Finale yaklaşırkene :D finale çok az kaldı. Bu hikayemi çok seviyorum fakat daha fazla ilerletebileceğimi düşünmüyorum. Aklımdaki bütün fikirler tükendi diyebilirim. Bu yüzden büyük ihtimalle 4-5 bölüm sonra final olucak.
Eğer teen wolf hikayesi okumak isterseniz benim diğer hikayem Haunted var onu takip edebilirsiniz :) İyi okumalaaarr <3
Hayat durmuş gibiydi. Ne diyeceğimi,ne yapacağımı bilmiyordum. Büyükçe yutkundum. Ellerime bakıyor, tek kelime etmiyordum. O sırada kapı çaldı. Scott ayağı kalktı ve kapıya gitti. Çantamı boynuma astım ve ben de arkasından gittim. Kapıda duran Stiles' a bakıp gülümsedim.
''Bende gidiyordum.'' dedim gülümseyerek.
''Sophie...'' dedi Scott üzgün yüzle bana bakarak. Onu aldırmadan Stiles'ın yanından geçtim.
''Görüşürüz çocuklar.'' dedim ve hızlı adımlarla evden uzaklaştım.
***
''Kızım. Hadi uyan.''
''Kendimi iyi hissetmiyorum anne.'' dedim boğuk sesle. Odamın kapısını açtı ve içeri girdi. Yatağıma oturup elini alnıma koydu.
''Ateşin yok. Boğazların mı ağrıyor?'' dedi kısık sesle. Başımı olumsuz anlamda salladım.
''Kendimi yorgun hissediyorum sadece. Bugün okula gitmesem?'' dedim.
''Peki bugün uyu.'' dedi ve alnımı öptü. ''Ben işe gidiyorum. Kendine iyi bak tatlım.'' dedi ve odamdan çıktı. Birkaç saniye sonra da dış kapının kapanma sesini duydum. Yan olarak yattığım yatakta düzeldim ve sırt üstü uzandım. Bembeyaz olan tavanla bakışmaya başladım.
Şimdi ne yapacağım ben? Scott... Allison'u seviyordu. Hem de çok. Ben nereden çıktım ki? Kafamı dağıtmam lazım. Masamın üzerinde duran büyü kitabını aldım. İçerisindeki büyülere baktım. Birkaç büyüyü denedim fakat o kadar da başarılı olamadım. Kitabımı kapatıp yatağımın yanındaki komidine koydum. Tam o anda kapı çaldı. Yerimden kalktım ve kapıya ilerledm. Kapıyı açtığımda karşımda Isaac vardı. Bir an donup kaldım. Kendimi onu aldatıyormuş gibi hissediyordum.
''Selam.'' dedi kısık sesle. Başımı salladım ve gülümsedim.
''Selam. İçeri gel.''
Yana çekildim. O da seri adımlarla içeri girdi. Ardından kapıyı kapatıp yanına gittim.
''Bir şey mi var?'' dedi tek kaşını kaldırarak.
''Hiçbir şey. Sadece...yorgun hissediyorum.'' dedim gülümseyerek. Önüme geldi ve ellerini belime koydu. Beni kendine daha çok çekti. Yüzüne bakabilmek için kafamı kaldırmak zorunda kaldım. Eğildi ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Bu ufacık şey bile kalbimin maraton koşucusu gibi atmasına sebep oluyordu. Isaac'in gözü arkamda takıldı.
''Sana bir şey söylesem bana inanır mısın?''
''Tabii ki. Ne oldu?''
''Az önce sana Peter'i gördüm desem?''
''Saçmalama. Bir daha buraya gelemez.''
Başıyla arkamı gösterdi. Başımı arkaya çevirdiğimde çok uzakta birisinin arabaya binmeye çalıştığını gördüm. Beni asıl endişelendiren ise arabanın Peter'in arabası olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf (Brand New Friend)
Fanfiction''Beni dikkate alıyor musun? Tanrım almıyorsun! Hadi ama kim bilir kaç günden beri tanışıyorsunuz ve ... ve ... '' daha fazla konuşamamıştım. Çünkü tam da karşımda tişörtünü çıkarmıştı. Kısacası yarı çıplaktı. Sesli bir şekilde yutkundum ve gözlerim...