Bakın size kısa zamanda bir yeni bölüüümm!! :D Elimden geldiğince az zamanda yazmaya çalışıyorum fakat okul işte :/ Lise gerçekten çok zor k*çımı yırtıyom derslerden geçmek için :D Ödevler falan boğulcam neredeyse. Tatil olsa her gün yeni bölüm gelicek ama işte :/ Hafta sonları ekstra bölüm gelir büyük ihtimalle :D Neyse siz okuyun ama bilmiyom neden Ceren'ciğime itaf etmek istiyom bu bölümü :D Bir de az önce Teen Wolf sayfasına baktım Türklerinkinden Isaac ölsün falan dediler ağızlarınızı koparırım olum! Isaac giderse bende diziyi bırakırım aq -_- Neyse yine atarlandım :ASDF:D Muckladım siziii. :D <3
Anneme herşeyi hatırladığımı söylemeye çalışırken kendimi öldürüyordum neredeyse. Beni hep test ediyordu hatırlıyor muyum diye. Ne yapayım bin takla mı atayım? Sonunda yatıştığında anneme Peter'in odasına gizlice girmem gerektiğini söyledim. Bana odasının kapısının yanındaki saksının içinde sakladığını söyledi. Bu adam ne kadar da basitti? Hızla yukarı çıktım ve anahtarı alıp kapıyı açtım. İçerideki bir sürü dosyayı görünce gözlerim büyüdü. Burada nasıl bir ipucu bulabilirdim ki? Masasına gittim ve bakınmaya başladım. Bir yerde bir bilgi olması lazım. Tam o anda yanımdaki sandalyedeki kroki gözüme takıldı. Hızla elime aldım ve masaya koydum. İyice açtıktan sonra yerlerde gözümü gezindirdim. Bu bir plandı. Plan da yapmış ne güzel. Hemen kağıdı aldım ve tişörtümün altına koydum. O kapı sesi duydum. Peter geldi! Hızla odadan çıktım ve anahtarla kapıyı kapatarak anahtarı yerine koydum. Koridorun sonunda giderek odama girdim. Hızla çıkardım ve bakınmaya başladım. Nerede olabilirler? O sırada gözüme bir yer ilişti. Ormanlık bir yer. Zaten 4 yer vardı. Birisi okul birisi Derek'in evi birisi bizim ev ve bu ormanlık yer. Kesinlikle burada olmalılar. Hızla yerimden kalktım ve krokiyi çantama koydum. Sonra da cep telefonumu aldım. Çantamı sırtıma taktım. Tam odadan çıkacaktım ki karşımdaki Peter'ı görmemle duraksadım.
''Merhaba.'' dedi yüzündeki gülümsemeyle. Bende gülümsedim. Tabii yapmacıktan.
''Merhaba baba. Bir şey mi oldu?'' dedim soru soran gözlerle. Başını iki yana salladı.
''Yok bir şey sadece. Seni merak ettim. Biliyorsun şu son olan olaydan sonra sana iyi bakmam lazım.'' dedi gülümsemeyle. Önemsemeni yesinler Peter bey.
''Yok baba bir şeyim yok. Okula gideceğim de. Ve biraz daha geç kalırsam cezaya kalıcam.'' dedim yanından sıyrılarak. Hızla merdivenlerden inmeye başladım. Koşarak ilerledim ve bir taksi çekerek bindim. Kaybedecek zamanım yoktu.
Okula vardığımda hızla içeri girdim ve etrafta Isaac'i aramaya başladım. Tabii ya. Isaac. Onu nasıl unuturum? Bunca iş arasında onu unutmuştum. O sırada aklıma gelen şeyle gülümsedim. Bayıldığım gün kulağına fısıldadığım şey. Eğer onun anlamını biliyorsa benim çoktan herşeyi hatırladığımı biliyordur. Anlamı 'Sır, Aşkım.' dı. Ona geri döndüğümün bir işaretiydi.
O sırada koridorda yürüdüğümün farkında bile değildim. Daldığım fikirlerden çıktım ve önüme döndüm. Tam koridorun başında gördüğüm Isaac ile hızla oraya yürümem bir oldu. Ama yakınlaştıkça yanında gördüğüm Amelia ile yerimde durakladım ve burnumdan solumaya başladım. Hızla yanlarına gittim ve Isaac'in kolundan çekip kendime çektim. Isaac aniden tutulmanın hissiyle şaşırmıştı. Ve bana 'nihayet' bakışları attı.
''Uzak dur Amelia.'' dedim sinirle. Yüzündeki pis sırıtışı silemiyordu ve bu benim daha çok sinirlenmemi sağlıyordu. Isaac'in kolunu bırakıp Amelia'ya yaklaştım ve kulağına eğildim.
''Umarım Peter'a herhangi bir şey dememişsindir. Çünkü aksi takdirde sana yapacaklarımı biliyorsun.'' dedim pis pis sırıtarak. Omzuna elimi koydum ve ittirdim. Sonra Isaac'e döndüm ve kolundan tutup çekiştirdim. En sonunda sessiz bir yere geldiğimizde bana soru soran gözlerine baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf (Brand New Friend)
Fanfiction''Beni dikkate alıyor musun? Tanrım almıyorsun! Hadi ama kim bilir kaç günden beri tanışıyorsunuz ve ... ve ... '' daha fazla konuşamamıştım. Çünkü tam da karşımda tişörtünü çıkarmıştı. Kısacası yarı çıplaktı. Sesli bir şekilde yutkundum ve gözlerim...