Ostrý zvuk frkaček u mého ucha mě vymrští do sedu. Okolo mé postele stojí všech pět členů BVB s frkačkama a smějí se.
,,Vy kreténi!!!!!" vyletím z pod peřiny a skočín po prvním kdo mi přijde do cesty.
,,Jaku!!!! A já myslela že ty jsi ten rozumnej..." sedím mu na zádech a dělám přednášku o tom jak by se měl správně chovat.
,,Hele radši běž zabít ty, který to napadli a nedus mě tu!" pustím jeho hlavu, jež zvedne z koberce a nadechne se.
,,Dobrej nápad.." vstanu z něj a klidným krokem se vydám hledat ostatní co mám na své listině smrti.
,,Chrisíku???" zvolám sladce, pochechtávání z koupelny mě upozorní na něčí přítomnost.
Vejdu tedy do místnosti s vanou a rozhlednu se. Ve sprchovém koutě se krčí nějaká postava.
Protočím oči, otevřu dveře od sprcháče a usměju se na Andyho, vezmu mu ten ďáblův frkací nástroj. Pustím na něj ledovou vodu ze sprchy, zavřu a odejdu.
Nadávky a křik mi oznámí, že pomsta se podařila. Teď ještě najít zbytek.
,,No tak bráško!" jdu k němu do pokoje a kouknu pod postel, nic.
Zkusím skříň, na první pohled se zdá bezChristianová. Na druhý pohled vidím bratra dřepícího na dně zaházeného všelijakými hadry.
,,To už i ta postel by tě schovala líp ty čudlo..." natáhnu mu trenky přes hlavu až na obličej a seberu mu frkačku.
,,Jinxxí? Ashley???" projdu celej barák a Jinxxe najdu pod stolem v luchyni. Pořád nemůžu uvěřit tomu jak mizerně se umí schovat.
,,Ashi?? ASHI!! Koukej nastoupit do pozoru nebo si mě nepřej!! Dopadneš hůř jak Biersack!!"
,,Purdy!!!" řvu přes celý barák i z oken ale nikde ho nemůžu najít. S brbláním zalezu k sobě do pokoje a převlíknu se.
Když chci jít do své koupelny narazím tam hádejte na koho! Ano hádáte správně, je to Purdy vězněný Brutem a Canjajem co ho zalehli a odmítají z něj slézt.
Dám se do smíchu, spáchám ranní hygienu a nechám ho napospas svým ochráncům.
,,Chanty! Prosím, řekni jim ať ze mě slezou, nemůžu dejchat. Udělám cokoli!!" sípe Ash. Zamyslím se a pak psy odvolám, dám se na odchod.
,,Takže nemusím nic dělat?" zeptá se s nadějí v hlasem, přeměřím si ho pohledem a nasadím ďábelský úsměv.
,,Počkej si až přijdu ze školy. Pak zjistíš..." škodolibě se zašklebím a odejdu.
,,Seru na to... budu kytka.." prohlásím naštvaně a hodím s propiskou o spolužáka. Ten se na mne otočí.
,,Vo co ti de?" zahuhlá se žvýkačkou po celý držce.
,,No vo tebe rozhodně ne.." zavrčím a otočím ho zase obličejem dopředu a ne na mne dozadu.
,,Dobytku.." zašeptám ještě a zašklebím se na Rosse co je rudá od toho jak zadržuje smích.
,,Tohle bude ještě sranda.." utrousí a hodí gumu po Georgovi.
,,Hej! Pančelko někdo po mně hodil gumu!!!" začne pištět jako svišť.
,,Žalovníček žaluje pod nosem si maluje..." začaly okamžitě zpívat holky z první lavice.
,,Jděte s malováním do prdele..." prskne Arthur a Rosse - do ticha jenž nastalo - nedopatřením chrochtne snahou zadržet záchvat.
To ale nevydržím já a hodím výtlem na celou třídu. Tohle prostě nešlo.
S Rosse ohlušíme celou třídu svým řehtáním a sípáním jak se snažíme nasát vzduch do plic.
,,Tak dost! Georgi nežaluj! Holky ticho, nechytejte se každý ptákoviny! A vy dámy se koukejte uklidnit a nevyvolávejte vřavy nebo půjdete k řediteli!!!!" zahřmí učitelka svým pisklavým hláskem.
Rozesmějeme se znovu na celé kolo. Je pravda když se říká že po záchvatu smíchu vás pak rozesměje všelijaká blbost.
,,A dost!!! Běžte do ředitelny!!!" vyžene nás ječící úča. S Rosse pohihňávajíc se vyběhneme ze třídy a pomalým krokem se vydáme na určené místo.
Narazím do skřínky a chytím se za nos. Rosse vyprskne smíchy a skácí se na zem.
,,Jau.. sakra.." směju se a dřepnu si k ní.
,,Radši pojď nebo budeme k obědu, až nás Richová načape že neplníme její vypištěné rozkazy.." pomůže mi po chvíli vstát.
Dojdeme ke kanceláři ředitele a zaklepu.
,,Dále.." ozve se tiše zpoza dveří. Ve jde je dovnitř.
,,Tak co se děje tentokrát?" opře se do židle a nohy dá na stůl.
Náš ředitel je vysoký dvaatřicetiletý hnedovlasý chlap s hnědýma očima, mam ho ráda, je fajn.
,,Vyvolali jsme ve třídě "vřavu".." naznačímenprsty uvotovky a dáme se do smíchu.
,,Ááá ovšem, Richová. Ta uječená.. měly jste děják?" usměje se, jen kývneme.
,,Co s námi hodláš udělat?" ano přesně tak, tykáme si s ním. Od doby co jsme sem nastoupily si nás užil až až. Ale prý se s námi dobře povídá takže je to fajn.
,,No, asi vás napomenu že vyvoláváte vřavu a pak vás nechám jít."
,,Jééj!! Ale... co máme dělat teď?"
,,Jít na zahradu a hrát se mnou frisbee... řeknu že jsem vás vynechal z učení ze školních důvodů a bude klid.." zakření se a tak se vydáme hrát. Snad nás za to nikdo nevykopne.
,,Tak vy máte na svý straně říďu jo? To vám ale nepomůže..." šklebí se Arthur. Kolem něj se zjeví jeho parta a co následuje asi víte...
ČTEŠ
Lady Black (KOREKCE)
Fanfiction,,Proč to děláš?" zněla jeho otázka, hlas se mu chvěl. ,,Nemám na vybranou.." můj hlas byl pevný a plný odhodlání. ,,Vždy je možnost volby!" snaží se mi to se slzami v očích rozmluvit. ,,Teď už však ne.." vyvrátím mu to, otočím se a nočním deštivým...