Bölüm 3

6.6K 401 21
                                    

Yerdeki parça parça olmuş zincirleri görseniz sizde ürkerdiniz. Dehşetle etrafıma bakınıyordum.

''Derek'e gitmeliyiz. Nerede olabileceğini tek o anlar. '' dedi Stiles. Gözlerimi devirdim. Neden mi? Bana taktığ lakaplardan ı dolayı tabii ki.Umutsuzca kafamı salladım. Stiles hızla merdivenlerden inmeye başladı. Ben de arkasına takıldım. Kuyruk ben! Tam çıkış kapısından çıkacaktık ki kim seslendi bilin?

''Kızım nereye?'' dedi tabii ki ANNEM. Stiles da dönmüştü. Eyvah şimdi yine saçma bir şey uyduracak!

''Scott'ın işi daha çok varmış da, bizde yardıma gidelim dedik.'' dedi Stiles. Hey bu iyiydi! Demek ki istediği zaman iyi bir yalancı olabiliyor. Annem kafasını salladı. Bizde onaylamayı alır almaz evden çıktık. Onun arabasına bindik. Hızla sürmeye başladı.Derek'in yerine geldiğimizde hızla arabadan indik. İçeriye girdiğimizde Derek,Cora ile konuşuyordu. Derek bizi görünce yerinden kalktı ve yanımıza geldi. Cora da oturduğu yerden bize bakıyordu.

'' Neler oluyor? '' dedi.

'' Bir şey mi olmak zorunda? '' dedi Stiles. Derek tek kaşını kaldırdı.

'' Eğer siz buraya geliyorsanız bir şey olmak zorunda. Evet? '' dedi.

'' Tamam bir sorun var.'' dedi Stiles. Derek zafer kazanmışçasına gülümsedi. Gözlerimi devirdim.

'' Bu akşam dolunay olduğunu unuttun galiba? Scott'ın birisine zarar vermesini engellemeliyiz.'' dedi Stiles. Derek'in gözleri bana kaydı. Pislikçe gülmeye başladı.

'' Aaa! Dilsiz kız da buradaymış!'' dedi. Evet bana taktığı lakap bu! Sinirimi bozuyor fakat artık alıştım. Gözlerimi devirdim. Gülüşü daha çok büyüdü.

'' Peki yardım edeceğim. Sırf Dilsiz kız için yapıcam.'' dedi sırıtarak. Benle dalga geçmesinden nefret ediyorum! Dişlerimi gıcırdatmaya başladım. Daha çok hoşuna gidiyor tabii.

'' Ben de gelmek istiyorum. '' dedi bir ses. Hepimiz ona döndük. Cora demişti.

'' Hayır, olmaz.'' dedi Derek.Cora ayağa kalktı ve Derek'in yanına geldi.

'' Az önce biz ne konuşuyorduk? Tam da sırası bence.'' dedi Cora. Sonra bana baktı. Ben ne alakayım ki? Derek yumuşadı.

'' Peki. Dilsiz kız olduğu için zaten izin veriyorum ona göre.'' dedi ve Stiles ile önden gitmeye başladılar. Benim hala kafam allak bullaktı. Cora bana gülümsedi ve onların arkasından gitmeye başladı. Bende koşarak arkalarından gittim. 

***

İlk defa bu kadar konuşmak istedim fakat malesef. Şu anda koskocaman ormanda Scott'ı arıyoruz. Mükemmel!

'' Siz eve gidin.'' dedi Derek. Ona döndük.

'' Bunu neden istiyorsun? '' dedi Stiles.

'' Burası sizin için güvenli değil.'' dedi Derek. Tam Stiles ağzını açmıştı ki aklına bir şey geldi. Hızla kolundaki saate baktı. Sonra endişeyle bana baktı.

'' Annene ne diyeceğiz? '' dedi. Telefonumdan saate baktım. Saat gecenin 1'i mi?

''Evet bizim gitmemiz lazım.'' dedi Stiles. Bende arkasından gittim fakat hala aklımda hala Derek ile Cora'nın kastettiği şeyi merak ediyorum. Arabayı bulduktan sonra bindik ve sürmeye başladı. Arabayı sürerken karşıdan bir şeyler geldiğini fark ettim. Biraz öne eğildim ve gözlerimi kısarak orayı görmeye çalıştım. Akşamın körü ne bekliyorsun ki?

'' Neye bakıyorsun? '' dedi Stiles. Gözlerim artık o şeyi görmekte zorlanmıyordu çünkü artık net görebiliyordum. Bu bir kurttu! Koşarak üzerimize geliyordu. Gözlerinden anlaşıldığı üzere de bir Alfa'ydı. Gözlerim çok büyük açıldı. Stiles'te görmüş ve sadece oraya kitlenmişti. Dibimize gelince çığlık atmaya başladım. En son hatırladığım bir kurtun arabanın içine girdiği ve başka bir tane daha kurtun gelip üzerine saldırdığıydı.

HİKAYEYİ SEVMENİZE ÇOOOK SEVİNDİM. HİKAYEYİ BEĞENİ SAYISINA GÖRE YAZIYORUM O YÜZDEN OYLAYIN LÜTFEN!

Teen Wolf (Brand New Friend)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin