2.6

360 24 2
                                    

2002

Odama girip kapıyı kapattım ve kapıya yaslandım. Büyükleri anlamıyordum! Ben evde kalıp oyuncaklarımla oynamak istiyorum Bayan Smeckwick'le piyano çalmak istemiyordum! Zaten çaldığım hiçbir şeyi beğenmiyor ve beceremediğimi söyleyip duruyordu. Neden beceremediğim bir şeyi yapmam konusunda annem ve babam ısrar ediyorlardı ki? Neden haftanın iki günü beni zorla oraya götürüyorlardı ki?! Istemiyordum işte! Hem ben evcilik oynamakta oldukça becerikliydim. Bunu yapmak istiyordum.

"Canımız yine sıkkın, ha?" dediğinde korkup hıçkırmıştım.

Harry yine yatağımda uzanıyordu ve boyama kitabımı inceliyordu.

"Beni korkuttun." dediğimde boyama kitabımın üstünden bana baktı.

"Özür dilerim, bebeğim. Seni korkutmak istememiştim." dedi ve kollarını açtı. "Sarılmak ister misin?" dediğinde alt dudağımı sarkıttım ve başımı evet anlamında salladım. Sonra hızlıca yatağıma çıkıp ona sarıldım. Başımı göğsüne koyduğumda gözlerimi kapattım. "Bana anlatmak ister misin?" dedi ve saçlarımı öptü.

"Bayan Smeckwick'le anlaşamıyorum. Bana sürekli yapamadığımı söylüyor. Annemler de oraya gitmem konusunda çok ısrar ediyor. Ama Harry, ben gitmek istemiyorum." dedim.

"Bayan Sme-" ismini söyleyemeyince pes etti. "Veya her neyse," dediğinde kıkırdadım. "senin beceremediğini mi söyledi?" dedi. Başımı kaldırıp yüzüne baktım. Kaşlarını kaldırmıştı.

"Evet. Haklı, yapamıyorum." dedim.

"Yapabilirsin." dedi ve gülümsedi. "Sadece yapmak istemiyorsun." dedi ve saçlarımı karıştırdı.

"Nasıl yani?" dedim.

"Piyano çalmak istemiyorsun çünkü oyun oynamak istiyorsun. Ama piyano çalmak gerçekten zevklidir." dedi ve göz kırptı.

"Sen biliyor musun?" dedim.

Önce güldü sonra bana baktı tekrar.

"Evet." dedi. "Ve gerçekten çok eğlenceli."

"Değil." dedim ve omuz silktim.

"Sana benim öğretmemi ister misin?" dedi.

"Gerçekten mi?!" dedim ve doğrulup ona baktım.

"Tabi ki!" dedi gülerek.

"Peki ya Bayan Smeckwick ne olacak?" dedim.

"Onu bana bırak." dedi ve göz kırptı.

"Seni daha çok göreceğim öyle mi?" dedim ve sevinç çığlığı attım.

"Evet!" dedi ve kollarını açarak ona sarılmamı bekledi.

Ben de onu bekletmedim ve sarıldım.

"Şimdi gitmeliyim, bebeğim. Annen ya da baban seni kontrole geleceklerdir." dediğinde ona daha çok sarıldım.

locked out of heavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin