Kapı çalmıştı.
''Allison geldi!'' dedi bağırarak. Hızla kapıyı açmaya gitti. Ben ise oturma odasındaki büyük koltuğa serilmiş yatıyordum. Televizyonda Supernatural vardı. Üstümde ne olduğunu sormayın. Lydia bana zorla kendisinin aldığı pijamaları giydirdi. Neymiş pijama gecesinde herkes aynı pijamayı giymek zorundaymış!
''Merhaba Sophie.'' dedi Allison. Yerimde doğruldum ve ona baktım.
''Selam Allison.'' dedim gülümseyerek.
''Hadi Allison benimle yukarı gel.'' dedi Lydia. Allison ona anlamayan gözlerle baktı.
''Neden ki?'' dedi Allison.
''Yukarıda sana bir sürprizim var!'' dedi ve kolundan çekiştirmeye başladı Lydia. Beraber yukarı çıkmaya başladılar. 5 dakika sonra yukarıdan gürültülü bir ses geldi.
''Ben bunu asla giymem Lydia!'' diye bağırıyordu Allison. Büyük bir kahkaha attım. Neden mi itiraz ediyoruz? Çünkü pijamalarımızın üzerinde ayıcıklar vardı. Ve ben Bay Yastık'ı (Hatırlayan varsa Sophie'nin ayıcığı :D) yüzüstü bırakmak istemiyordum. İkisi de aşağı inmeye başladı. Lydia'nın yüzü gülse de Allison somurtuyordu. Pijamayı giymişti. Öyle bir gülmeye başladım ki yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Allison'ın öldürücü bakışlarını görünce aniden sustum.
''Neden somurtuyorsun? Çok yakışmış.'' dedim gülmemeye çalışarak. Gözlerini devirdi ve tekli koltuklardan birine oturdu. Lydia da tekli koltuğa oturdu.
''Eee ne yapacağız?'' dedi Lydia.
''Bence burada oturup Supernatural izleyelim ve Dean'ı dikizleyelim. Çok yakışıklı.'' dedim gözlerimi kısıp televizyona bakarak.
''Hayır tabii ki. Eğlenceli bir şeyler. Hmmm... Buldum! Şişe çevirmece.'' dedi Lydia zıplayarak. Tam itiraz edicektim ki hızla mutfağa gitti. Elinde şişeyle geri döndü.
''Masanın etrafına toplanın hanımlar!'' dedi Lydia.
''Sadece 3 kişiyiz.'' dedim. Gözlerini devirdi.
''Evet! İlk ben çeviriyorum!'' dedi Lydia neşeyle. Şişe döndü, döndü ve sonunda durdu. Soru kısmı Lydia, cevap kısmı Allison'a geldi.
''Doğruluk mu cesaretlilik mi?'' dedi Lydia sırıtarak.
''Doğruluk.'' dedi Allison düz bir sesle.
''Isaac ile aranda ne var?'' dedi gülerek. Lydia seni seviyorum! Ben bu soruyu hayatta soramazdım.
''Hiçbir şey. '' dedi Allison. Ne yani bunun için miydi her şey?
''Peki. Allison çevir.'' dedi şişeyi göstererek Lydia. Allison şişeyi önüne çekti ve çevirdi. Sonunda durdu. Soru kısmı Lydia, cevap kısmı bana gelmişti.
''Doğruluk mu cesaretlilik mi?'' dedi.
''Bu seferlik doğruluk olsun.'' dedim.
''Biriyle yattın mı? '' dedi. Gözlerimi büyüttüm. Benim gibi cici bir kıza bu sorulur mu? Cici kelimesini çıkartın. Bana bu soru sorulur mu?
''Tabii ki hayır. Ne bekliyorsun ki? Chris ile yatmamı mı? '' dedim tek kaşımı kaldırarak.
''Tamam tamam asi kız! Şimdi sen çevir.'' dedi Lydia. Elimi şişeye götürdüm ve çevirdim. Soru bana cevap Lydia'ya geldi.
''Doğruluk mu Cesaretlilik mi?'' dedim.
''Ben de doğruluk diyorum.'' dedi.
''Kaç kişiyle yattın?'' dedim.Yüzüne bir sırıtış yayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf (Brand New Friend)
Fanfiction''Beni dikkate alıyor musun? Tanrım almıyorsun! Hadi ama kim bilir kaç günden beri tanışıyorsunuz ve ... ve ... '' daha fazla konuşamamıştım. Çünkü tam da karşımda tişörtünü çıkarmıştı. Kısacası yarı çıplaktı. Sesli bir şekilde yutkundum ve gözlerim...