Devil in the mirror

1.6K 102 16
                                    

Dívám se na sebe do zrcadla a nejraději bych ho zase rozmlátila.

,,Copak tohle jsem já??" šeptám a lehce přejíždím prsty přes modřiny po obličeji, rukách a břiše.

Zavrtím nad sebou hlavou, člověk se mění a já mám v osudu nejspíš napsáno, změnit se na tohohle ufňukánka.

To já ale nechci! Co pro to mám udělat?? Jak se mám změnit zpět??

Udělám cokoli pro to, abych byla zase ta stará Lady Black.

Cokoli kromě ublížení Chrisovi, Rosse, Jannet, Marcovi nebo někomu jinýmu z Black Veil Brides.

Vyměkla jsem, jak se to ale stalo? Ani jsem to nezaregistrovala.

,,Argh!!!!" zachrčím a naštvaně mrsknu s první věcí co mi přijde pod ruku.

City jsou pro slabochy! A je to pravda! Láska neexistuje, přesvědčila jsem se na vlastní kůži! Tak co mě sakra takhle oslabuje?????

Všechno je jenom pouhá iluze na využití!

,,I NEVER GONNA LET YOU WIN...!!!" zavrčím, vím přesně co a komu to říkám a jsem odhodlaná udělat cokoli, abych tohle splnila.

Chytnu se umyvadla a sevřu ho tak silně, až mi zbělají klouby. Zamračím se na sebe.

Musí být unavující a hlavně vtipný to, jak bojuju sama se sebou.

Mám dojem, že kdyby tu teď někdo byl, tak mě pošle na psychiatrii a nebude se o tom s nikým dohadovat.

Nádech, výdech, nádech, výdech..

Odlepím se od umyvadla a sepnu vlasy do skřipce. Vejdu do pokoje a vyhrabu oblečení ze skříně.

Natáhnu si čistě černý legíny, tričko bez potisku - jak jinak, než stejné barvy jako legíny - a přes hlavu si přetáhnu mikinu, též tak zbarvenou.

Dojdu ke kufru, vezmu tubu hnusu, co jsem nikdy nepoužila a doufala, že ani nikdy nepoužiju, nakráčím zpátky k zrcadlu.

Vymáčknu trochu make-upu na dlaň a rozetřu po obličeji, moc to nepomohlo ale co. Lepší než nic.

Vlasy vyndám ze skřipce - který uklidím - hodím patku do obličeje, aby překryla jizvu - tak to dělám vždycky, proto o ní nikdo neví - a teď i modřiny, seběhnu schody dolů za klukama.

,,Ahoj a ahoj.." pozdravím je, vezmu svou misku polívky a otočím se zase k odchodu.

,,Co??" vyjekne Jinxx, jen mávnu rukou a aniž bych se otočila vyběhnu první schod.

,,Tak to stop, mladá dámo!" zastaví mě Chris. Protočím oči, povzdechnu si a upřu svůj pohled mimo něj.

,,Co je?" zavrčím a snažím se mu nedívat do očí, ani nikomu jinýmu z kluků.

,,To si myslíš, že... proboha co to máš na obličeji? Jsi v pořádku? Co se stalo??" vykřikne a hrne se ke mně.

,,Nic, všechno je v pohodě..." odvrátím od něj tvář, on se ale nedá a vezme můj obličej do dlaní.

,,Co se ti stalo? Kdo ti to udělal?" jančí, je na něm vidět, jak moc ho to naštvalo a vyděsilo. Jeho ochranářská povaha mě hřeje u srdce, lehce se pousměju.

,,Chrisi, je to v poh...." nedokončím větu, skočí mi do řeči.

,,Black.. tohle není v pohodě! Chanty, notak!! Kdo ti to provedl? Prosím.. chci ti pomoct, ale když si nenecháš pomoci, tak co mám dělat? Chantelle, já o tebe mám strach, chci se o tebe postarat, udělat pro tebe všechno, co si budeš přát, co budeš potřebovat. Nech mě pomáhat, prosím! Prosím tě!!" jen vrtím hlavou,zatímco bojuju se slzami.

,,S tímhle nejde nic dělat.." špitnu a vycupitám schody do patra. Chci se zdekovat a psychicky připravit na zítřek.

Sednu si na postel a vezmu notebook do rukou. Přihlásím se na Skype a napíšu Rosse, jestli si nedáme zítra sraz před školou.

Pak najedu na hudbu a pustím písničky, otevřu okno a zapálím si cigaretu.

Dám se do zpěvu chytlavé melodie;

I ruled the world

With these hands I shook the heavens to the ground.

I laid the gods to rest.

I held the key to the kingdom.

Lion guardiens castle walls.

Hail the king of death.

Then I lost it all.

Dead and broken.

My back's against the wall.

Cut me open.

I'm just trying to breathe,

Just trying to figure it out

Because I built these walls to watch them crumbling down.

I said, Then I lost it all.

And who can save me now?

I stood above

Another war,

Another jewel upon the crown

I was the fear of men

But I was blind

I couldn't see the world there right in front of me

But now I can... yeah

'Cause I lost it all

Dead and broken

My back's against the wall

Cut me open

I'm just trying to breathe,

Just trying to figure it out

Because I built these walls to watch them crumbling down

I said, Then I lost it all

Who can save me now?

oh

I believe that we all fall down sometimes

Oh

Can't you see that we all fall down sometimes?

Oh

I believe that we all fall down sometimes

Oh

Can't you see that we all fall down sometimes?

Yeah

I believe that we all fall down sometimes

Yeah

Povzdechnu si a zavřu oči. Tolik se toho změnilo a já se pořád cítím hrozně. Možná ještě hůř. Ať už je konec, léto a prázdniny.

Ať můžu uskutečnit svůj plán...

Lady Black (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat