Bölüm 4

6.1K 355 18
                                    

Yavaşça gözlerimi açmaya başladım. Yukarıda bir sürü lamba vardı ve ilerliyorlardı. Sonra yüzüme biri eğildi. Bu Melissa'ydı. İyi de ... Melissa mı? Görüntüler çok bulanıktı. Çok az duyuyordum üstelik. Sanırım 'İyi olacaksın.' diyordu. Yeniden gözlerim kapandı.

Gözlerimi yavaşça açtım. Bir odadaydım ve yatıyordum. Etrafıma bakınmaya başladım. İlk gözlerimi açtığımda bulanık olan görüntü gittikçe netleşmeye başladı. Kolumdaki serumu görünce hastanede olduğumu anladım. Tanrım neler olmuştu?! O alfa bize saldırdı. Arabanın ön camından içeri girdi. Başka bir kurtta ona saldırmıştı. Kimdi o? Ona bir teşekkür borçluyum. Çünkü o olmasaydı, şu anda hastanenin hasta odalarında değil,morgunda olurdum.

Kapı aniden açıldı. İçeri Scott, Allison ve şaşırtıcı bir şekilde Isaac girdi. Isaac'i ''O'' olaydan sonra uzun bir süre görmemeyi düşünüyordum. Bilirsiniz, acayip utangacımdır. Scott yanımdaki sandalyeye, Allison ise yatağıma oturdu. Saniyede yatağı sahiplendim.Isaac ise ayakta duruyordu.

''İyi misin?'' dedi Allison. Kafamı salladım ve gülümsemeye çalıştım.

''Lydia,Stiles'ın yanında.'' dedi Scott. Gözlerimi endişeyle açtım ve yerimde doğruldum. Scott ellerini bana doğru uzattı.

''Tamam tamam sakin ol. O da hastanede fakat iyi. Senden daha iyi.'' dedi. Derin bir nefes aldım ve gülümsedim.Aniden dışarıdan bağırma sesleri gelmeye başladı. Scott ile Allison hızla odadan çıktılar. Bende ayağı kalkmaya çalıştım. Isaac hızla yanıma geldi ve elleriyle kollarımı kavradı.

''Uzun bir süre yatakta yatman gerekli.'' dedi ve beni yeniden yatağa yatırdı.Uzandıktan sonra kıpırdanmaya başladım.Yattığım yer rahatsız etmişti. Yatağın başlığında otomatik ayarlama düğmeleri vardı. Tam uzanacakken Isaac uzandı ve ayarlamaya başladı. Bende yatakta sırt üstü yattım.Gözlerimin tam karşısında dudakları vardı.Gözlerimi dudaklarına sabitledim. Isaac beni fark edince düğmelerle uğraşmayı bıraktı ve gözlerime bakmaya başladı. Gözleri o kadar güzeldi ki. Bir kere daha kendi kahverengi gözlerime lanet ettim. Yavaşça yakınlaşmaya başladık ki aniden kapı açıldı.Gelen kişiyi görünce daha çok dehşete düştüm.

Teen Wolf (Brand New Friend)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin