Chantelle ti jednu vrazí pánví!!

1.6K 112 23
                                    

,,Chanty?" vleze mi do pokoje Chris.

,,To tě neučili klepat nebo co?" zachrčím naštvaně, odhodím cigaretu a odkašlu si jako tuberák. No co, dycinky za dámičku, jak říkala teta.

,,To si zpívala ty?"

,,Ne hele, čáp.." protočím oči a sednu si na parapet, z notebooku se linou tóny Nobody's hero.

,,Tak vyřiď čápovi že má, na ptáka, krásnej hlas.." uchechtne se.

,,Debile..." hodím po něm vražedný pohled a následovalo by i něco dalšího, kdyby bylo co, ale já teď nemám nic po ruce. Škoda.

,,Chantelle pojď za náma dolů.. něco podnikneme!" usměje se.

,,...v sedě.." dodá rychle, když si mě líp prohlídne.

,,Hlavně ať to není nic kde se mluví..." zaskuhrám. Jen kývne a odejde.

Povzdechnu si a začnu si pobrukovat zbytek písničky, pak chvíli jen poslouchám ale nakonec se dám i do I am Bulletproof.

,,Chanty.. já věděl že zpíváš ty a ne čáp!" vrátí se nadšený Chris. Zavřu oči, plesknu se rukou do čela a zavrtím nad ním hlavou.

,,Ty seš marnej kašpar.." zaúpím tiše.

,,Tady máš led. Jelikož vím že ti chvilku potrvá než se k nám připojíš, tak aspoň aby ti to nenateklo..." (Já nevím proč, ale tohle slovo mi připomnělo jednu událost v knížce co jsem četla tady na wattpadu. ,,Tak budeš mít místo Temnýho rytíře nateklýho rytíře...")

,,Děkuju..." vrhnu se k němu do objetí ačkoli toho vzápětí lituju.

,,Už mi řekneš co se ti stalo?" zapřemýšlím se a pak se zazubím.

,,Dyť mě znáš... Rvačka sem, rvačka tam.." pokrčím rameny. Pokývá hlavou.

,,Ty ses vždycky prala, byla a pořád jsi v tomhle lepší, nebo respektive horší než já..." usměje se, úsměv mu oplatím.

,,Když myšlíš.." zamumlám a pokrčím rameny, společně sejdeme dolů.

,,Tak až tě bude příště provokovat, tak se na něj vyser..." prohlásí moudře Andy když jim řeknu co se stalo.

,,A nebo ho sejmi kovadlinou!" zubí se nadšeně Jinxx. Začnu se smát.

,,Ty seš šašek až to není hezký.."

,,Chceš říct že nejsem hezkej?????" fňuká.

,,Ale jsi hezkej. Jenom ty tvý napady jsou.... střelený.." prohlásím mumlavě a vezmu tužku s blokem. Chvíli jen tak čumím na prázdnou bílou plochu a pak přiblížím tužku až k povrchu.

Udělám pár čárek a vznikne z toho to co kreslím neustále, pořád dokola. Zaúpím a vmáčknu se do křesla.

,,A já nemám nápady na to co kreslit nebo psát!!! Potřebuju aby mě kousla múza..." zaskuhrám.

,,Může tě hryznout do zadku, jestli chceš.. sice nejsem přímo múza ale něco na ten způsob...." nabídne se Andrew.

,,No to v žádným případě!!!" vyskočí Chris.

,,Tak to prrr... tak za prvý žádný hryzání do zadku nebude!!" načne to Ashley.

,,A za druhý ty nejsi múza ale můra.. mezi z a r je rozdíl Biersacku.." zachrčí Jake.

,,Dyť říkám něco podobnýho..." protočí očima Andy.

,,S váma se člověk vážně nikdy nenudí.." odfrknu si pobaveně.

,,...ale stejně jste mi poradili opravdu skvěle.." zabručím a odložím blok i tužku na stůl.

,,Dá si někdo pomeranč?" zeptá se po chvíli Jake, když začne něco štrachat ve špajzu.

,,My máme pomeranče?" vyletí Chris do vzduchu.

,,Ne. Máme jenom mandarinky..." prohlásí otráveně Ashley.

Kmitám pohledem z jednoho na druhého, z druhého na třetího, ze třetího na čtvrtého a na pátého nevidím jelikož je v kuchyni, takže zase od znovu a tak dále furt dokola.

Zamračím se a roztáhnu se na Jakově místě, které tak neinteligentně opustil.

,,Říkám ti že tohle jsou pomeranče!" čílí se Jake.

,,Já ale nevím o nikom, kdo by kupoval pomeranče, jsou kyselý..." zavrčí Ash.

,,Ježíš nechte toho.. jste jak malý uštěbetaný holky... nic proti Chanty." utne to Andy.

,,Jo holky, dejte si pohov..!" chechtá se Jinxx.

,,Víte vy co? Jděte s těma pomrdankama do prdele už ale...." prohlásím a pak se zaseknu.

,,Co jsem to řekla?" pípnu rudá jak rajče. Všichni kluci co to slyšeli, což byli bohužel všichni přítomní, se válí po zemi v záchvatu smíchu.

,,No snad se toho tolik nestalo..." zabrblám.

Po necelých dvaceti minutách mají všichni dost a já se rozhodnu udělat něco k jídlu. Znenadání mi na mysl skočí ta sáhla reklama.

,,Andy?"

,,Ano?"

,,Když už jsi ta žirafa, tak taky dojíš Skitles?" optám se natěšeně.

,,Můžeš to zkusit a možná zjistíš zajímavý věci..." uculí se.

,,No fuj... děkuji za nabídku ale.. myslím že tuto činnost a roli objevovatele radši přenechám Ashleymu..."

,,Proč mně???" vykvikne Ash jako právě probuzené prase. Jen pokrčím rameny.

,,Tak nějak mě tvé jméno napadlo jako první..." vysvětlím v klidu.

,,Teď přemýšlím nad tím, jestli mám bejt uraženej nebo polichocenej.." zamrmlá a já se uchechtnu.

,,Je jídlo, tak pojďte ke stolu!" zahalekám, jako stádo slonů se kluci přiřítí do kuchyně.

Andy začne kravit u stolu, naberu si lžíci guláše ale Andrew prohlásí něco co mě nakrkne.

,,Asi si pořídím lamu a pojmenuju ji Chantelle." koukne na mě.

,,Já ti to katapultuju do ksichtu a je mi úplně u prdele jestli to bude horký nebo ne!"

,,Tak nic no.."

,,Bože ty seš mameluk."

,,No promiň! Nejsem žádnej debil!"

,,Ty nejsi ani chytrej ani hloupej.." prohlásí Jake.

,,Čili poloblb" uculím se na Andyho spokojeně.

,,Teda... tohle jsem ještě neslyšel!"

,,Ne?" povytáhnu tázavě jedno obočí.

,,Ne, já jsem totiž chytrej jelikož v ty hlavě něco mám..."

,,Jo to určitě. Leda tak http pornostránek.." zahuhlám do lžíce.

,,Cože?" zamračí se na mě.

,,Že kdyby sis poklepal na hlavu tak riskuješ to, že ti ta ozvěna vyrazí zuby.." řeknu srozumitelně a sladce se usměju.

,,Mrcho.." zavrčí.

,,Taky tě miluju.." protočím oči.

Lady Black (KOREKCE)Kde žijí příběhy. Začni objevovat