,,To s sebou potáhneš i notebook??"
,,Vlastně ne.." odložím ho na stůl a odběhnu se obout.
-
,,Co vůbec dávají?"
,,Nemám tušení, ale snad to bude něco, na co se bude dát koukat.." zazubí se Jinxx. Taky se na něj zakřením.
,,Jsem dost zvědavá co za blbosti vymysleli tentokrát..."
,,Blbosti?" kývnu.
,,Tys snad neviděl ty kraviny? Na většinu filmů už se nedá koukat." pokrčím zachmuřeně rameny.
,,A na Legion of the Black?"
,,No, je to krátký ale jinak dobrý film!" přiznám.
,,Krátký.. tak nejsme Hollywood no.."
,,Ještě aby.." uchechtnu se a kouknu na program.
,,Les sebevrahů!" vyjekne Jake.
,,Jak je libo... ale nejdřív mi najděte les!" jen na mě vykulí oči, mávnu nad nimi rukou a dál koukám na co bych byla ochotná jít.
,,KLUCÍÍÍ!!!!" vypísknu. Všichni čtyři se ke mně seběhnou.
,,Co je? Co se děje??" ptají se okamžitě. Otočím se na ně s nadšeným výrazem a jiskřičkama v očích. Určitě vypadám jako malý dítě.
,,Já chci jít na Zootropolis!!!!!" písknu jak hračka pro psy. Chris si oddechne.
,,Tys nás vyděsila. A to jen kvůli... animovaný pohádce?" zakaboní se nevěřícně. Zamračím se na něj a chci něco říct ale předběhne mě Ash.
,,A proč ne? Dyť animovaný věci ty rád, tak proč nedopřát Chanty pohádku?" vezme mě kolem ramen a zacloumá se mnou. Podívám se na něj zbožným psím pohledem.
,,Fajn.." vzdá se CC.
,,Děkujíííí!!!" zapištím a hrnu se k pokladně.
-
,,Jakej tupec z vás pěti vybral tyhle sedadla úplně uprostřed sálu?? Au! Pardon..." jsem naštvaná, protože jsem už minimálně po čtvrtý šlápla někomu na nohu a málem hodila tlamu.
,,Nevztekej se a koukej na cestu..." Jeremymu se záhadným způsobem podařilo ani jednou nezakopnout.
,,Je tu tma, Jinxxi. Představ si, že já nejsem ani kočka ani netopýr, abych viděla ve tmě!"
,,Netopýři nevidí v..."
,,Sklapni! Snad nejsi tak blbej abys nepochopil jak jsem to myslela!" zavrčím na Jaka, kterého to - stejně jako ostatní - náramně pobavilo.
,,Ale kočka vcelku jsi.." zastavím a prudce se otočím.
,,Nevím kdo z vás to řekl, ale až to zjistím, tak půjde na hanbu před dveře a bude mít z filmu maximálně tak velký kulový!" oddupu ke svému místu a ignoruju nadávky, jak jsem na někoho ZASE šlápla.
,,Konečně!" hodím sebou na sedadlo a dám si nohy na sedadlo přede mnou.
,,Eh. Ehem... Chanty? Můžeme projít?"
,,Ne!",,Bože ty seš hrozný stvoření... čí ksakru jsi???"
,,Svoje." uculím se a nechám je podlézt mé nohy aby se dostali na svá místa.
,,Kriste pane..." zarazí se Ashley a koukne na plátno.
,,To jsou reklamy, Pando. Jen reklamy.." zahuhlám.
ČTEŠ
Lady Black (KOREKCE)
Fanfiction,,Proč to děláš?" zněla jeho otázka, hlas se mu chvěl. ,,Nemám na vybranou.." můj hlas byl pevný a plný odhodlání. ,,Vždy je možnost volby!" snaží se mi to se slzami v očích rozmluvit. ,,Teď už však ne.." vyvrátím mu to, otočím se a nočním deštivým...