Bölüm 10

5.3K 264 24
                                    

Hİ LEYDİYS. CENTİLMENLER OLACAĞINI DÜŞÜNMÜYORUM .S.S.S NEYSE BU 10. BÖLÜM! NİCE BÖLÜMLEREE :D YİNE NEYSE BU AKŞAM BÖLÜM GELMEZ ÇÜNKÜ SEVDİĞİM DİZİ SANA BİR SIR VERECEĞİM VAR. :D AMA SAHUR İÇİN YAZARIM UYANIĞIMDIR DA :D YİNE VE YİNE NEYSE. İYİ OKUMALARR :D

Bu Isaac'ti. Chris'i duvara attıktan sonra üzerine yürüyordu ki önünde durdum.

''Ona dokunma!'' diye bağırdım.Gözlerini ondan bana dikti. Onu ellerimle ittim ve hızla Chris'in yanına gittim. Kalkmaya çalışıyordu. Yanına gidip kalkmasına yardım ettim. Isaac'e bir bakış attıktan sonra Chris'in koluna girip kantine ilerletmeye başladım. Normal yürüyordu fakat yine de Isaac yüzünden başına bir şey gelsin istemem. Kantine geldiğimizde karşıma çıkan ilk sandalyeye oturttum. Önüne eğildim.

''Bir yerin ağrıyor mu?'' dedim. Sırıtmaya başladı.

''Unuttun mu ben bir kurt adamım. Bana bir şey olmaz.'' dedi. Hafifçe gülümsedim ve yanındaki sandalyeye oturdum. Ellerimi birleştirdim ve dirseklerimi bacaklarıma dayadım. Çenemi de ellerimin üstüne yasladım. Sonra da gözümü tam karşıya diktim. Kafamda cevap bekleyen milyon soru var. O akşam bizi kurtaran kişinin kendisinin olduğunu söyleyen Chris şimdi bambaşka şeyler söylüyordu.

''Ne düşünüyorsun?'' dedi Chris. Ona baktım. Mavi gözlerini bana dikmişti.

''O akşam bizi sen kurtarmadın mı?'' dedim. Gözlerini kaçırdı. Elimi çenesine götürdüm ve bana bakmasını sağladım.

''Bana doğruyu söyle.'' dedim.

''O akşam size saldıran bendim.'' dedi. Gözlerimi açtım.

''Peki sana saldıran kimdi?'' dedim.

''Isaac'' dedi. İyi de Isaac'in orada ne işi vardı? Hızla yerimden kalktım.Koşarak ilerlemeye başladım. Acilen Stiles'ı bulmam gerekiyordu. Alçılı ayakla ne kadar olucaksa. Değneklerimi dolabın önünde düşürmüş olmalıyım. Stiles'ı bulunca ellerimi dizime koydum ve derin derin nefes almaya başladım.

''Ne oluyor Sophie?'' dedi. Doğruldum hızla.

''Bize saldırann Chris'miş.Ona saldıran da Isaac.'' dedim kelimeleri sıralayarak.

''Bu nasıl olur? Yeniden herşey karıştı! Bugün Derek'e kesinlikle gideceğiz. Ne haltlar karıştırdığını öğrenmeliyiz.'' dedi Scott. Burada olduğunu daha yeni öğrendim.

''Bende geleceğim.'' dedim.İkisi bana öldürücü bakışlar attılar.

''Bu halinle hiçbir yere gelmiyorsun.'' dediler ve yanımdan geçerek ilerlemeye başladılar.Onlar daha gerçek Sophie'yi bilmiyorlar. Ben istersem her yere gelirim.

***

Değnekleri eve bıraktım ve hızla evden çıktım. Ayağımın iyileştiğini milyon defa söylesem de anlatamadım fakat yine de sıyrılabildim. Stiles'ın evinin kapısına geldim. Ben aptal değilim. Evine gidip yalvarmıyacağım tabii ki. Arabasını buldum. Arkadaki yerine bindim. Tabii ki bu araba ile gideceklerdi. Ön camı olmasa bile. Birkaç dakika sonra Stiles arabaya bindi ve Scott'ın evine sürmeye başladı. Birkaç dakika da orada bekledikten sonra Scott geldi ve yolculuğumuza başladık.

Teen Wolf (Brand New Friend)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin