2.9

310 23 2
                                    

multi cadımız Destiny Lantern

2007

"Öğreniyorum, değil mi?" dedim ve bir kahkaha attım.

Piyano çalmak Harry'yle her zaman daha eğlenceli olmuştu.

Ellerimi bir kez daha hızlıca tuşlarda gezdirdim.

Bana Jason Mraz'dan I'm Yours'u çalmayı öğretiyordu.

"Öğreniyorsun, güzelim." dedi ve güldü.

"Derslerimiz bittikten sonra ne olacak? Bize rahatça gidip gelebilecek misin? Sonuçta annemler seni piyano öğretmenim olarak biliyor." dediğimde saçlarımı okşadı.

"Üzgünüm, tatlım. Sen tamamen hocasız çalmaya başladığın zaman onların hafızalarında küçük bir oynama yapacağız," dedi ve göz kırptı. "Bay Styles'ı bambaşka biri olarak hatırlayacaklar." dedi.

"Ama neden?" dedim ve alt dudağımı sarkıttım.

"Istediğim zaman istediğim role bürünebilmek ve daha çok yanında olabilmek için." dedi ve gülümsedi.

"Nasıl yani?" dedim.

"Şöyle ki," dedi ve bir nefes verdi. "beni piyano öğretmenin olarak tanırlarsa hep öyle kalırım. Ama küçük bir oynamaya ileride arkadaşın olabilirim. Sonuçta ben hiç yaşlanmayacağım." dedi. Ardından gülümsedi ama bu uzun sürmedi. Yüzü hemen düştü. "Ben ölmeyeceğim." dedi. Bunu üzülerek söylemişti ve gözleri tek bir yere sabitlenmişti.

"Harry, iyi misin?" dediğimde gülümsedi ve bana baktı.

"Iyiyim, güzelim. Hadi baştan başla bakalım."

-------

2015

"Ne?" dedi Zayn. "Heaven gitmek zorunda değilsin. Bak, b-bunu iptal edebiliriz."

"Zayn," dedim ve dudaklarımı ıslattım. "gitmek istiyorum. Hem de tahmin edemeyeceğin kadar çok istiyorum." dedim.

Onun öldüğünü görmek istiyordum. O günden güne erirken, yok olurken, acı çekerken onu görmek istiyordum. Önce gerçek ailemin sonra öldürdüğü bütün o insanların acısı çıkarken orada olmak istiyordum.

Ayrıca burada kalmak da istemiyordum. Her şey öylesine çıkmaza girmişti ki...

"Heaven, yapma." dedi yalvarırcasına. "Ölmek zorunda değil." dedi ve sesi titredi.

Zayn, onun ölmesini istemiyordu. İnanamıyordum, Zayn o katilin ölmesini istemiyordu!

"Ne dediğinin farkında mısın sen?!" diye gürledim. "Hayır, bu dünyada ölümü hak eden biri varsa o da Harry Styles! Anlıyor musun? O benim annemle babamı öldürdü. Şu an hiç olmadığım kadar yalnız ve yabancı hissediyorum. Bunun sorumlusu kim?! Ölmesini istemediğin Harry! Ayrıca o kadar insan öldürdü. Buna bir son vermek gerek." dedim emin bir şekilde.

Zayn sadece bir nefes vermekle yetindi.

"Gelip beni al ve Harry'ye götür." dedim.

Ardından bir nefes verdim. Korksam da vazgeçmeyecektim. Geri dönüşü yoktu. O katil, ölmeliydi. Ve ölecekti.

locked out of heavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin