu, dokud to nevysvětlíš." rozhodne se. Přeměřím si ho pohledem, pak kývnu.

,,Budeš dobrej věšák.." uznám po chvilce přemýšlení a dál ho ignoruji, tak jde za námi s poraženeckými povzdechy.

,,Na tuhle školu bych hrozně chtěla. V rámci výuky se půjdeš podívat na střelnici, do vězení i na pitevnu.. chjo.." zamyslím se nad tím, když prohrabávám mikiny.

,,Snad bys mě nevyměnila za mrtvoly, že ne?" vyjekne smutně Rosse, měly jsme v plánu jít na stejnou školu.

,,Ne, tebe bych za mrtvoly nevyměnila, společně totiž můžeme mrtvol nadělat spousty.." zasměju se tý představě.

,,Hele, s tím jaký dementi jsme se dostaneme na střelnici, za to jaký hovadiny tam budem dělat půjdem i do vězení a s naší opatrností se podíváme i na pitevnu." prohlásí Ro hrdě a málem na sebe zvrhne kelímek s kávou.

,,Jáááj.. Jako potvrzení tvých slov to docela ušlo..." chytím záchvat smíchu.

,,A co ten Michael, o kterým jsi mi vyprávěla?" optá se Rosse po chvíli ticha.

,,Jeden takovej supr kluk. Kecáme spolu od rána do večera, v kuse si píšeme.." usměju se nad tím. Vtom mi přijde smska.

Andy: Kdo je Michael? Ty mě podvádíš?? :'(

Lady Black: Kamarád <3 Hrozně super kamarád, ačkoli hulí jako komín Temelínu, tudíž skoro jako ty... :P XDD no tebe určitě.. nefandi si tolik.. (inspirováno reálnými rozhovory s Trewall)

Protočím nad ním oči. Kde ale je? On nás špehuje a odposlouchává? On nestojí u vchodu a nečeká na nás jak jsem mu řekla?

Omlouvám se za to, že jsem vynechala, ale nebyl čas a hlavně ani nápady.. :/ zkusím to napravit, snad jste si užili nesmyslný nezapadající díl! :D Ciao!

Lady Black (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat