Bölüm 15

4.7K 247 11
                                    

''Beni aramışsın ama ulaşamamışsın. Üzgünüm bunun için fakat işimiz var.'' dedi Scott. Evet gelen Scott'tı.

''İşimizi biliyorum. Bekle gelicem.'' diyip koltuktaki telefonumu cebime koyup dışarı çıktım.

''Bir kadınmış değil mi? Peki ismini öğrenebildiniz mi?'' dedi Scott. Yan yana yürüyorduk.

''Hayır ismini bilmiyorum. '' dedim.

''Peki. Zaten odasına girince öğreniriz.'' dedi. Kafamı salladım. Karşıma baktığımda hastaneye geldiğimizi anladım. Herkes buradaydı. Büyük operasyon sonuçta!

''Hadi biri kapıyı açsın.'' dedim. Hepsi bana tip tip baktı.

''Ne? Biz hayalet değiliz kapı kapalıyken geçemeyiz.'' dedim. Gözlerini devirdiler.

''Şuradaki açık camı ve Stiles'ın tuttuğu daha doğrusu tutmayı beceremediği merdiveni görüyor musun? '' dedi Lydia. Kafamı salladım.

''O zaman anlamışsındır.'' dedi. Yeniden kafamı salladım. Stiles sendeleyerek merdiveni cama dayadı. Herkes hızla merdivenden çıktık. Oda bir doktorun odasıydı.

''Şimdi görev ayrılımı. Isaac ve ben odaya gireceğiz. Stiles ve Sophie bilgisayar ve dosyalara baksınlar. Lydia ile Allison nöbetçi hastane görevlileri bir hareketlenme yaparsa bize haber versin. Şimdi herkes iş başına!'' dedi Scott. Kimse kıpırdamadı.

''Hadi!'' dedi Scott. Herkes yerlerine dağıldı. Stiles ile ben hasta bilgilerinin tutulduğu odaya girdik.

''Ben bilgisayardan bakıyorum sen de dosyalara bak. Nasıl olsa uzmanlık alanın.'' dedim ve göz kırptım. Gözlerini devirdi ve dosyaları karıştırmaya başladı. Ben de bilgisayara oturdum. Bugünkü kayıtlara bakıyordum. Her hastayı kayıt edenin bir fotoğrafı ve bilgileri olurdu. Bir de hastanın bilgileri. Aramaya başladım. Bugün toplamda 39 hasta gelmiş. Bu ne lan! Hepsine teker teker bakmaya başladım. Uzun bir süre sonra aramayı bitirdim ama kayıtları yoktu!

''Bir şey bulabildin mi Stiles?'' dedim. Kafasını dosyalardan çıkardı.

''Hayır. Sen?'' dedi.

''Yok bulamadım. Ama nasıl olabilir? Her hastanın kayıdı olur burada.'' dedim. Sonra telefonum çalmaya başladı. Arayan Scott'tı.

''Alo?'' dedim.

''Çıkıyoruz odasında yok.'' dedi ve telefonu kapattı.

''Ne olmuş?'' dedi Stiles.

''Odasında değilmiş.'' dedim ve hızla odadan çıktım. Hastaneden de çıktık.

''Bu nasıl olur? Hiçbir şey yok.'' dedi Isaac.

''Bir medyumları var.'' dedim. Hepsi endişeyle bana baktı. Düşmanlarımız çok güçlü anlaşılan.

***

'' Tamam anne. Anladım anne. Peki anne. Yaparım anne. Bay bay anne. Tamam anne.'' dedim ve zorla telefonu kapattım. Bu akşam Lydia'da kalıcaktım ve annem 100 özel tembihinden sonra telefonu kapatabildim.

''Konuşman bitti sonunda.'' dedi Lydia.

''Biliyorum uzun oldu ama benim suçum yok. Annem fazla korumacı.'' dedim.

''Allison'ı da çağırdım. Bu akşam pijama partisi yapıcaz.'' dedi.

''Çok güzel.'' dedim gülümseyerek. Bu akşam çok eğleneceğiz!

BİLİYORUM BU BÖLÜM KISA OLDU FAKAT HANGİ LİSEYE GİDECEĞİM BU AKŞAM BELLİ OLUYOR SANIRIM. HEYECANDAN AKLIMA YENİ BİR FİKİR GELMİYOR BU YÜZDEN BU KADAR YAZABİLDİM. YORUMLARINIZI VE BEĞENİLERİNİZİ EKSİK ETMEYİN! MUCKKK

Teen Wolf (Brand New Friend)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin